Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MasterChef Suomi Official

Vierailija
15.02.2022 |

Katsooko joku muu tätä ohjelmaa? 

Mua ärsyttää, kun nämä ihmiset ei voi puhua suomea, vaan joka välissä on vaan scallopseja ja dinnerii ja surf n turffii jne. Ja anteeksi nyt vaan, mutta vähän ällöttää kun tää yksi kokeista on niin sottanen, hikipisarat tippuu sinne tänne ruokaan. Yöh.

Kommentit (711)

Vierailija
481/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Jenny voi saada tuollasesta heitän-karkkia-lautaselle-ja-teen-mikrossa-kakun (josta sanoi itsekin jotenkin että eihän tää hyvää oo) tuollasen hehkutuksen. En ymmärrä. Tuomarit haltioissaan just tällaista heittäytymistä me haluttiin. En vaan ymmärrä.

Voihan se olla niinkin että sanoivat jotain mutta se leikattiin pois. Taitaa kyllä tippua seuraavaksi kun nytkin oli pelkät lisukkeet lautasella.

Saisi tippuakin. Jennyn ulkonäkö ei ole yhtään minun mieleeni ja on ihan helvetin ärsyttävän näköinen.

Sehän on nätti, lisäksi pitää välillä niitä kivoja housuja joista näkyy kamelin varpuli

Vierailija
482/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut Alenista mielikuva vähän epävakaana ja neuroottisena tyyppinä mutta hänhän on aivan ihana! Empaattinen, jakaa pyyteettömästi omaa tietämystään ja mitä maanläheisimmän tuntuinen heppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheikkaa kunnolla, että se miksaantuu!

Miten nää ei osaa puhua???

Vierailija
484/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jenny tippuu...

Vierailija
485/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra opiskeli ennen kisaan menoa ulkomailla ruoka-alaa ja nyt perhossa

Vierailija
486/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ensimmäinen challenge takana" "tosi kaunis presentaatio"

TTU!! EIKÖ KUKAAN TÄSSÄ MAASSA ENÄÄ PUHU SUOMEA?!! Varsinkin tuo naistuomari on raivostuttava. Tänään oli haastateltavana viiden jälkeen ohjelmassa tmv, ja sielläkin sillä oli joka kolmas sana englantia. Ja kun toimittaja pyysi suomentamaan mitä tää tarkoittaa, niin ei kun vaan lässytti sitä samaa finglishiä vaan. 

Helena Puolakka teki uraa vuosikymmeniä Englannissa, niin päässyt kai savonmurre unohtumaan.

Ihminen voi lähteä Savosta, mutta savolaisuus ei lähde ihmisestä.

Vierailija
487/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan tajuu, mutta miten päällekkäin ladotut rieskat tai tortillat on "kakku"?

Vierailija
488/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun Teemu I tippui hän olisi kakkuhaasteessakin varmasti loistanut luovuudella. Muut tekee ihan mitä sattuu

Vierailija
489/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut Alenista mielikuva vähän epävakaana ja neuroottisena tyyppinä mutta hänhän on aivan ihana! Empaattinen, jakaa pyyteettömästi omaa tietämystään ja mitä maanläheisimmän tuntuinen heppu.

Joo on kyllä ihan huipputyyppi. Olikohan tässä vai jossain toisessa ketjussa myös kerrottu et on korona-aikana pitänyt tosi hyvää huolta työntekijöistään. Arvostan suuresti.

Vierailija
490/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en varmaan tajuu, mutta miten päällekkäin ladotut rieskat tai tortillat on "kakku"?

Ei mitenkään, näyttivätkin ihan kamalilta.

Vierailija
491/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny voittoon!

Vierailija
492/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää suolaa!

Vierailija
493/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa ja neuroottinen? Huhhuh, kyllä julkkikset saa innokkaita katsojilta diagnooseja helposti ja hätäisesti. 🤣

Vierailija
494/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surkeen näkösiä tekeleitä. Ja suurin osa ei tainnu edes olla kovin hyviä.

No onneks oikee tyyppi tippu, saa tehdä kotona omalla tyylillään, sitä mitä osaa kun ei tuo kakunteko ainakaan onnistu edes alkeellisesti.

Vierailija
495/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Jenny voi saada tuollasesta heitän-karkkia-lautaselle-ja-teen-mikrossa-kakun (josta sanoi itsekin jotenkin että eihän tää hyvää oo) tuollasen hehkutuksen. En ymmärrä. Tuomarit haltioissaan just tällaista heittäytymistä me haluttiin. En vaan ymmärrä.

Voihan se olla niinkin että sanoivat jotain mutta se leikattiin pois. Taitaa kyllä tippua seuraavaksi kun nytkin oli pelkät lisukkeet lautasella.

Saisi tippuakin. Jennyn ulkonäkö ei ole yhtään minun mieleeni ja on ihan helvetin ärsyttävän näköinen.

Tollo, ei tämä ole missikisa.

Vierailija
496/711 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on kunnon kusipäiden, syrjäytyneiden runkkareiden ja nojatuolipsykologien kokoontumisajo käynnissä. Ja osalla on vielä näköjään osaamista arvioida ruokien makuja television välityksellä. Menkää perslävet itseenne (tai itse kokeilemaan tuonne)!

Vierailija
497/711 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa ja neuroottinen? Huhhuh, kyllä julkkikset saa innokkaita katsojilta diagnooseja helposti ja hätäisesti. 🤣

Henkka tosin itse taannoin kertoi aika avoimesti esim paniikkihäiriöstään, ehkä siitä johtuu toi mielikuva.

Vierailija
498/711 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän hän ajoittain jonkinasteisesta mt ongelmista kärsii. Itse avoimesti puhunut, tosi levottomalta välillä kuulostaa twitterissä. Adhd tulee mieleen. Ei tee hänestä huonompaa kokkia tietenkään.

Vierailija
499/711 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa: Kari Aihinen on  NIIIIIIIIIIIIIIIIN seksikäs että ! !

t. Asko-55

Vierailija
500/711 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan niitä rieskakakkuja ihan oikeastikin olemassa. Samoin lettukakku oli yks kesä tosi suosittu. Tuossa ajassa on ylipäänsä ihme että kaikki sai edes jotain aikaiseksi. Tokihan Olli oli ihan omassa sarjassaan kakkuineen, verrattuna muiden tekeleisiin. 

Ketju on lukittu.