punkkirokote eilen, en saa kättä suorauoraksi
Otin eilen punkkirokotteen sekä jäykkäkouristuksen. Jäykkäkouristus laitettiin vasempaan olkapäähän kun se voi olla pitkään kipeä. No ei oo lainkaan. Mutta selasin herättyäni oikealla kädellä jossa siis punkkipiikki noin 10 min avta ja nyt en saa oikeaa suoraksi tekee niin kipeää..? Muita!?? Pelottavaa
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:06"]
Ap ei ole vastannut mihinkään :( Taas yksi turha punkkirokotekuolema.
[/quote]
Älä jaksa, oikeasti. Kukaan ei ole koskaan kuollut punkkirokotteeseen ainakaan tässä maassa.
Mulla teki punkkirokote muutamaksi päiväksi oudon olon. Lienee siis käsioire siihen sopivaa myös.
JUOKSE lääkäriin heti tai soita myrkytyskeskukseen!! Tuo on myrkytysoire. Toimi nopeasti, sulla on verenmyrkytys!
Ihan oikeesti!
Verenmyrkytysoire. Soita aika pikaisesti lääkäriin.
Verenmyrkytys? Soittaisin lääkäriin.
Mulla oli tuollainen ja se oli verenmyrkytys. Mene tosi tosi nopeasti päivystykseen, soita matkalla sinne.
Joo, kuten muutkin epäilevät: soita lääkäriin, todennäköisesti olet ensi yön sairaalassa tiputuksessa..
Haloo, ap! Soititko jo? Mistä palstailet? Voiko tulla apuun?
Huh, alkoi pelottaa. Ap, vastaa please. Voiko ylläpito saada selville, mistä ap palstailee? Makaa jossain lattialla nyt kuitenkin.. Äh!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:04"]
Mikä tuossa on oire sepsiksestä?
[/quote]
Senkin skepsis! Tässä nyt yritetään auttaa ap:tä, joka ei saa kättään suoraksi rokotuksen jälkeen!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:04"]
[/quote]
Senkin skepsis! Tässä nyt yritetään auttaa ap:tä, joka ei saa kättään suoraksi rokotuksen jälkeen!
[/quote]
Ok. Tajusin. Normi juttuhan tuo on rokotuksen jälkeen
Mä en ota helvetti ainakaan enää mitään rokotteita :-) ollaan tosi usein saaristossa, enkä ole koskaan nähnyt yhtään punkkia. Jos mun kohtalo on kuolla punkin aiheuttamaan tautiin niin sittenpä on. Eiks se punkkirokote mee vielä niin, että se eisuojaa siltä vakavammalta taudilta mitä punkit levittää?
Lääkeyhtiöille en laita kyllä yhtään rahaa. Naurattaa, kun 2x vuodessa on mediassa se helvetin kauhea ihmisten pelottelu ja manipulointi, kun iltapäivälehtien kannet kirkuu punkin kuvia, ja ihmiset menee kauhuissaan rokottamaan itsensä. Toinen mikä naurattaa on se influenssa ja sikainfluenssa pelottelut talvella :-)
Kerro, miten voit ap!
Voisiko olla jokin hermovaurio. Voi mennä ohikin. Mulle laitetteiin kanyyli ranteeseen ja siitä varjoaine sisään mri-kuvaa varten. Illalla etusormi ei toiminut, kun yritin kirjoittaa näppäimistöllä. Aamulla oli ok.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:08"]Mä en ota helvetti ainakaan enää mitään rokotteita :-) ollaan tosi usein saaristossa, enkä ole koskaan nähnyt yhtään punkkia. Jos mun kohtalo on kuolla punkin aiheuttamaan tautiin niin sittenpä on. Eiks se punkkirokote mee vielä niin, että se eisuojaa siltä vakavammalta taudilta mitä punkit levittää?
Lääkeyhtiöille en laita kyllä yhtään rahaa. Naurattaa, kun 2x vuodessa on mediassa se helvetin kauhea ihmisten pelottelu ja manipulointi, kun iltapäivälehtien kannet kirkuu punkin kuvia, ja ihmiset menee kauhuissaan rokottamaan itsensä. Toinen mikä naurattaa on se influenssa ja sikainfluenssa pelottelut talvella :-)
[/quote]
Kyllä tuo rokote suojaa nimenomaan siltä vakavammalta aivok.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:04"]
[/quote]
NO KAIKKI OIREET! Tältä palstalta lääketieteellisten oireiden ilmenemisen tai puuttumisen selvittely, punkkirokotus, kirjoituksen aika jne.
KAIKKI OIREET TÄSMÄÄ!!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:09"]
Kerro, miten voit ap!
Voisiko olla jokin hermovaurio. Voi mennä ohikin. Mulle laitetteiin kanyyli ranteeseen ja siitä varjoaine sisään mri-kuvaa varten. Illalla etusormi ei toiminut, kun yritin kirjoittaa näppäimistöllä. Aamulla oli ok.
[/quote]
OIKEESTI? Etusormi ei toiminut. Huhhuh. Pelottaa ap:n puolesta.
Jaa, minä taas olen nähnyt runsaasti punkkeja saaritossa. Mutta ei niitä joka paikassa ole. Turussakin on vanhempieni pihalla oikein paljon puutiasisia. Maskussa mökillä meren rannalla ei ainuttakaan ole tavattu. Miehen mökillä ulkosaaristossa on valtavasti puutiaisia. Joka kerran niitä kengillä kävelee.
Ap ei ole vastannut mihinkään :(
Taas yksi turha punkkirokotekuolema.