Vatsa isompi kuin rinnat
Minua häiritsee kaverini tapa korostaa rintoja sekä pukeutumisella että puheillansa. Kyseessähän on ihan naiselle normaali tapa, mutta mielestäni siitä tekee jotenkin vastenmielistä se että hänen vatsansa on huomattavasti suurempi kuin ne paljon puhutut rinnat. Hänellä on siis reilusti ylipainoa, jonka vuoksi vatsa tulee rintoja pidemmälle eteen. Olenko vain itse omituinen kun se ällöttää? En halua kaverilleni siitä sanoa, koska tiedän sen loukkaavan.
Kommentit (14)
Sitä vatsaako pitäisi korostaa vai?
Haha mullakin on vatsa isompi. Tosin painan vain reilut 50kg, eli ylipainosta ei varmana johdu. Ehkä pienistä rinnoista ja neljän lapsen venyttämästä vatsanahasta, missä vähän hiilaripöhöä.
Mut joo, vähän säälittää sun "ongelmas"...:D
Mä kyllä ymmärrän sua, koska jos on paljon ylipainoa ni usein sitä läskiä tisseihinkin tulee, vaikka ei ns luonnostaan olis isot tissit, että ehkä turhaan niillä leveilee :D terv 163cm 55kg B kuppi
Nälkäkurjet täällä taas huutelee ku jollakin on naiselliset kurvit ja vähän jostain mistä ottaa kiinni. Miehetkin on ihan hulluina noihin rintoihin ja perseeseen.
Ettäs tiedätte :p
Näitä samoja juttuja nähdään pienitissisillä naisilla ketkä on synnyttänyt. Todella hoikillakin pömpöttää vatsa pahasti...
Mä korostan mun tissejä vaikka vatsa isompi, tosin ei ne tissitkään mitkään jättimäiset ole. Toimii kun muistaa vetää vatsaa sisään, heti kun se unohtuu, näyttää varmaan aika tyhmältä.
No eikö se ole aika normaalia? :D Itselläkin maha työntyy eteenpäin ja on tissejä isompi, mutta ei sille mitään mahda (paitsi laihduttaa, tosin olen pömppövatsainen luonnostaan ja sama homma oli tosi laihanakin). Jos joku tästä ällöttyy tai järkyttyy niin sitten se on voi voi, ja ainahan voi käydä hakemassa neulan ja puhkaista sillä silmänsä, jos ei siedä katsoa minun tai jonkun muun läskejä. :D
No mulla ei ainakaan tissit oo kovin isot. Kuukautiskierron mukaan aina pari viikkoa kuukausittain tissit on ihan tyhjät pussit vaan ja vatsamakkarat ovat selkeästi suuremmat. Istuessa ainakin näyttää tyhmältä. Painoindeksi on 24 joten normipainon ylärajoilla. Säännöllistä salitreeniä nyt vuosi takana mutta minkäs sille voi että kaikki ylimääräinen kerrtyy lantion yläpuolelle. Ympärysmittani on aina ollut suurin pari senttiä navan alalpuolelta mitattuna :( teininäkin jolloin kilpailin ja olin oikeasti hyvässä kunnossa. Takapuoleen ei kerry mitään, eikä tisseihin.
Ettet sä nyt vaan olis kateellinen sun kaverin tisseistä?
Läskitissit, jotka katoais jos laihtuis normaalipainoseksi. Jostain se ilo on revittävä jos kroppa on muuten levähtänyt
Eikös tuo oo aika normaalia tuhdeilla naisilla?