oletko ikinä hyväillyt itseäs töissä?
Kommentit (11)
Jos olen vaihtanut kiihkeitä viestejä, niin jossain välissä alkaa ihan tolkuttomasti haluttamaan ; )
Vessassa, sormettanut ja nopeasti on tullut...
Periaatteessa kyllä, mutta ilman sormia. Monesti olen aamulla jo töihin lähtiessä laittanut geishakuulat sisääni. Sittenpä vaan lihaksia supistellen liikuttelen niitä sisälläni. Halutessani g-pisteen stimulointi kuulien kanssa johtaa orgasmiin. Kuitenkin täällä nykyisin tiukka työtahti ei salli tätä. Orgasmin jälkeen työasiat häiriintyvät..
mutta työkaverini on hyväillyt minua töissä. (Jatkettiin muualla.)
Voi niitä aikoja....
töissä tällä hetkellä ja oon yksin, katselin yht videoo, käsi boksereissa ja oli pakko laueta alushousuihin kun joku oli tulossa rapuissa, joo vähä on märkää mut hyvältä tuntui.. kait nää kuivuu..
:) Jää mukava haju veskiin kun sormettaa, pillu haisee monta tuntia sen jälkeen.
toisinaan tulee hyväiltyä, kerran jäin melkein kiinnikin moisesta... Kerran töihin mennessä panetti ihan armottomasti, joten laitoin toimiston oven lukkoon ja aloin hyväillä itseäni ensin käsin, sitten mukanani olleella hieromasauvalla. Miespuolinen työkaverini kuitenkin koputti oveen, joten jouduin jättämään homman kesken. Jätin kuitenkin dildon sisääni ja laitoin pikkarit jalkaan, ja avasin oven. Koita siinä nyt sitten keskustella työhön liittyvistä asioista reikää ihanasti levittävä sauva pimpissä. Olisi tehnyt mieli huutaa nautinnosta. Asennon vaihtaminen ei tullut kysymykseen, olisin varmasti alkanut ulista kiimasta, niin hyvältä sauva tuntui. Pimppini vielä litisi vähän väliä, kun en voinut olla tunnustelematta ja lypsämättä dildoa sisälläni. Työkaverin poistuttua tuolini oli litimärkä, oli pakko hoidella homma loppuun. En muista milloin olisin lauennut niin lujaa, aaaaahhhhh.....
Olen kerran myös ratsastanut dildolla täysin estoitta töiden jälkeen toimistossani, luullen, että talo olisi ollut tyhjä. Eipä ollut ei, naispuolinen työkaverini oli paikalla.
miten tapahtui? loppuun asti?
karkasi vähän puhkeskustelut käsistä ja eteni puhseksiin (kuten myös toisessa päässä)...jonka seurauksena ruokatunti sai ihan uusia ulottuvuuksia! ystävättäerini laukesi turvallisesti vessassa. minä sen sijaan omassa huoneessa..ja juuri ennen orgasmia tajusin että satsit pitää saada jonnekin muualle kuin käteen/housuihin. viime hetkellä kerkesin ottamaan käytetyn ja tyhjän kahvimukin minne heitin satsit!!!!! jälkeenpäin olen nauranut itsekseni tapahtuneelle.
eipä oo tullu mieleen betonihommissa ku oon eikä se betoni kovin kiihota,et hipalakkaa konttorirotat rauhassa,en enään ihmettele miks kaikki asiat toimistoissa on hidasta,löyty syy kotoa lähetään niin hienona ja annetaan pusu miehelle tai vaimolle ja mennään työpaikalle hiplaan itteä,tai naidaan jossain loukussa,KONTTORI ROTAT HIRTEEN,maistakaa yhesti TÖITÄ mihin tarvii voimaa,runkkaamiseen ei tarvi.
tänään katselin työkaveriani aamupäivän ja samalla hyväilin itseäni pöydän alla housujen päältä.. en loppuun asti mut hyvältä tuntui