MasterChef Suomi Official
Katsooko joku muu tätä ohjelmaa?
Mua ärsyttää, kun nämä ihmiset ei voi puhua suomea, vaan joka välissä on vaan scallopseja ja dinnerii ja surf n turffii jne. Ja anteeksi nyt vaan, mutta vähän ällöttää kun tää yksi kokeista on niin sottanen, hikipisarat tippuu sinne tänne ruokaan. Yöh.
Kommentit (711)
Kumma kun kateuskortti vedetään joka väliin oli kyse mistä vaan.Nythän on kyse kokki kilpailusta,jotenkin sellainen käsitys ainakin itselläni,että kokin pitää paitsi osata tehdä hyvää ruokaa,hänen pitäisi ulkoiselta olemukseltaan olla siisti.Teemu I kohdalla ensimmäistä kriteeriä en tiedä,ruoka ei mitenkään ihmeellisen näköistä ole ollut.Jauhelihapihvit kyllä onnistuu aika hyvin kaikilta ja sipulin kuullotus porkkanakin suht helppo laittaa ristiin.Eli ei paljon mielikuvitusta tarvinnut.Ulkoinen olemus ei missään nimessä herätä kateutta,epäsiistin näköinen hölöttäjä,tuntuu että räkä lentää kun hölöttää.
Eli minä en ainakaan ole kateellinen.Jos tuon näköinen kokki tarjoutuisi töihin niin paikkaa ei tule saamaan.
Onneksi Jenny pisti pinssillä itsensä jstkoon...matki Petraa ohan selvästi.
Sais häipyä.
Alusta alkaen pistänyt silmään tuo liika itsevarmuus.
Ei bueno. Vaikuttaa arvosteluunkin.
Itse olisin hyvin nöyrää typykkää, jos edes kelpuutettaisiin arviointiin..
Ei mun taidoilla, vaikka ruokaani on aina kehuttu..
Missä leipomiset? Masterchef?
Kuka päättää ketä kuvataan ja kuunnellaan teen sitä ja tota jne ? Muut kilpailijat jää varjoon.Hiton väärin.Tuon takia ohjelma on ihan hanurista.Näkee myös ketä suositaan.
Teemu I on paras. Esittelyvideossa kristallikivien kanssa 🤩
Damplings, damplings, damplings.
Kiinalainen BÄTÄNG-kana :D
Fouldaan traditionaalisesti mäkhäröynssei
Vierailija kirjoitti:
hoetaan catch frases rallienglannilla
Toi stickyness
Vierailija kirjoitti:
Missä leipomiset? Masterchef?
Erikseen leivontakisat. Laittaahan joku joskus kakkua/leivosta.
Hyvä, että epäsiisti (likaiset kynnenaluset, hyi!) ja omahyväinen Teemu putosi, seuraavaksi saisi pudota ylimielinen Jenny. En ole pitänyt hänestä missään vaiheessa, hän saa mun karvani pystyyn jostain syystä.
Kilpailijoilla hyvä pöhinä keskenään ja vaikuttaisi siltä, että kaikki ovat innolla oppimassa uusia jippoja ja oikeasti innostuneita kokkailusta!
Ja varmasti ainakin muutama heistä päätyy ammattikeittäjäksi, tavalla tai toisella.
Kokin ulkonäkö ja puhetyyli eivät vaikuttane lopputulokseen!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne tuomarit kehuivat sitä annosta joka oli koirankupissa.
Lautasvalinta oli outo.
Ai se jäätelö? Sehän oli silkkaa neroutta koko annos.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun kateuskortti vedetään joka väliin oli kyse mistä vaan.Nythän on kyse kokki kilpailusta,jotenkin sellainen käsitys ainakin itselläni,että kokin pitää paitsi osata tehdä hyvää ruokaa,hänen pitäisi ulkoiselta olemukseltaan olla siisti.Teemu I kohdalla ensimmäistä kriteeriä en tiedä,ruoka ei mitenkään ihmeellisen näköistä ole ollut.Jauhelihapihvit kyllä onnistuu aika hyvin kaikilta ja sipulin kuullotus porkkanakin suht helppo laittaa ristiin.Eli ei paljon mielikuvitusta tarvinnut.Ulkoinen olemus ei missään nimessä herätä kateutta,epäsiistin näköinen hölöttäjä,tuntuu että räkä lentää kun hölöttää.
Eli minä en ainakaan ole kateellinen.Jos tuon näköinen kokki tarjoutuisi töihin niin paikkaa ei tule saamaan.
tämä viesti =täydellinen esimerkki kateudesta. onneksi olkoon puhuit itsesi pussiin. suosittelen välillä ulkoilua ja ihmisten ilmoilla käymistä nii tulee parempi mieli.
Kiva kausi, paras tuomaristo mitä on ollut. Mutta miksi Helenalle on valittu niin epäpukevat vaatteet jokaikiseen jaksoon?
Kokkaajat hyviä, selvästi aikaisempia kausia parempia. Samoin tuomaristo; parasta mitä löytyy Suomesta. Hyvin myös kuvattu ja leikattu ( verrattuna edellisiin kausiin). Katselen ihan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Kape on paras tuomari. Tietävin. Asiallinen.
Kape pätee vähän liikaa. Paras noista on Alen.
Ei ihme että macaronsit ei onnistuneet. Taikinaan sekottui ylimääräistä ainesosaa, kun Teemulta tippui hikipisaroita pellille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kape on paras tuomari. Tietävin. Asiallinen.
Kape pätee vähän liikaa. Paras noista on Alen.
Kapehan on tunnettu nais vihaaja kuulemma ei vois nainen olla keittiömestari miltähän tuntuu Puolakan vierellä..
Tekstuuri sitä tekstuuri tätä. Tekstuuria koko ohjelma.
Kuvaile vähän tarkemmin. Kuka teki ja minkä ruuan?