Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa? Masennus?

Vierailija
22.06.2015 |

Olen jo muutaman vuoden ajan ollut tosi flegmaattinen ja haluton kaikkeen. En saa oikein aikaiseksi mitään asioita, joita vielä ennen tein. Leipominen, ruuanlaitto, huonekalujen maalaus yms. Kaikki tuntuu merkityksettömältä ja kerrassaan vain venyn sängyssä illat. Jonkinlaisia liikuntapuuskia saan toisinaan ja käyn salilla ja ulkoilemassa mutta mihinkään muualle en lähde. Ennen harastin seuratanssejakin mutta nyt oikein inhottaa mennä ihmisten ilmoille saati että jakaisin edes panostaa ulkonäkööni ennen lähtö jonkin verran. Töissä käyn normaalisti mutta mitään suurta iloa sekään ei tuota. Pikkulapsiaikaa en enää elä, joten väsymyksen piikkiinkään ei kaikkea voi laittaa. Olen vain haluton ja laiska, ajelehdin. Suön kilpirauhasen vajaatoimintaan thyroxinia ja arvot ainakin paperilla ovat OK. Lievää masennuslääkitystäkin minulla on ollut käytössä. Jotenkin kaiken tämän lisäksi päänikin tuntuu usein sumealta, lähimuistissa jotenkin vikaa ja keskittymiskyky heikko. Mikä minua vaivaa ja miten hakisin apua? En edes jaksa miettiä, miten tätä ongelmaa avaisi kenellekään. Olenko vain laiska vai mikä on? Olisiko vertaistukea tarjolla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme