Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hävettävää, jos nainen ei kostu?

Vierailija
29.06.2015 |

Kunkuitenkin on hävettävää, jos miehellä ei seiso.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa, mutta kostun kyllä, jos mies vaan osaa antaa aikaa lämpenemiselle. Eli kiihottaa epäsuorasti, hellästi alkuun ja härnää tarpeeksi. Meillä ei vaan ole tuota, mies ei viitsi panostaa esileikkiin, joten liukkareilla mennään :(

Vierailija
2/26 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:10"]

[/quote]

Ei, koska se ei ole naisen omaa ansiota, kostuu tai ei kostu. Esim. itse olen aina kostea, enkä ole nauttinut seksistä tai halunnut sitä kuin 1,5 vuotta ja olen päälle 40.

Niin jos on nainen, joka nauttii, mutta ei (heti) kostu, niin katsoisin, että itse olen miehelle (ollut) paljon nolompi. En siis mitenkään voi pitää kostumista minään mittarina oikeastaan edes. Muutenkin; miksi pitää mitata näitä juttuja? En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:10"]

[/quote]

Ai? Miksi on hävettävää jos miehellä ei seiso? Sehän ei ole mitenkään miehen itsensä valittavissa oleva asia samalla lailla kuin ei kostuminenkaan ole naisen itsensä päätettävissä. Miksi pitäisi hävetä jotakin sellaista, jota itse ei ole aiheuttanut ja johon itse ei voi vaikuttaa?

http://www.tohtori.fi/?id=2576916&page=2442205

Onko verenpainelääkkeiden käyttö siis hävettävää? Entä stressi tai diabetes? Tai sydän- ja verisuonitaudit? Lääkkeiden sivuvaikutukset? 

Kovin nuorta ja ilmeisen laumasieluista väkeä kyselemässä ja vastailemassa kun ei ole vielä sattunut omalle eikä ystävien kohdalle mitään iän usein mukanaan tuomaa vaivaa. Aikanaan ehkä opitte että oman kehon reaktioita ja ongelmia ei kannata ryhtyä häpeilemään. Erektiohäiriöt, limakalvojen kuivuminen, orgasmin saamisen ongelmat jne. tulevat aika monille tutuiksi aikaa myöten.

Vierailija
4/26 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpähän ole osannut tuota hävetä. Aina ei vain toimi, vaikka kuinka olisi psyykkisesti kiihottunut. Esim. jotkin lääkkeet tai stressi itsellä vaikuttavat. Miksi pitäisi hävetä? Ei erektiohäiriössäkään ole mitään hävettävää. Ihminen on monimutkainen eläin, ja seksuaalisuus monimuotoinen psykofyysissosiaalinen asia. Kaikkea voi sattua ja tapahtua. N20

Vierailija
5/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
6/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Game is over

Vierailija
7/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jotenkin uskon että siihen kostumiseen tarvii enemmän aikaa ja vaivaa kuin miehellä seisomiseen. Näin ainakin mulla.

Vierailija
8/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu kun ei kostu enää niinkuin vuosia sitten? Teininä sai varsinkin olla vaihtamassa pöksyjä alvariinsa kun ajattelikin seksiä. Voiko olla jotain tekemistä sillä, että on sama mies ollut jo kymmenen vuotta? Haluan häntä yhä, mutta kostun enää harvoin, joten liukkarilla mennään useimmiten :(

Vierailija
9/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, kukaan ei tykkää hiekkapilluista

Vierailija
10/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole noloa niinkuin mielestäni ei ole noloa jos miehellä ei seiso. Ei sitä aina voi olla kiihottunut.

Vierailija
11/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on hävettänyt, koska sehän tarkoittaa, että en ole kiihottunut. Ikävä paljastus siinä kohtaa kun toinen on lämmitellyt parhaansa mukaan.

Vierailija
12/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei kostu niin se on miehen vika. Jos miehellä ei seiso, se on miehen vika. Näin se menee.

Vierailija
13/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Se on hävettävää miehelle.

Vierailija
14/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:55"]Mua on hävettänyt, koska sehän tarkoittaa, että en ole kiihottunut. Ikävä paljastus siinä kohtaa kun toinen on lämmitellyt parhaansa mukaan.
[/quote]

Ei se ainakaan minulla tuota tarkoita. Mulla vaikuttaa moni muu asia siihen kostumiseen

Vierailija
15/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei kostu jos seksipartneri ei ole seksikäs ulkomuodoltaan. Pätee myös toisinpäin.

Vierailija
16/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:42"]Ei ole. Jotenkin uskon että siihen kostumiseen tarvii enemmän aikaa ja vaivaa kuin miehellä seisomiseen. Näin ainakin mulla.
[/quote]Tollo

Vierailija
17/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:10"]Kunkuitenkin on hävettävää, jos miehellä ei seiso.
[/quote]
Kyllä sitä voi opetella ettei tarvitse hävetä, joskus kun olin kokemattomampi, niin en meinannut aina millään saada sitä kunnolla seisomaan.
Mutta kun ottaa suuhun ja syvälle ja jatkaa tarpeeksi, niin se ei ainakaan nykyisiltä kumppaneilta ole lerpahtanut, kumia laittaessani sain monta kertaa sössittyä koko homman.
Nyt teen senkin suun avulla. Ja enää en ota sitä edes niin itseeni jos miehellä ei seiso, se voi johtua vaikka alkoholista ja aamulla yleensä onnistuu.

Vierailija
18/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:43"]Mistä johtuu kun ei kostu enää niinkuin vuosia sitten? Teininä sai varsinkin olla vaihtamassa pöksyjä alvariinsa kun ajattelikin seksiä. Voiko olla jotain tekemistä sillä, että on sama mies ollut jo kymmenen vuotta? Haluan häntä yhä, mutta kostun enää harvoin, joten liukkarilla mennään useimmiten :(
[/quote]

Tuo on ihan yleistä, kun vanhenee. Apteekista saa ongelmaan voiteita.

Vierailija
19/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:55"]Mua on hävettänyt, koska sehän tarkoittaa, että en ole kiihottunut. Ikävä paljastus siinä kohtaa kun toinen on lämmitellyt parhaansa mukaan.
[/quote]
joo,kyllä sen huomaa,meidän akka on hiekkavittu mikä ei halua seksiä ikinä ja mikään ei tunnu hyvälle,joskus jos saa säälistä makaa sängyssä niin että voisi oikeasti luulla kuolleeksi.
on tosi kivaa ja mieltä ylentävää.

Vierailija
20/26 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kostun liikaakin *punastuu*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi