Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Voisitko olla täysin seksittömässä suhteessa?

Vierailija
29.06.2015 |

Toivoisin vastauksia ja peukutuksia vain naisilta.

Voisitko siis elää täysin seksittömässä suhteessa miehen kanssa?

En nyt tarkoita mitään suhdetta jossa oma kumppani ei enää nappaa tai jompikumpi muuten vaan pihtaa.

Tarkoitan sellaista suhdetta joka toimisi hyvin mutta ilman seksiä.

yläpeukku= Kyllä

Alapeukku= En

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä(kin) maassa on satojatuhansia naisia jotka velvollisuudentunnosta levittävät jalkansa miehelleen kerran, pari viikossa vaikka eivät itse erityisemmin pidä koko tapahtuhtumasta. Osa jopa feikkaa orgasmin jotta miehenköriläälle jäisi hyvä mieli(kuva) omista rakastajan taidoistaan eikä menisi vieraisiin.

Vierailija
2/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:02"]En. Seksi ja seksuaalisuus on minulle tärkeä asia ja kyllä suhteelta odotan seksiä ja molemminpuolista kemiaa siihen. Olen itse hyvin seksuaalinen, joten en näe oikein mahdollisena viihtyväni täysin seksittä.
[/quote]

Täysin samat ajatukset (enkä ymmärrä alapeukkuja?)

Vierailija
4/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seksi ja seksuaalisuus on minulle tärkeä asia ja kyllä suhteelta odotan seksiä ja molemminpuolista kemiaa siihen. Olen itse hyvin seksuaalinen, joten en näe oikein mahdollisena viihtyväni täysin seksittä.

Vierailija
5/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen, puolison sairauden vuoksi. Ei tämä herkkua ole. Aika näyttää, mitä tapahtuu, mutta jäniksen selässä en ole jättämässä tai pettämässä. Mutta valehtelisin, jos väittäisin etteikö seksitön tulevaisuus vituta.

Vierailija
6/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, että en. Mutta haluan täsmentää sen verran, että jos olen parisuhteessa jossa toinen esim. sairauden takia ei pysty enää harrastamaan seksiä, en lopeta suhdetta sen takia tai hanki seksiä muualta. Mutta en aloita suhdetta miehen kanssa, joka ei ole haluakas harrastamaan seksiä. Olen kuitenkin normaalit seksuaaliset halut omaava nainen. 

Vierailija
7/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:03"]Vastasin, että en. Mutta haluan täsmentää sen verran, että jos olen parisuhteessa jossa toinen esim. sairauden takia ei pysty enää harrastamaan seksiä, en lopeta suhdetta sen takia tai hanki seksiä muualta. Mutta en aloita suhdetta miehen kanssa, joka ei ole haluakas harrastamaan seksiä. Olen kuitenkin normaalit seksuaaliset halut omaava nainen. 
[/quote]
Tätä ajoin itsekin takaa, muotoilit hyvin! T. Nro 2

Vierailija
8/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Halusin ylipäätään suhteeseen säännöllisen seksin takia. Joten nyt kun mies ei sitä tarjoa riittävän usein, tunnen itseni petetyksi. Jos tästä vielä harvenee, teen ratkaisuni viimeistään kun lapset isompia. N35

Vierailija
9/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen asexuaali enkä kaipaa seksiä. Olen nyt onnellisessa parisuhteessa ja annan kyllä miehelle mutta olisihan se mukavaa kun olisi joku joka ei sitä vaatisi enkä minä häneltä. Läheisyys on kyllämuuten tärkeää
N18

Vierailija
10/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:05"]En todellakaan. Halusin ylipäätään suhteeseen säännöllisen seksin takia. Joten nyt kun mies ei sitä tarjoa riittävän usein, tunnen itseni petetyksi. Jos tästä vielä harvenee, teen ratkaisuni viimeistään kun lapset isompia. N35
[/quote]

Eipä ihme jos ei miestä paljon kiinnosta, kivan muijan onnistunu bongaamaan :D

Vierailija
11/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:03"]Vastasin, että en. Mutta haluan täsmentää sen verran, että jos olen parisuhteessa jossa toinen esim. sairauden takia ei pysty enää harrastamaan seksiä, en lopeta suhdetta sen takia tai hanki seksiä muualta. Mutta en aloita suhdetta miehen kanssa, joka ei ole haluakas harrastamaan seksiä. Olen kuitenkin normaalit seksuaaliset halut omaava nainen.  [/quote] Tätä ajoin itsekin takaa, muotoilit hyvin! T. Nro 2

[/quote]Kiitos! :)

Vierailija
12/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:08"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:05"]En todellakaan. Halusin ylipäätään suhteeseen säännöllisen seksin takia. Joten nyt kun mies ei sitä tarjoa riittävän usein, tunnen itseni petetyksi. Jos tästä vielä harvenee, teen ratkaisuni viimeistään kun lapset isompia. N35
[/quote]

Eipä ihme jos ei miestä paljon kiinnosta, kivan muijan onnistunu bongaamaan :D
[/quote] mies ei kuule ole yhtään kivempi itse. N35

Vierailija
13/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jonkin aikaa. Itse asiassa mulla on jopa jollain tapaa ikävä teiniaikojen seurustelua, kun ei ollut kiirettä seksiin, eikä sitä edes välttämättä harrastettu ollenkaan. Sopisi mulle, ainakin aluksi.

Vierailija
14/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:08"]Kyllä. Olen asexuaali enkä kaipaa seksiä. Olen nyt onnellisessa parisuhteessa ja annan kyllä miehelle mutta olisihan se mukavaa kun olisi joku joka ei sitä vaatisi enkä minä häneltä. Läheisyys on kyllämuuten tärkeää
N18
[/quote]
Tiedät 18-vuotiaana jo olevasi aseksuaali? Entä jos et vain ole kohdannut sitä oikeaa? Itse en kykene sänkyyn miehen kanssa joka ei sillä tasolla iske ja kiihota.

Vierailija
15/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:08"]

Kyllä. Olen asexuaali enkä kaipaa seksiä. Olen nyt onnellisessa parisuhteessa ja annan kyllä miehelle mutta olisihan se mukavaa kun olisi joku joka ei sitä vaatisi enkä minä häneltä. Läheisyys on kyllämuuten tärkeää N18

[/quote]Siis olet A-seksuaali, mutta harrastat kuitenkin säännöllisesti seksiä? Ei kuulosta A-seksuaalilta.

Vierailija
16/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitöntä suhdetta kutsutaan ystävyydeksi. En voisi olla ilman. Mutta en kyllä muuta yhteenkään ilman rakkautta. Rakkaus ja seksi: Siinä kriteerini yhteenmuuttoon.

Vierailija
17/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 jatkaa. Aion erota jos suhde on huono. Joten jos mun mies jättäis mut vaille seksiä vuosiksi vailla pätevää syytä (sairaus), niin ottaisin eron. Eiköhän se suhde olis silloin täysin ohi. Rakkaus ja intiimiys on parisuhteen ydin ja jos seksi ei toimi, miksi yhdessä?

Vierailija
18/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty suhteeseen joka on rakkaudeton ja rakkauteen kuuluu minun mielestäni seksi ja läheisyys. Pystyn kyllä seksiin ilman suhdetta, mutta siihen ei kuulu läheisyys.
Jos mies ei sairauden takia pystyisi yhdyntään, niin no problems, seksi ei ole ainoastaan sitä.
Jos taas ei tarjoaisi seksuaalista täyttymistä minulle, niin olettaisin että hän ei enään rakastaisi minua, vaikka itse ei pystyisi/haluaisi seksiä.

Vierailija
19/44 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, meillä oli viime vuonna seksiä 4 kertaa ja tänä vuonna tasan kerran. Ja tämäkin jo tekee tiukkaa. Jos kokonaan loppuis niin lähtisin. Harkitsen sitä jo nytkin, mutta lapset estää.

Vierailija
20/44 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutukset menee aika tasan tässä vaiheessa. Voisiko tästä päätellä että 50% naisista on yhdentekevää että onko seksiä, kunhan suhde muuten toimii? Hämmentävää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi