Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sättinyt vierasta ihmistä?

Vierailija
28.06.2015 |

Jos olet niin miksi? Jos et niin onko sinulle vieras ihminen tullut sättimään sinua? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Eräässä maassa vuosi asuneena sätin varmaan jokatoinen päivä. Ei asiat muuten edenneet.

Suomessa en muistaakseni koskaan. No, paristi olen hieman kiihtynyt asiakaspalveluun, mutta asiat ovat aina selvinneet ja siitä olen kiitellytkin siten samaa henkilöä.

Samoin itse olen saanut sättimistä osakseni, joskus lievempää, joskus iha törkeääkin. Pääasiassa nuorempana kesätöissä asiakaspalvelutehtävissä. Kaikkia ei voi - Me järjestäjät olemme sitä varten, että siivous varmasti hoituu. Meille tärkeintä on, että yleisö viihtyyna miellyttää, ei minuakaan.

Vierailija
2/9 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Milloin mistäkin, kun joku tekee ihan törkeitä. Esim. Yks pissatti koiraansa joka ikinen päivä kerrostalon pihassa oven edessä. Siellä lasten leikkipaikka. Eikä tää opiskelijaneito eikä neidon ukko millään saaneet tassujaan kauemmas. Vaikeeta oli. Oikein vaikeeta ja "mitä se sua sua haittaa..." Oli kommentti. Kyllä haittaa. 

Opettais koiransa potalle, jos ei sitä jaksa ulkoiluttaa. kaupunkilaiskoirat voi oppia, niitten joitten koirat  viettää päivät yksin kotona...vois portailla itsekseen. 

Mua käy sääliks ne eläimet, joilla on noin laiskat isännät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kun naapuri kusi parvekkeeltaan. Myös etuilijoille huomautan. Ja kerran eräälle toiselle koiranulkoiluttajalle, kun seurasi meitä vapaana olevan koiransa kanssa, vaikka selkeästi yritettiin väistää heitä poistumalla polulta, eikä pyynnöistä huolimatta kutsunut koiraansa pois. 

Vierailija
4/9 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hermostu paljon mistään, mutta kun kun jouduin kolariin toisen autoilijan typeryyden takia, kävin karjumassa tälle kuskille todella pahasti. Miehen syyllisyys oli myös poliisien mukaan 100%.

Vierailija
5/9 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:23"]Olen kyllä. Milloin mistäkin, kun joku tekee ihan törkeitä. Esim. Yks pissatti koiraansa joka ikinen päivä kerrostalon pihassa oven edessä. Siellä lasten leikkipaikka. Eikä tää opiskelijaneito eikä neidon ukko millään saaneet tassujaan kauemmas. Vaikeeta oli. Oikein vaikeeta ja "mitä se sua sua haittaa..." Oli kommentti. Kyllä haittaa. 

Opettais koiransa potalle, jos ei sitä jaksa ulkoiluttaa. kaupunkilaiskoirat voi oppia, niitten joitten koirat  viettää päivät yksin kotona...vois portailla itsekseen. 

Mua käy sääliks ne eläimet, joilla on noin laiskat isännät.
[/quote]
Vahinkoalapeukku.puhut osittain paskaa mutta osittain ihan totta. Koiranomistajien pitäis nähdä sen verran vaivaa että tekee eläintensä kanssa kunnon lenkkejä,ja todellakin myös ajatella muittenkin ihmisten viihtyvyyttä ettei ulosteet oo pitkin pihoja.
Meidänkin taloyhtiössä kaupungissa pidetään kissaa vapaana.arvatkaa onko aina merkkailemassa pihoja,paskomassa leikkialueelle ja kiipeilemässä kynsineen autojen päällä.tosi kivaa. Mutta pysyy vaan vapaana.

Vierailija
6/9 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oo muistaakseni joutunu huomauttamaan mutta mulle on kyllä tultu.nuorena olin pienessä puodissa harjoittelijana ja asiakas haukkui pystyyn kun menin sekaisin rahojen laskemisessa enkä heti laskenut oikein. Se oli muutenkin ilkeä vittumainen vanha kääpä... Toisen kerran kun ostettiin kaupasta jotain pullaa,ja lisäksi joku toinen herkku,joku mummo tuli natiseen mun lapselle että katopas vaan,äiti ostaa pelkkiä herkkuja. Oikein narisevalla ja ärsyttävimmällä äänellä. Teki mieli lyödä sillä pullapitkolla niin kovaa vaikka tyyni ihminen olenkin...mutta sanoin vaan pojalle että "ei välitetä,joku on tainnut syödä sitruunoita" muutenkin mulla on traumoja monista ärsyttävistä vanhuksista.anteeksi vain jos joku nyt loukkaantuu.

Vierailija
7/9 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon antanut palautetta kerrostalomme ovenpieleen kusijalle perjantai-iltana. Oli kyllä nolona ja samaa mieltä kanssani :D

Vierailija
8/9 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mopopojille, jotka oikaisevat kovalla vauhdilla toistuvasti (etteivät jäisi kiinni) kävelyteitä pitkin

- keski-ikäinen nainen availi kaupassa mascaroita, vaikka testereitä oli vieressä. Täytyyhän harjan muoto tarkistaa, ei rouva piitannut, vaikka selitin, että availu lyhentää ripsivärien käyttöikää. 

- Äiti kiukutteli lapselleen kylpylän saunassa ja viskasi lapsensa pukeutumistilan penkille. Olin kuulemma väärässä, koska hän oli jo viiden lapsen äiti. 

- Teiniäiti itketti vauvaa pukukopissa. Vauva huusi niin, että ostoskeskuksen tuulikaappiin asti kuului. Äiti peilaili häiriintymättä sovitettavia farkkujaan, hikisen vauvan jatkuva itku ei haitannut. Vaihtoi kauppaa, koska tunnelma meni pilalle.

Vierailija
9/9 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Kerran olin yöllä baarin jälkeen taksijonossa ja takanani oli n. 40-vuotias humalainen mies ja hänen takana suunnilleen ikäiseni tai vähän nuorempi nainen (reilu parikymppinen) joka ei vaikuttanut niin kovin humalaiselta. Mies alkoi lähentelemään naista tai jotenkin, nainen useamman kerran pyysi miestä siirtymään kauemmas mutta mies ei oikein totellut. Olin aika humalassa itse ja käännyin ja aloin sitten miestä sättiä että nyt alat käyttäytyä. Äijä kiivastu ja alko huutaan mulle että mikä teitä nykyajan naisia vaivaa kun kaikki on tollasia kusipäitä :D