Munan pullotus
Katsotteko naiset miesten etumuksia...?
Kuinka monella alkaa kiihottaan jos etumus pullottaa...
Kommentit (27)
En tiedä onko jokin fiksaato tuohn mutta mua kiihottaa aivan kipeästi miesten etumukset...!
Tekis niin mieli koskea...
Ihana keskustelu! tämän perusteella en enää ikinä usko, että yhteskunnassamme on yhtään kylmää frigidia.
Meillähän on asiat oikein hyvin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:34"]
Kokeile rohkeesti N32. Miehet tykkää kun joku vieras yllättäen kokeilee.
[/quote]
Kaikki eivät. Mulla on hyvä ystävä, joka on vieläpä myöntänyt olevansa kiinnostunut musta. Kerran yritin kännissä kähmiä hänen haarojaan. Tämä mies vetäytyi kauemmas. En kehdannut kysyä miksi. Mut olin tosi yllättynyt, luulin, että kaikki, ja varsinkin hän, olis tosi innoissaan tollasesta. Mut onhan tietty miehilläkin oikeus yksityisyyteen ja koskemattomuuteen. Jäin vaan miettimään miksei se halunnut. Oon nähnyt sen kalsareissa eikä se penis ainakaan ole pieni.
Oih:3 muistan ku ylä-asteella meillä oli uintia (olin 8lk) niin meijän luokan hyvännäköisellä pojalla alko seisoon ku oltiin jonossa ja mun perse koski sen etumusta :D poika oli nolona mutta meikä työnsi vaa persettä lähemmäs xD N.22v
Harmaissa collagehousuissa etumus tulee vilkaistua !
Ite muistan ku joskus ala-asteella meillä oli uintia (meillä oli jostain syystä vielä kuudennella tytöt ja pojat samassa urkka ryhmässä) niin yhellä luokka kavereista nous seisomaa nii se nousi istuu sinne altaa reunalle ja yritti peitellä sitä ja tyylii kaikki tuiotti sitä ja kyllähän se sillon jo niin makialta näytti et nukyään ollaa sit ihan pysyvämmässä suhteessä ja näyttää vielä paremmalta