Nainen. Voisitko olla täysin seksittömässä suhteessa?
Toivoisin vastauksia ja peukutuksia vain naisilta.
Voisitko siis elää täysin seksittömässä suhteessa miehen kanssa?
En nyt tarkoita mitään suhdetta jossa oma kumppani ei enää nappaa tai jompikumpi muuten vaan pihtaa.
Tarkoitan sellaista suhdetta joka toimisi hyvin mutta ilman seksiä.
yläpeukku= Kyllä
Alapeukku= En
Kommentit (44)
Sehän olisi aivan ideaali tilanne.
Vaikean masennuksen myötä menetin kaiken kiinnostuksen seksiin, kun taas nykyinen poikaystäväni on erittäin innokas ja haluaisi monta kertaa päivässä. Vetelee viimeisiään tämä suhde, koska seksi oikeasti oksettaa minua fyysisesti vaikka annankin miehelle aina kun hän haluaa.
Täällä yksi seksittömässä suhteessä elävä. Seksiä oli suhteen ensimmäiset 4,5v, ja seksittömyyttä nyt 3v.
Minä en halua, mies kyllä haluaisi. Minulta vaan halut katosi toisen lapsen saannin jälkeen. En halua että joudun suostumaan vaikka en halua. Olen sanonut miehelle, että saa hoitaa halunsa aivan miten haluaa enkä siihen puutu, mutta en halua että kehoani käytetään siihen ilman halujani.
Toistaiseksi näin, katsotaan miten tulevaisuudessa. Minä olen tyytyväinen, ja kelpaisi seksitön suhde ihan hyvin. En myöskään haaveile seksistä kenenkään muunkaan kanssa.
Masturboida saatan joskus harvoin, koska se on "helpompaa", nopeaa ja omaehtoista.
Täytyy vastata, että en. Tällä hetkellä käytännössä elän sellaisessa, koska eihän mieheni minulle mitään muita vaihtoehtoja anna (muutti suhteemme seksittömäksi), mutta en todellakaan itse valitsisi tällaista suhdetta.
Tämänhetkinen tilanne: 41% naisista voisi elää suhteessa jossa ei ole lainkaan seksiä kunhan se vaan muuten toimisi.