Vanhempi työkaveri saattaa yhtäkkiä pysähtyä ja katsoa minua ällistyneen vihaisesti. Hetken päästä se on ihan normaali.
Voiko olla muistisairaus. Kun se katsoo vihaisesti, se ei ikään kuin tunnistaisi. Mutta se menee nopeasti ohi ja on kohta normaaki. Tekee ne vähät työnsä rutiinilla. Jää eläkkeelle loppuvuodesta
Kommentit (14)
Luultavasti vaan katsoo että mitä sä siinä teet.
Minä taidan olla myös samanlainen. Olen ajatuksiin uppoava ja mietin omia asioita. Jos joku kaihertaa mieltä, saattaa otsassa olla ryppy. Hätkähdän sitten tähän maailmaan, ku joku tulee vastaan ja saatan katsoa häntä.
Vaikutan varmaan omituiselta tuijottajalta
Voihan se olla lyhyt poissaolokohtaus - epilepsiaan liittyvää ja iän myötä epilepsia yleistyy. Joku voi saada kohtauksia päivittäin, jollakin väliä voi olla vuosiakin. Lyhyttä poissaolokohtausta ei monikaan itse edes huomaa.
Reagoiko se jos kysyt siltä , että mikäs nyt tuli?
5 jatkaa
Jos työssänne on loukkaantumis- tai onnettomuusriskiä, seuraa tilannetta tarkemmin ja voit vaikka painaa mieleesi viikon verran huomioitasi asian tiimoilta.
Potkaise läksiäislahjaksi persuuksille.
Vierailija kirjoitti:
En ole kehdannut kysyä, kun tilanne on niin kiusallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kehdannut kysyä, kun tilanne on niin kiusallinen.
Ap.
Ehkä se vaan muistaa siinä samassa jonkun tekemättömän homman tai jotain vastaavaa?
Jonkinlaista skitsoilua varmaan. Paha sivupersoona puskee takaraivosta esiin hetkeksi...
5 jatkaa, kun kerran vauhtiin pääsin
Jos olet kyllin lähellä, katso pupilleja - yleensä laajenevat kohtauksessa ja supistuvat, kun menee ohi.
Diabetes voi myös aiheuttaa tuollaista.
Itsellä on se ja välillä suutun omassa kuplassani jollekin ja olen äreä, mutta palaudun siitä hetken päästä. Pari kertaa läheiset on huomanneet tämän ja ruumiin jäsenien äkäiset liikkeet. Tietenkin vähän hävettää ja selittelen muuta, mutta en voi oikeastaan tällaiselle mitään ja olen luonnostani jonkin verran äkkipikainen.
Tuijottelija. Aika yleistä suomensukuisissa kansoissa. Tyypillinen piirre juurikin tuo häpeämätön pällistely. Yleensä vaarattomia muuten.