Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MasterChef Suomi Official

Vierailija
15.02.2022 |

Katsooko joku muu tätä ohjelmaa? 

Mua ärsyttää, kun nämä ihmiset ei voi puhua suomea, vaan joka välissä on vaan scallopseja ja dinnerii ja surf n turffii jne. Ja anteeksi nyt vaan, mutta vähän ällöttää kun tää yksi kokeista on niin sottanen, hikipisarat tippuu sinne tänne ruokaan. Yöh.

Kommentit (711)

Vierailija
641/711 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santtuhan laittoi sen pannun uuniin ja otti sen sieltä pois hansikkaan kanssa, mutta sitten se ehkä unohti kiiruhtaessaan että se oli kuuma ja poltti sen kätensä. Mullekkin on käynyt noin. Sattuuhan se paljon.

Vierailija
642/711 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Case Ahvenanmaa, Spoiler Alert!

Taas Jenny kyseli jotain lainaan toisilta kesken kisan,  näkkäriäkö se oli? Onneksi Ollilla oli pokeria sanoa että ei tipu. 

Santun puolesta paha mieli. Aivan mahtava idea, ja sit kaatuu tollaiseen.

Oikea kokki pääsi suoraan finaaliin. 

Joo, Jenny pummas taas jotain. Aika röyhkeä tyyppi. Ei tossa vaiheessa kilpailua lainailla toisilta enää yhtään mitään.

Se oli vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/711 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää toi kiire keittiössä. Ei tuo mitään lisäarvoa, että ruoan teossa pitää olla hillitön kiire. Jos olis tarpeeksi aikaa, niin saataisiin nähdä kunnon annoksia. Ohjelmalle pitäisi olla myös enemmän aikaa. Tämä on huonosti leikattu lyhyeksi adhd silpuksi, joka todallakin vain ärsyttää.

Vierailija
644/711 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa mä just luin? Onko tuo nyt joku vitsi? Ahvenanmaan ruoka-apu? - ei jukolauta. :D Ne on varmasti suomalaisia ne kaksi avuntarvitsijaa.

Kuulosti omaankin korvaan todella oudolta. Ahvenanmaan ruoka-apu. Kenelle muka? Oisko joku suurperhe missä isä jäänyt sairauden vuoksi töistä tmv.

Ai miksei Ahvenanmaalla voisi asua myös pienituloisia, joille ruoka-apu on tarpeen? Eikös lähes jokaisessa Suomen kaupungissa/kunnassa ole avuntarvitsijoita. Tuskin Micke tuollaiseen kohteeseen voittorahojaan lahjoittaisi, jos sille ei olisi tarvetta.

Vierailija
645/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler

.

.

.

Olipas jännä jakso. Tehtävä oli kiva, kaikki onnistuivat hyvin. Olin ihan varma, että kisaajalla x ei ole mitään asiaa finaaliin, koska hänellä jäi kiireessä jopa kolme elementtiä pois lautaselta (rakuunaporkkanat, joku minttujuttu ja kolmatta en muista). Mutta niin vain purjehtikin Petran pariksi finaaliin!

Jakson ruoista tahtoisin kokeilla ainakin sipulipiirakan ja tarte tatinin reseptejä.

Vierailija
646/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

.

.

.

Olipas jännä jakso. Tehtävä oli kiva, kaikki onnistuivat hyvin. Olin ihan varma, että kisaajalla x ei ole mitään asiaa finaaliin, koska hänellä jäi kiireessä jopa kolme elementtiä pois lautaselta (rakuunaporkkanat, joku minttujuttu ja kolmatta en muista). Mutta niin vain purjehtikin Petran pariksi finaaliin!

Jakson ruoista tahtoisin kokeilla ainakin sipulipiirakan ja tarte tatinin reseptejä.

Ihan käsikirjoitettuahan tämä on. Voittaja tiedettiin etukäteen.

Vierailija
647/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta toista finalistiapa ei tiedetty. Itse jännäsin uusimmassa jaksossa juuri sitä, että pääseekö finaaliin Petraa vastaan kokkaamaan Santtu, Olli vai Jenny.

Vierailija
648/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra on niin paras. Voittaisi mun kategoriassa vaikka toisi perkele pelkän tyhjän lautasen!

Vierailija
649/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti oikeat henkilöt ovat finaalissa. Hyvä Olli ja Petra! En tiedä, kumman haluaisin voittavan.

Vierailija
650/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta toista finalistiapa ei tiedetty.

Totta kai tiedettiin. Ei Olli muuten epäonnistuneella suorituksella olisi päässyt jatkoon. Kun lautaselta jää puuttumaan useampi sinne tarkoitettu ruoka, niin ei sitä voi onnistumisena pitää. Eihän tuo ollut mitenkään täydellinen ateria.

Vierailija
651/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tiedettiin. Ei Olli muuten epäonnistuneella suorituksella olisi päässyt jatkoon. Kun lautaselta jää puuttumaan useampi sinne tarkoitettu ruoka, niin ei sitä voi onnistumisena pitää. Eihän tuo ollut mitenkään täydellinen ateria.

Älä nyt viitsi. Ollin sipulipiirakkka sai kyyneleet Helenan ja Kapen silmiin, niin hyvää se oli. Samoin lammas oli täydellistä ja samoin panna cotta sekä rakenteeltaan että maultaan. Katso ohjelmaa ja kuuntele tuomarien kommentteja äläkä höpise omiasi.

Vierailija
652/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta toista finalistiapa ei tiedetty. Itse jännäsin uusimmassa jaksossa juuri sitä, että pääseekö finaaliin Petraa vastaan kokkaamaan Santtu, Olli vai Jenny.

Olli pääsi finaaliin.

Vierailija
653/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi. Ollin sipulipiirakkka sai kyyneleet Helenan ja Kapen silmiin, niin hyvää se oli. Samoin lammas oli täydellistä ja samoin panna cotta sekä rakenteeltaan että maultaan. Katso ohjelmaa ja kuuntele tuomarien kommentteja äläkä höpise omiasi.

Ja ihan sujonaan uskot, että nämä reaktiot ohjelmassa ovat aitoja?

Vierailija
654/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko foorumi on mielipiteenmuokkausta.

Vierailija
655/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra ollut läpi kilpailun omaa luokkaansa. Selkeä voittaja jo nyt....jos ei sitten finaalissa lähde liikaa vaan räjäyttämään.

Vierailija
656/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

.

.

.

Sillähän ei oikeastaan ole merkitystä, mitä sinne lautaselle päätyy. Nyt päätyi oikeat asiat. Tuomarit arvostelee vain sen mitä eteensä saavat. Oikea henkilö pääsi finaaliin Petran kanssa.

Mä haluaisin myös tuon sipulipiirakan reseptin!

Vierailija
657/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

.

.

.

Sillähän ei oikeastaan ole merkitystä, mitä sinne lautaselle päätyy. Nyt päätyi oikeat asiat. Tuomarit arvostelee vain sen mitä eteensä saavat. Oikea henkilö pääsi finaaliin Petran kanssa.

Mä haluaisin myös tuon sipulipiirakan reseptin!

Näyttäisi Ollin instassa joku vastaava ainakin olevan

Vierailija
658/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra on niin paras. Voittaisi mun kategoriassa vaikka toisi perkele pelkän tyhjän lautasen!

:)

Vierailija
659/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olli pääsi finaaliin.

Varsinainen shelockki siellä. Eiköhän jakson katsonut itsekin tiedä miten se päättyi.

Vierailija
660/711 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa, että just Olli ja Petra pääsi finaaliin. Heidän kommuniointi oli parikokkauksessakin niin toimivaa. Muutenkin tuntuvat läheisiltä tuolla, aina kyselevät toisiltaan mitä tekevät ja neuvovat, kun toinen on parvella ja toinen kokkaa. Täysin oikea pari finaalissa. Olli myös otti semifinaalin rennoiten.

Ketju on lukittu.