Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

narsisti ex

Vierailija
29.06.2015 |

oli saanut diagnoosin, kuulin äidiltään.. tämä helpotus, mä en ollutkaan hullu,se vika ei ollutkaan minussa.

juuri aamulla puhelimessa lastenvalvojan kanssa joka lupasi hoitaa tapaamiset valvotuiksi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko minulla nyt lupa kääntää sivua elämässä? saanko jo aloittaa alusta?

Vierailija
2/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ja tsemppiä tulevaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo diagnoosi muuta tilannetta.. Samanlainen paska se exä on edelleen, pyrkii kyykyttämään ja pompottamaan sinua. Mielenrauhaa tuo voi tuoda, mutta ei muuta asioita mihinkään.. 

Hoitoonhan näitä ei voida pakottaa ja pakkohoito ei tule kyseeseen, koska narskuhan ei tapa itseään tai vahingoita, muita vain.. 

Voimia, sitä se kysyy.. ja pysy vahvana. Älä ota yhteyttä, äläkä anna provosoida..

Vierailija
4/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:21"]Halaus ja tsemppiä tulevaan!
[/quote]

Kiitos lämpimistä sanoistasi! Mulla on vielä pitkä terapia edessä mutta luotto tulevaisuuteen löytyy.

Vierailija
5/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:29"]Eihän tuo diagnoosi muuta tilannetta.. Samanlainen paska se exä on edelleen, pyrkii kyykyttämään ja pompottamaan sinua. Mielenrauhaa tuo voi tuoda, mutta ei muuta asioita mihinkään.. 

Hoitoonhan näitä ei voida pakottaa ja pakkohoito ei tule kyseeseen, koska narskuhan ei tapa itseään tai vahingoita, muita vain.. 

Voimia, sitä se kysyy.. ja pysy vahvana. Älä ota yhteyttä, äläkä anna provosoida..
[/quote]

Muuttaa minulle, hän uskotteli vuosia että hän on normaali ja että minä olen hullu. Ja paska, ja huono, ja arvoton ja etten koskaan pärjäisi ilman häntä, hän sai nujerrettua minut niin etten saanut edes suorittaa opintojani loppuun. Sekin on edessä ensi syksynä, aion suorittaa tutkintoni loppuun :)

Vierailija
6/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:29"]Eihän tuo diagnoosi muuta tilannetta.. Samanlainen paska se exä on edelleen, pyrkii kyykyttämään ja pompottamaan sinua. Mielenrauhaa tuo voi tuoda, mutta ei muuta asioita mihinkään..  Hoitoonhan näitä ei voida pakottaa ja pakkohoito ei tule kyseeseen, koska narskuhan ei tapa itseään tai vahingoita, muita vain..  Voimia, sitä se kysyy.. ja pysy vahvana. Älä ota yhteyttä, äläkä anna provosoida.. [/quote] Muuttaa minulle, hän uskotteli vuosia että hän on normaali ja että minä olen hullu. Ja paska, ja huono, ja arvoton ja etten koskaan pärjäisi ilman häntä, hän sai nujerrettua minut niin etten saanut edes suorittaa opintojani loppuun. Sekin on edessä ensi syksynä, aion suorittaa tutkintoni loppuun :)

[/quote]

Ihan oikeassahan se oli. Ei kukaan tervejärkinen nimittäin suostu kusipäiden pompoteltavaksi, mutta on se mukava uhriutua saadakseen huomiota.

Vierailija
7/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:29"]Eihän tuo diagnoosi muuta tilannetta.. Samanlainen paska se exä on edelleen, pyrkii kyykyttämään ja pompottamaan sinua. Mielenrauhaa tuo voi tuoda, mutta ei muuta asioita mihinkään..  Hoitoonhan näitä ei voida pakottaa ja pakkohoito ei tule kyseeseen, koska narskuhan ei tapa itseään tai vahingoita, muita vain..  Voimia, sitä se kysyy.. ja pysy vahvana. Älä ota yhteyttä, äläkä anna provosoida.. [/quote] Muuttaa minulle, hän uskotteli vuosia että hän on normaali ja että minä olen hullu. Ja paska, ja huono, ja arvoton ja etten koskaan pärjäisi ilman häntä, hän sai nujerrettua minut niin etten saanut edes suorittaa opintojani loppuun. Sekin on edessä ensi syksynä, aion suorittaa tutkintoni loppuun :)

[/quote]

Ihan oikeassahan se oli. Ei kukaan tervejärkinen nimittäin suostu kusipäiden pompoteltavaksi, mutta on se mukava uhriutua saadakseen huomiota.

[/quote]

Ei siinä tervejärkinen enää ole kun toinen on tuhonnut mielenterveyden.

Vierailija
8/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:31"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:29"]Eihän tuo diagnoosi muuta tilannetta.. Samanlainen paska se exä on edelleen, pyrkii kyykyttämään ja pompottamaan sinua. Mielenrauhaa tuo voi tuoda, mutta ei muuta asioita mihinkään..  Hoitoonhan näitä ei voida pakottaa ja pakkohoito ei tule kyseeseen, koska narskuhan ei tapa itseään tai vahingoita, muita vain..  Voimia, sitä se kysyy.. ja pysy vahvana. Älä ota yhteyttä, äläkä anna provosoida.. [/quote] Muuttaa minulle, hän uskotteli vuosia että hän on normaali ja että minä olen hullu. Ja paska, ja huono, ja arvoton ja etten koskaan pärjäisi ilman häntä, hän sai nujerrettua minut niin etten saanut edes suorittaa opintojani loppuun. Sekin on edessä ensi syksynä, aion suorittaa tutkintoni loppuun :) [/quote] Ihan oikeassahan se oli. Ei kukaan tervejärkinen nimittäin suostu kusipäiden pompoteltavaksi, mutta on se mukava uhriutua saadakseen huomiota.   [/quote] Ei siinä tervejärkinen enää ole kun toinen on tuhonnut mielenterveyden.

[/quote]

Jokainen on vastuussa omista valinnoistaan. Jos on valinnut jäädä kuipään kanssa suhteeseen, ei se ole kusipään vika että järki hänen kanssaan lähtee.

Vierailija
9/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:31"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:29"]Eihän tuo diagnoosi muuta tilannetta.. Samanlainen paska se exä on edelleen, pyrkii kyykyttämään ja pompottamaan sinua. Mielenrauhaa tuo voi tuoda, mutta ei muuta asioita mihinkään..  Hoitoonhan näitä ei voida pakottaa ja pakkohoito ei tule kyseeseen, koska narskuhan ei tapa itseään tai vahingoita, muita vain..  Voimia, sitä se kysyy.. ja pysy vahvana. Älä ota yhteyttä, äläkä anna provosoida.. [/quote] Muuttaa minulle, hän uskotteli vuosia että hän on normaali ja että minä olen hullu. Ja paska, ja huono, ja arvoton ja etten koskaan pärjäisi ilman häntä, hän sai nujerrettua minut niin etten saanut edes suorittaa opintojani loppuun. Sekin on edessä ensi syksynä, aion suorittaa tutkintoni loppuun :) [/quote] Ihan oikeassahan se oli. Ei kukaan tervejärkinen nimittäin suostu kusipäiden pompoteltavaksi, mutta on se mukava uhriutua saadakseen huomiota.   [/quote] Ei siinä tervejärkinen enää ole kun toinen on tuhonnut mielenterveyden.

[/quote]

Jokainen on vastuussa omista valinnoistaan. Jos on valinnut jäädä kuipään kanssa suhteeseen, ei se ole kusipään vika että järki hänen kanssaan lähtee.

[/quote]

pointti onkin siinä, että narsisti hyvittää moninkertaisesti pahat tekonsa välillä. Ei hän ole jatkuvasti kusipäinen,vaan välill niiiiin ihana, ettet sinä niin ihanaa miestä ole tavannutkaan. Siinä tilanteessa uskoo toisesta hyvää ja uskoo suhteeseen.

ohis

Vierailija
10/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan vaikuta kovin tervejärkiseltä jäädä suhteeseen "narsistin" kanssa ja sitten vielä väittää, että exän takia meni omakin mielenterveys.

Jos sitä haluaa sietää toisen kusipäistä käytöstä, niin turha siitä on kusipäätä syyttää. Ei ne "narsistitkaan" ihan kenen tahansa kanssa seukkaa, mutta uhriutuminenkaan sen kummempaa ole kuin narsistista käyttäytymistä.

Vierailija
11/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sai diagnoosin?

Vierailija
12/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:19"]

onko minulla nyt lupa kääntää sivua elämässä? saanko jo aloittaa alusta?

[/quote]

Kyllä! Nyt sinun on aika ottaa sitä todellista vastuuta, eikä selittää kaikkea vain miehen kautta! Toisen sairaus ei poista sitä, että parisuhde on kahden kauppa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisikin aina miettiä olisiko kummassakin vikaa! Sinä olet tehnyt ihan omat arviot, päätökset ja valinnat omassa elämässäsi! 

Vierailija
13/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten narsismi diagnosisoidaan?! Ja onko ap lapsi?!

Vierailija
14/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:59"]

[/quote]

[/quote]

pointti onkin siinä, että narsisti hyvittää moninkertaisesti pahat tekonsa välillä. Ei hän ole jatkuvasti kusipäinen,vaan välill niiiiin ihana, ettet sinä niin ihanaa miestä ole tavannutkaan. Siinä tilanteessa uskoo toisesta hyvää ja uskoo suhteeseen.

ohis

[/quote]

Ja se on yksin miehen vika, jos kerta toisensa jälkeen uskoo ja sitten ei enää itsekään erota hyvää pahasta?!

Vierailija
15/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten narsisti-diagnoosin on voinut saada? Ihmettelen, kun käsitykseni mukaan narsistit ovat viimeisiä, jotka menevät sinne mistä diagnooseja jaellaan. Tiedätkö, miten tuo onnistui? Oman perheen lehmä ojassa täällä.

Vierailija
16/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap

Vierailija
17/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä ketjun syyllistäjistä. He eivät tiedä mistä puhuvat.

Vierailija
18/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:59"]

[/quote]

[/quote]

ohis

[/quote]

Ja se on yksin miehen vika, jos kerta toisensa jälkeen uskoo ja sitten ei enää itsekään erota hyvää pahasta?!

[/quote]

syy ei ole koskaan uhrin. Syy on aina alistajan ja hyväksikäyttäjän.

uhri toimii niin kuin toimii, koska tilanne on hänelle tuttu lapsesta asti. Syy ei ole koskaan kaltoinkohdelun lapsen. Ja jos aikuisena ei näe tätä yhteyttä - niin voiko siitä syyttää ettei näe itsestäänselvyyttä?

Vierailija
19/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:12"]

Älä ap välitä ketjun syyllistäjistä. He eivät tiedä mistä puhuvat.

[/quote]

narsisti toimii syyllistämällä. Eli ap - älä usko tämän ketjun syyllistäjiä. Ne todennäköisesti herättävät sinussa syyllisyyden - ja juuri niin sinuun saa vallan. 

Vierailija
20/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismisuus oli ap:n tunnepäätelmä, todellisuus kahden aikuisen väliset konflkitit.