Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on kotitestien mukaan korona. Kävin (omakustanteisesti) virallisessa testissä, pomo suuttui minulle

Vierailija
15.02.2022 |

Meillä jyllää nyt korona. Ei pahana, mutta haluan virallisen todistuksen koronasta jos vaikka intoutuisi esim käymään keväällä Virossa. Maksoin testin itse että saisin todistuksen, kotitestestillä kun sitä ei saa ja koin että järkevämpi mun on siitä nyt maksaa kun sama summa 72h voimassaoloaika.

Pomo olisi halunnut että olen vain 3 päivää pois töistä, mutta nyt tän virallisen tartuntatautilääkärin ohjeen mukaan olen 5+2 päivää pois töistä.

Olen kuulemman nyt sit mulkku kun olen ainakin pari päivää pidempään pois...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pomo saa kelasta rahat, turha valittaa. Käske hakea korvaus sieltä sun palkasta. Ja sitä ei saa ilman virallista testiä. Tyhmä pomo.

T. Itekin pomo

Saa rahat poissa olosta mutta menettää isommat voitot työpanoksen puutteen takia. Toisille pomoille voittojen maksimointi on se tärkein asia

Vierailija
22/24 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pomo saa kelasta rahat, turha valittaa. Käske hakea korvaus sieltä sun palkasta. Ja sitä ei saa ilman virallista testiä. Tyhmä pomo.

T. Itekin pomo

Saa rahat poissa olosta mutta menettää isommat voitot työpanoksen puutteen takia. Toisille pomoille voittojen maksimointi on se tärkein asia

Et tiedä mitä ap tekee eli tuloksen kannalta ei ole väliä kuka jantteri on töissä, kunhan pyörät pyörii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, en jaksa pomon kanssa tapella niin menen huomenna töihin.

Vierailija
24/24 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyjä pomoja. Tämän vuoksi käydään korkeakoulu, jotta päästään kunnon työpaikkoihin eikä pomovittulaan jäädö jumiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme