olen aina tiennyt että haluan koiran. kannattaako lapsi?
Kysymys otsikossa. Olen nyt yli kolmekymppinen, enkä tosiaan tiedä haluanko lapsia. Kk nyt myöhässä pari pv, teen huomenna testin jos eivät ala, tai tiistaina.
Aloin miettiä, että mulle on ollu aina selviö että hankin koiran, ja on ollut useampikin. Lapsista en erityisemmin pidä, eikä ole ollut mikään haave. Mietin jaksnko elää sen kanssa? Onko muilla ollut samoja kokemuksia?
Kommentit (3)
Mä olen samanlainen.
Nyt ikää 32v ja haaveilen kokoajan uusista karvaisista perheenjäsenistä. Tällä hetkellä meillä on kissa ja koira, mutta haluaisin lisää kumpiakin.
Mies taas sanoo että enää ei hankita yhtään eläintä sillä muuten ei riitä rahkeet lapseen.
Mä olisin kyllä ihan tyytyväinen pelkkien eläinten kanssa.
Olin samanlainen, ennen lasten hankkimista. Olisin ihan mielelläni elellyt lapsettomanakin, kissan ja koiran kanssa koska rakastan eläimiä.
Lapsen synnyttyä rakastin kuitenkin sitä ihan luonnollisesti, vaikka raskausaikana en oikeastaan tuntenut ihmeempää äidinrakkautta ja olin huolissani siitä, pystynkö rakastamaan lastani. Onneksi turhaan. Nyt minulla on kolme lasta, mies sai tosin ylipuhua minut jokaisen kohdalla, mutta yhdenkään hankkimista en ole katunut. Neljänteen en enää suostunut.
Jaksatko elää koiran vai lapsen kans