MasterChef Suomi Official
Katsooko joku muu tätä ohjelmaa?
Mua ärsyttää, kun nämä ihmiset ei voi puhua suomea, vaan joka välissä on vaan scallopseja ja dinnerii ja surf n turffii jne. Ja anteeksi nyt vaan, mutta vähän ällöttää kun tää yksi kokeista on niin sottanen, hikipisarat tippuu sinne tänne ruokaan. Yöh.
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Sikke Sumari on tv esiintyjäkonkari, ottaa huomioon myös katsojat.
Hän oli aikoinaan Sumari- Iho. Kun oli aviossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hippiteemu on kuin tehty telkkariin.
Mä taas ihmettelen miksi se saa niin paljon ruutuaikaa =( En tykkäää yhtään.
Onhan hän monia muita paremmin kartalla ruokajutuista, trendeistä jne, puhelias ja selvästi tuntee myös formaatin, on varmaan kaikki aussichefit katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla. Ärsyttävän ylimielinen hippiäinen, sais pudota.
Miten niin ylimielinen? Mun mielestä hän on ihan hauska mutta on kyllä todella paljon esillä.
Tykkään myös Marinasta.
Harmi ,että Petra putosi.Se Teemu on jotenkin epäsiisti.
Tosi kiva tuomaristo tällä kaudella, tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän monia muita paremmin kartalla ruokajutuista, trendeistä jne, puhelias ja selvästi tuntee myös formaatin, on varmaan kaikki aussichefit katsottuna.
Moi Teemu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Teemu!
Hyvin päätelty!
Oon kuitenkin melkein kuuskymppinen matami, mun miehen nimi kyll on Teemu.
Hyvinhän se tuossa yrtintunnistuksessa pärjäsi ainakin. Tietotaitoa varmasti, mutta hermostuttaa ja menee sähläykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Teemu!
Hyvin päätelty!
Hyvinhän se tuossa yrtintunnistuksessa pärjäsi ainakin. Tietotaitoa varmasti, mutta hermostuttaa ja menee sähläykseksi.
Pärjäsi kyllä, sitä ei käy kieltäminen! Hänessä kuitenkin on jotain, joka ärsyttää suuresti. Varmaankin tuo sählääminen keittiössä on yksi syy. Toinen, joka jostain syystä ärsyttää on Petra V, lahjakas, mutta silti jokin tuossa ärsyttää.
Ketä veikkaatte ett putoo seuraavaks? Mää luulen ett kumpikin Teemu ja nuori Petra pärjää pitkään. Ja Joonaskin.
Teemu I. Se sotkutukka on todella ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on kokkaus kilpailu. Ei kilpailu siitä, kuka on miellyttävin persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marinasta ei ole tehty mitään taustapätkää niinkuin muista kilpailijoista? Missä kertovat vähän enemmän itsestään, perheestään/ystävistään.
Jos se on vaikka yksineläjä/yksinäinen?
Ehkä hän ei ole halunnut tehdä sitä, tai se näytetään myöhemmin, ettei tule kovin monta esittelyvideota samassa ohjelmassa. Minun mielestäni ne ovat turhia, ei kiinnosta näiden kilpailijoiden yksityiselämä, vain se, mitä kisassa tekevät.
Mun tuntemien suomenruotsalaisten espoolaisten lentoemäntien aviopuolisot on sellaisissa viroissa ja duuneissa, että he tuskin haluaa näkyä missään Tosi-tv ohjelmassa.
Näkyihän se Marinan perhe. Nämä esittelyvideot on kaikki olleet tosi kivoja.
Minä taas en tykkää Sikke Sumarista ( enkä siitä siskosta). Aika jännä, en tiedä mistä edes johtuu. Mutta tästä uudesta Suomen Masterchefistä: paranee vuosi vuodelta. Nykyiset tuomarit hyviä, asiansa osaavia . Kuvaus ja leikkaus parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Teemu!
Hyvin päätelty!
Hyvinhän se tuossa yrtintunnistuksessa pärjäsi ainakin. Tietotaitoa varmasti, mutta hermostuttaa ja menee sähläykseksi.Pärjäsi kyllä, sitä ei käy kieltäminen! Hänessä kuitenkin on jotain, joka ärsyttää suuresti. Varmaankin tuo sählääminen keittiössä on yksi syy. Toinen, joka jostain syystä ärsyttää on Petra V, lahjakas, mutta silti jokin tuossa ärsyttää.
Tää Petra on sellainen kympin tyttö. Täydellisen särmätön.
Kristalli-teemu on ihan paras. Samoin se lihava tuomari-nainen. Luovat hyvän tunnelman koko ohjelmaan. Entistä lentoemäntää unohtamatta. Upea kausi!
Vierailija kirjoitti:
Marinan lapsenlapsilla on selkeästi sukujuuria jossain muuallakin kuin Suomessa. Mukavaa, että hänellä on kuin onkin perhe.
Käykö Teemu suihkussa? Hiukset ja silmälasit näyttävät likaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinan lapsenlapsilla on selkeästi sukujuuria jossain muuallakin kuin Suomessa. Mukavaa, että hänellä on kuin onkin perhe.
Tulihan ohjelmassa moneen kertaan ilmi että on ison perheen äiti. Siis jo ennen videota.