Munan pullotus
Katsotteko naiset miesten etumuksia...?
Kuinka monella alkaa kiihottaan jos etumus pullottaa...
Kommentit (27)
Muistan jo kauan sitten joskus junassa kesällä, kun oli ohuet kesähousut jalassa, minulla akoi seisoa, kun vastapäätä istui kiihottava nainen. Hän huomasi sen...ja katseli sitä punastuen vähän...se kiinnosti selvästi...kun katsoi uudelleen ja uudelleen...hänellä oli kesämekko. Liikehi levottomasti ja ehkä kiihottuikin? Vähän peittelin mutta en voinut kunnolla...Kyllä kiihotti minuakin...Ei tullut sen kummempaa, mutta pakko oli mennä vessaan tekemään itse...
Minä ainaki katselen avoimesti mutta en usko että kukaan sitä ottaa hyvällä koska olen itsekin mies :D Mut kai sitä saa silti katsella, en ole ketään mennyt kähmimään kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:44"]
Kyllä sitä toisinaan tulee vilkuiltua.. Ihan samoin kun miehet vilkuilee isohkoja tissejäni n43p
[/quote]
Tulehan näyttämään sulojasi, junat kulkee myös sieltä yyteristä tänne kymenlaaksoon. täällä sinua odottaa iso ja pitkä kyrpä. m40
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:44"]
Kyllä sitä toisinaan tulee vilkuiltua.. Ihan samoin kun miehet vilkuilee isohkoja tissejäni n43p
[/quote]
Tulehan näyttämään sulojasi, junat kulkee myös sieltä yyteristä tänne kymenlaaksoon. täällä sinua odottaa iso ja pitkä kyrpä. m40
[/quote]
HETKINEN. Minunhan piti hoitaa toi n43, joten älä kuvittelekkaanM50+. (Kirjotteleppas n43 jotain pervoa tonne pervokeskusteluun, niin pervoillaan yhdessä)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:52"]
Kyllä tuijotan etumuksia ja pullotukset kiihottaa. Tekisi mieli käydä kädellä kokeilemassa:) N32v
[/quote]Saattulla kokeilemaan mun pullotusta. T mies
Laivalla ollessani kokeilin yhden miehen etumusta . Tuntui oudolta lähdin kummiskin hyttiin . Hänellä oli nahkarukkanwn housuissa. Kun huomasin sen hän alkoi laittamaan sitä käteensä silloin lähdin
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:52"]
Kyllä tuijotan etumuksia ja pullotukset kiihottaa. Tekisi mieli käydä kädellä kokeilemassa:) N32v
[/quote]
No eihän se ole kuin kokeilla .. et miehenä voi tehdä vastaavaa kelleen koskaan
Äärimmäisen vanha aloitus. Ei kuitenkaan kiihota yhtään.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 05:21"]Äärimmäisen vanha aloitus. Ei kuitenkaan kiihota yhtään.
[/quote] Aika tuorehan se on. Ihan jopa tänään tehty.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:51"]Katsotteko naiset miesten etumuksia...?
[/quote] Sanoisin, että 90 % kiihottuu. Eli olisiko naimaikäisiä noin 2 miljardia.
Kyllä se kieltämättä hyvältä näyttää.
Näin vanhemmankin rouvan silmään
Ihan samalla tavalla kun miehet rintojani. n30
Kyllä tuijotan etumuksia ja pullotukset kiihottaa. Tekisi mieli käydä kädellä kokeilemassa:)
N32v
Äsken junassa mies vaihtoi shortseissa vasemmasta oikeaan lahkeeseen ja patukana oli
Kokeile rohkeesti N32. Miehet tykkää kun joku vieras yllättäen kokeilee.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:34"]Kokeile rohkeesti N32. Miehet tykkää kun joku vieras yllättäen kokeilee.
[/quote]
Joskus nuorena, kun kävin radalla, tuli kokeiltua. Aina yhtä sykähdyttävää ja kaiholla muistelen:) En kyllä kehtaisi ihan marketissa käydä "kättelemässä" pullotuksia:D Tai puistoisukkeja hiplaamassa. Ihan niin roisi en minäkään ole, vaikka avoimesti tuijotankin.
N32v
Kyllä mä katselen ja jos pullottaa, niin kyllähän siinä mieleen nousee väkisinkin se millehän se tuntuis jos sais koskettaa. Eihän mikään tunnu niin kiihottavalle, kuin koveneva miehen kalu pikku kätösessäni. Pakosta siinä alkaa itelläkin paikat kostumaan. N 34v.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:51"]
Katsotteko naiset miesten etumuksia...?
[/quote]
Kyllähän hyvännäköinen pullotus kiihottaa. Kiva kun miehet pitävät nykyään tiukkoja juoksutrikoita, niissä näkee seksikkäitä pullotuksia. Joskus olen nähnyt trikoiden etumuksessa niin valtavia pullotuksia, että kyseessä on täytynyt olla erektio. Mutta sehän on vain kiihottavan näköistä. N38