Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä asialla haluaisit kehuskella tänään? Kirjoita tähän ketjuun!

Vierailija
29.06.2015 |

Sosiaaliset normit kieltävät ylenmääräisen kehuskelun, ja sanontakin kuuluu, että oma kehu haisee. Mutta joskus olis vaan niin mukava kertoa edes johonkin, kuinka tyytyväinen ja ylpeä on jostain oman elämänsä osasta, jopa sillä lailla, että saa vähän vertailla ja arvella olevansa jossain asiassa muita onnekkaampi tai onnistuneempi :D

Millä sinä haluat tänään kehuskella?

Aloitan itse: olen niin tyytyväinen siihen, miten paljon tosi hyviä ystäviä minulla on. Ja muutenkin uskon, että kykyni olla onnellinen on huippuluokkaa. Osaan nauttia pienistä asioista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra-Jaakkima teki tänään ison kakan pottaan.

Vierailija
2/6 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyyttväinen vartalooni näin helteiden alkaessa! Se on upea siitä huolimatta että mulla on vauva! Lihakset erottuu selkeästi vatsan seudullakin, eikä raskausarvista ole tietoakaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen että olen muistanut jo 2kk käyttää kynsisienilääkettä joka päivä:) alkaa vihdoin tuo inhottava keltaisuus poistua!! Ehkä loppukesästä voi käyttää jo avonaisempia kenkiä :)

Vierailija
4/6 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana rv19 ja painoa pudonnut jo 5 kiloa! (Mulla siis radi ja olen ollut alusta saakka siihen kuuluvalla ruokavaliolla), uskon että paino putoaa vielä muutaman kilon raskauden aikana.

Vierailija
5/6 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi oppi kävelemään 9kk iässä. Motorisesti lahjakas lapsi.

Usein en itse kerro tuota lapseni kehitystä koska en halua kuulostaa turhan ylpeältä. Tiedostan että lapset kehittyy eri aikaan. Mutta joskus tekisi mieli nenä pystyssä kertoa naapurin ylpeilijälle miten oma lapseni "on parempi" kuin heidän.

Vierailija
6/6 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kehun mielelläni sillä, kuinka ismi-uskonto-aate- sukupuolirooli vapaassa ilmapiirissä lapseni saavat kasvaa omaksi itsekseen, ajattelemaan omilla aivoillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi