Mies pesee hampaat Fairyllä
Aloitti pari viikkoa sitten ja kysyin mitä helvettiä hän tekee, johon vastasi, että oli lukenut netistä salaliittoteorian, jonka mukaan hammastahna oikeasti heikentää hampaita, jotta hammastahnavalmitajat voisivat myydä enemmän ja enemmän tuotteita. Onko tässä mitään perää? Entä onko vaarallista pestä hampaat fairyllä?
Kommentit (35)
Toivon todella että tämä Fairyjuttu on Porvoossa!:D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:59"]
Joo niin varmaan kuoli:
* http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1434537730569.html * Nii, kuåli, kuten sanoin...mutta kuoli puhtoisena ╯﹏╰
No ei tuo ollut Fairya, varmasti konetiskiainetta. Ei kahviloissa tiskata käsin, kyllä siellä astianpesukoneet on. Ja konetiskiaine on ihan eri ainetta kuin fairyt ja muut käsitiskiaineet, paljon vaarallisempaa, syövyttävää.
Viinilasissa tappava yllätys - mies kuoli Espanjassa
Tuossa iltasanomien linkissä otsikkona. ^
✧ en tiedä kuoliko edes onnellisena mutta nyt: tähtenä taivaalla ✧
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:44"]
Eihän se Fairyllä peseminen mitenkään vaarallista ole. Itse pesen Dr Bronner ihmesaippualla. En halua käyttää mitään fluoripitoisia aineita. Hyvin tämä on mulla ainakin toiminut kun ei 40 ikävuoteen mennessä ole reikiä tullut.
[/quote]
Tekareita moni pesee fairilla, hammastahnoissa on hiovia aineita mukana jotka kuluttaa tekareitten runkoa, tekarit on helppo huuhdella kunnolla.
Mä juon ummetukseen aina putkimiestä. Kyllä putki aukeaa.
Tutkijoiden mukaan mies joi astianpesuainetta vain vähän. Sivuston haastattelema lääkäri kertoo, että jopa pieni määrä vastaavanlaista nestettä voi olla tappava.
– Jos se on tarpeeksi voimakasta, se voi polttaa ja tehdä reikiä ruokatorveen ja vatsaan, hän sanoo.
Niin. Juokaa nyt ihmeessä sitä fairya ja peskää vihannekset sillä. Kun eihän sitä tiedä jos ei kuolekaan...naamapalmu...
Koulussa fairya ois käytetty oksetusaineena, jos joku urvelo ois menny hörppäämään jotain myrkyllistä kemian tunnilla.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:13"]Tutkijoiden mukaan mies joi astianpesuainetta vain vähän. Sivuston haastattelema lääkäri kertoo, että jopa pieni määrä vastaavanlaista nestettä voi olla tappava.
– Jos se on tarpeeksi voimakasta, se voi polttaa ja tehdä reikiä ruokatorveen ja vatsaan, hän sanoo.
Niin. Juokaa nyt ihmeessä sitä fairya ja peskää vihannekset sillä. Kun eihän sitä tiedä jos ei kuolekaan...naamapalmu...
[/quote]
Oletko usein tiskatessasi huomannut Fairyn polttelevan reikiä käsiisi?
Olen lukenut, että hedelmät joita ei voi kuoria voi pestä omenaviinietikalla ja jäämät lähtee.
Meillä mies valkaisi hampaansa kloriitilla, ei ole vielä kuulunut vessasta takaisin.
Repesin vähän aloituksille, vastauksille sitäkin enemmän :D pisteitä tälle provolle 2/5
Meillä käytetään tota Tolua sekä hampaiden, kainaloiden että lattian pesuun. Siis siinähän lukee YLEISpesuaine.
Mä pesen hammaskiskot fairyllä. Hampilääkärin neuvosta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:51"]
Ei saa pestä hedelmiä fairylla...
[/quote]
Miksei? Ihan on Martoilta opittu pesukeino
[/quote]
Koska pesuaineistakin jää jäämiä.Olen sen ihan itse nähnyt kun olin mukana tutkimuksia tekemässä,joissa kuvattiin pieniä partikkeleita ohuissa putkissa.Putkiin jäi pesuainepartikkeleita,joten jouduttiin pitkään etsimään sopivaa pesuainetta ennen kuin tutkimukset voitiin aloittaa. Vesipesu riittää ja yleensähän kaikki hedelmät kuoritaan.