Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pesee hampaat Fairyllä

Vierailija
29.06.2015 |

Aloitti pari viikkoa sitten ja kysyin mitä helvettiä hän tekee, johon vastasi, että oli lukenut netistä salaliittoteorian, jonka mukaan hammastahna oikeasti heikentää hampaita, jotta hammastahnavalmitajat voisivat myydä enemmän ja enemmän tuotteita. Onko tässä mitään perää? Entä onko vaarallista pestä hampaat fairyllä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:51"]

Ei saa pestä hedelmiä fairylla...

[/quote]

Miksei? Ihan on Martoilta opittu pesukeino
[/quote]

Koska pesuaineistakin jää jäämiä.Olen sen ihan itse nähnyt kun olin mukana tutkimuksia tekemässä,joissa kuvattiin pieniä partikkeleita ohuissa putkissa.Putkiin jäi pesuainepartikkeleita,joten jouduttiin pitkään etsimään sopivaa pesuainetta ennen kuin tutkimukset voitiin aloittaa. Vesipesu riittää ja yleensähän kaikki hedelmät kuoritaan.

Vierailija
22/35 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että tämä Fairyjuttu on Porvoossa!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:59"]

Joo niin varmaan kuoli:

* http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1434537730569.html * Nii, kuåli, kuten sanoin...mutta kuoli puhtoisena ╯﹏╰

No ei tuo ollut Fairya, varmasti konetiskiainetta. Ei kahviloissa tiskata käsin, kyllä siellä astianpesukoneet on. Ja konetiskiaine on ihan eri ainetta kuin fairyt ja muut käsitiskiaineet, paljon vaarallisempaa, syövyttävää.

Vierailija
24/35 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D repesin!

Vierailija
25/35 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinilasissa tappava yllätys - mies kuoli Espanjassa

Tuossa iltasanomien linkissä otsikkona. ^

✧ en tiedä kuoliko edes onnellisena mutta nyt: tähtenä taivaalla ✧

Vierailija
26/35 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:44"]

Eihän se Fairyllä peseminen mitenkään vaarallista ole. Itse pesen Dr Bronner ihmesaippualla. En halua käyttää mitään fluoripitoisia aineita. Hyvin tämä on mulla ainakin toiminut kun ei 40 ikävuoteen mennessä ole reikiä tullut.

[/quote]

Tekareita moni pesee fairilla, hammastahnoissa on hiovia aineita mukana jotka kuluttaa tekareitten runkoa, tekarit on helppo huuhdella kunnolla.

Vierailija
27/35 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon ummetukseen aina putkimiestä. Kyllä putki aukeaa.

Vierailija
28/35 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijoiden mukaan mies joi astianpesuainetta vain vähän. Sivuston haastattelema lääkäri kertoo, että jopa pieni määrä vastaavanlaista nestettä voi olla tappava.

– Jos se on tarpeeksi voimakasta, se voi polttaa ja tehdä reikiä ruokatorveen ja vatsaan, hän sanoo.
Niin. Juokaa nyt ihmeessä sitä fairya ja peskää vihannekset sillä. Kun eihän sitä tiedä jos ei kuolekaan...naamapalmu...

Vierailija
29/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa fairya ois käytetty oksetusaineena, jos joku urvelo ois menny hörppäämään jotain myrkyllistä kemian tunnilla.

Vierailija
30/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:13"]Tutkijoiden mukaan mies joi astianpesuainetta vain vähän. Sivuston haastattelema lääkäri kertoo, että jopa pieni määrä vastaavanlaista nestettä voi olla tappava.

– Jos se on tarpeeksi voimakasta, se voi polttaa ja tehdä reikiä ruokatorveen ja vatsaan, hän sanoo.
Niin. Juokaa nyt ihmeessä sitä fairya ja peskää vihannekset sillä. Kun eihän sitä tiedä jos ei kuolekaan...naamapalmu...
[/quote]

Oletko usein tiskatessasi huomannut Fairyn polttelevan reikiä käsiisi?

Vierailija
31/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, että hedelmät joita ei voi kuoria voi pestä omenaviinietikalla ja jäämät lähtee.

Vierailija
32/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies valkaisi hampaansa kloriitilla, ei ole vielä kuulunut vessasta takaisin.

Vierailija
33/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin vähän aloituksille, vastauksille sitäkin enemmän :D pisteitä tälle provolle 2/5

Vierailija
34/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään tota Tolua sekä hampaiden, kainaloiden että lattian pesuun. Siis siinähän lukee YLEISpesuaine.

Vierailija
35/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen hammaskiskot fairyllä. Hampilääkärin neuvosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan