Tuore poikaystävä kommentoi kokoajan muita naisia
En todellakaan oleta että olen ainoa nainen jota mies katselee tai haluaa, katselenhan joskus itsekin mielestäni hyvännäköisiä miehiä eikä siinä mitään. Mua on kuitenkin jo alkanut vähän häiritsemään se, että mies kommentoi _jatkuvasti_ naisia, siis ihan vastaantulevia naisia tai jos katsotaan vaikka telkkaa ja siellä on joku hänen himoitsemansa naisnäyttelijä. Miehen naismaku tuntuu olevan todella laaja kommenteista päätellen. :D
Oon jo yhden kerran sanonut miehelle että mun ei tarvi tietää keitä kaikkia hän panisi ja että eikö voisi vaikka jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa kommentoida ja ihailla, koska mua lähinnä ärsyttää se et kävelen miehen kanssa kauppaan ni jo sillä matkalla mies kokee tarvetta kehua vastaantulevia tyyliin "No huh.. Tota oli pakko katsoa" tai telkkaa katsellessa jotain "Kyllä mä tota painaisin.." Mies kyllä kehuu muakin paljon.
Ylireagoinko?
Kommentit (17)
Et ylireagoi. Todella vastenmielistä. Ikäänkuin sinä et riittäisi hänelle. Yök.
Ala säkin kehumaan vastaantulevia miehiä. Meillä oli tota samaa aikoinaan joten aloin itsekin kommentoimaan ihan avoimesti. Mies teki myös sitä että katseltiin jotain hömppäleffoja vaan siksi että siinä oli joku bikinitypy jota hän halusi päästä ihailemaan, no samalla logiikalla katseltiin sitten myös ne Magic Mike-stripparileffat jotta pääsin katsomaan hyväkroppaisia miehiä. Jotenkin kummasti kommentointi tyssäsi tähän. Katsella saa, mutta menee vähän epäkunnioittavan puolelle jatkuva kommentointi omalle kumppanille, kaikkea ei tarvi sanoa ääneen.
Ajattelin että sanoo kauniiksi (sekin olisi kiusallista jos jatkuvaa) mutta tuollaiset "panisin" - hyi! Taitaa olla aika epävarma itsestään kun noin pitää pullistella. Itsekeskeinen. Empatiakyvytön. Kypsymätön. Ei jatkoon.
Pistä jätkä kiertoon. En viitsis itse tollasta katsella.
Poju on joko lapsellinen tai tyhmä. Luulisin, että molempia.
Kylläpä on taas epävarmoja naisia. Kyllä minulle saa naisystävä kertoa, jos jotain komeaa näkee. Ei haittaa ollenkaan, kiva vaan kun uskaltaa kaikesta puhua.
Minulla oli kerran poikaystävä joka kommentoi myös usein toisen naisten ulkonäköä minun seurassa. Hän kommentoi melkein aina negatiivisesti ja etenkin ylipainoisia naisia. En voinut ymmärtää miten häntä haittasi niin paljon se miltä jotkut hänelle tuntemattomat ihmiset näyttivät. Usein kun hän näki jonkun naisen kävelemässä, niin hän sanoi minulle, että eihän tuo kävely mitään auta, juoksis niin laihtuis vähän. Ihan kuin kaikki naiset haluaisivat olla laihduttamassa. Minua hän ei koskaan sanonut rumaksi, kehu usein. Mutta hän oli kokoajan huolissaan siitä, että tuleeko minusta joskus tulevaisuudessa ylipainoinen. Usein hän muisti tämän huolensa minulle ilmoittaa.
Mies vaihtoon!
Itsellä kokemusta tuollaisesta miehestä.
Käveltiin ulkona käsi kädessä. Edessä kävelee nainen ja mies katsoo koko matkan tämän naisen takapuolta. Kysyin siinä sitten häneltä "Miltä näyttää?" Meni mies punaiseksi.
Onneksi tänä päivänä ei tarvitse tuollaista kokea. Minulla on huomaavainen mies ja olemme naimisissa, pieni tyttökin on. :)
Ei kannata olla tuollaisessa suhteessa, siinä tulee itselleen vaan niin paha olo.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:56"]Sitä se on, kun on poika-ystävä.
[/quote]
No ei ole. Sitä se on kun on moukka poikaystävänä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:31"]Kylläpä on taas epävarmoja naisia. Kyllä minulle saa naisystävä kertoa, jos jotain komeaa näkee. Ei haittaa ollenkaan, kiva vaan kun uskaltaa kaikesta puhua.
[/quote]
Saa minullekin joskus mainita, että olipa kaunis nainen tms. Mutta jatkuva "panisin" hokeminen ei todellakaan ole ok. Ei liity naisen epävarmuuteen mitenkään, ellei niinpäin että itsestään epävarmat naiset kuuntelevat tuollaista p*skaa kauemmin.
Tuollainen vieraiden tai tuttujen naisten ulkonäön jatkuva kommentointi kertoo myös tietynlaisesta asenteesta naissukupuolta kohtaan. Näkee naiset vain sukupuolensa edustajina eikä ihmisinä. Ja että kaikki naiset ovat olemassa vain sitä varten että miellyttävät hänen silmiään. Onko ilmassa muita merkkejä naisten halveksunnasta tai mahdollisesti naisvihasta? Jos tyyppi on kovin nuori ja epävarma, voi mahdollisesti kasvaa tuosta yli. Kysymys kuuluu jaksatko/kannattaako sinun sitä jäädä odottelemaan? Jos taas kyse on syvemmästä naisten halveksumisesta, ei maksa vaivaa jäädä muutosta odottelemaan, sitä ei tule tapahtumaan.
Et ylireagoi. Minusta tuo on tosi outoa käytöstä... Harkitse vakavasti kiertoon palauttamista.