Maskittomia riittää !!!
On se kumma ettei vieläkään saada PAKKOA kauppakeskuksiin.
Kommentit (12)
Mä en ymmärrä miksi ihmiset niitä käyttää kuuliaisesti. Varsinkin busseissa.
Meillä taas katsoin että kaikilla vielä maskit päässä. Vaikka rajoitukset poistettu, koska vois jättää pois?
Ei milloinkaan, sano pikkulikka kun karkkiväivän ajankohtaa tiedusteltiin.
Tähtäh kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi ihmiset niitä käyttää kuuliaisesti. Varsinkin busseissa.
Busseissa tulee 10min välein kuulutus maskien käyttöä edellytetään. Suositus sana vaihdettu pakkoa viittaavaan sanaan. Ihniset ei kestä pienessä tilassa maskimulqujen katseita siksi käyttävät.
Nyt myytävänä vähän käytettyjä maskeja, vain hetken citarin parkkipaikalla maanneita pilkkahintaan, tule ja hae omasi.
(piikit ei sisälly hintaan)
Ps. mahdollisista haittavaikutuksista ei voi valittaa ja tuotteilla ei ole palautusoikeutta..
Käytän maskia ainoastaan yleisissä kulkuvälineissä joissa on pienet tilat.
Mä käytän maskia joka paikassa. Ei sen pitäisi olla ongelma muille. En vaadi muita käyttämään.
Hyvä jos riittää. Mika herääppä sinäkin jo sieltä unesta. Pitääkö etsiä sulle se tieteellinen tutkimus missä osoitetaan ettei niillä rätillä tee hevon helvettiä.
Korona-aika on ohi jo. Lieventynyt influenssan kaltaiseksi ja leviää niin rajusti, ettei siinä mitkään maskit auta. Tästä syystä kaikki rajoitukset ollaan Suomesta poistamassa viimeistään parin viikon päästä. Aika outoa on, että jotkut vielä jaksavat maskeista vaahdota.
Se on teillä siellä slummialueilla ongelma. Ei meillä täällä.