G: Mitä ällöttäviä tilanteita olet kokenut?
Kommentit (8)
Ei oltu aikoihin käyty parvekkeella, ja tuolilta löytyi kuollut lintu, missä kuhisi matoja, oli tainnut raukka ikkunaan törmätä.
Autokoulun maikka hiplaili reisiä aina ajotunneilla. Meni tietty vaihtoon.
Kissa oksensi reisilleni. Tiedoksi kaikille ei-kissaihmisille: kissan ruumiinlämpö on pari astetta korkeampi kuin ihmisen. Tuli siis todella _lämmintä_ oksennusta, jota valui reisiäni pitkin. Itse kissa on hyvin rakas, mutta hänen korkeutensa olisi kyllä voinut valita hieman paremman paikan tempulleen.
Ei vakava tilanne, mutta tuli ekana mieleen:) olin 17v vaaleatukkainen nuori tyttö.. italian matkalla ja odotettu juttu oli parin tunnin pistäytyminen venetsiassa. Siinä minä seison kanalin ylittävällä sillalla ja koetan lyhyessä hetkessä fiilistellä painaa mieleen, miltä tuntuu olla täällä jne.. sillan alla soutaa keski-ikäinen mies gondolilla, varmaan joku turistijuttu kun on musta hattu ja valkoinen paita jne. Katsoo mua sillalle ja mitä tekee? No sellaisen..rivon eleen kielellään.. tää on jotenki eka muisto mikä mulla venetsiasta tulee mieleen:)
5:lle:, mun kissa pissas mun päälle parikin kertaa yöllä ennen ku leikattiin :) seki oli vähä ällöö mut ei kyllä varmaan ällöintä :D
Heräsin pikkujoulua juhlineena vieraasta kämpästä ja vaatteet oksennuksessa, piti päästä kotiin taxilla.. Siihen loppui se juhliminen.
Olin nuori plikka (16v) ja olin äitini,silloisen poikaystäväni ja tämän pikkusiskon kanssa rannalla. Äitini auto oli silloin kaksi ovinen,eli pelkääjän paikan penkin kautta kiipeilin takapenkille poikaystäväni viereen,oli äitini nähnyt vieressä olevan auton ja siellä istuvan vanhan miehen,joka oli nuollaissut huuliaan. Miksikö? Koska minulla oli hame,aika lyhyt mutta ei niin paljastava,nousin autoon,niin samalla tuuli tempaisi hamettani vähän korkeammalle,että pikkarini näkyivät. Silloin ällötti,nykyään naurattaa :D
Joku kokoomuslainen hönkäili nismaan ja läähätti.