Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojat! Huvittavimmat valitukset joita ootte saaneet työstänne?

Vierailija
28.06.2015 |

Mä olin kerran kesätyöläisenä kerrostalosiivoojana. Vaatekuivaushuone oli vissiin jäänyt kunnolla ottamatta, kun eräs vanha mummu tuli motkottamaan siitä että "kuivaushuonetta ei ole otettu kunnolla, se on ihan pölyinen".

Mä sitten sanoin, että "no pitää käydä kattomassa". Mummu tokas siihen sitten, että "Ei se pelkkä kattominen riitä. Kyllä sille jotain pitäs tehdäkin". :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata ystäväni puolesta, että työnantaja valitti, kun saapui joillekin keikoille myöhässä ja toisista lähti etuajassa. No olikos ihme, kun oli laittanut keikat päällekkäin tai ihan peräkkäin ja toisilla puolilla kaupunkia :D Kaikkea ne kusipääpomot keksii, että voi hyvillä mielin antaa kenkää koeajan lopussa ja hankkia halvemman työntekijän.

Vierailija
2/4 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiahuoneessa oli koiran karvoja. Ei siinä mitään, mutta jos on ensin vienyt koiran sinne nopeasti käymään, niin karvojen ei pitäisi yllättää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia ei ole ollut, mutta ärsyttäviä ovat esim. sellaiset, kun joku valittaa siivoamatta jätetyistä kaatuneista kahveista. Ja ne ovat kaatuneet käyntini jälkeen. Eivät kai ole huomanneet, että olen siellä puoli tuntia keskipäivällä, enkä yötä myöten... Samoin joissain isoissa kohteissa on vaikea tajuta, että en voi olla yhtä aikaa kymmenessä eri paikassa.

Vierailija
4/4 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hoivakodissa siivoojana ja useamman kerran on valitettu kun viikonloppuna on likaista ja vessojen roskikset täynnä yms. No kun minut on palkattu sinne arkipäiviksi ja viikonloppuna siivoojaa ei ollenkaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi