Veet spa wax kokemuksia?
Olisko kenelläkään kokemuksia tuosta Veet spa wax laitteesta, jota nyt on mainostettu? Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, mutta en sitten tiedä miten käytännössä.. Onko helppo käyttää ja millaista jälkeä tulee..
Kommentit (7)
Jotenkin oli kyllä odotettavissa tuollaiset kokemukset, mutta toivoin vähän parempaa. Taitaa siis jäädä pelkäksi suunnitelmaksi hankkiminen
Tämä näyttäisi olevan jo vanha postaus, mutta kerron silti mielipiteeni, jos joku muu etsii vielä vastausta. Itse olen käyttänyt tuotetta jo yli 2 vuotta ja voin sanoa, että en suostu enää käyttämään mitään muuta. Aluksi (eli ensimmäisen kerran aikana) tapahtui juuri niin kuin edellinen käyttäjä sanoi, mutta virheistä voi oppia. Eli Jos huomaat, että vaha valuu... Estä se. Pyörittele siis lastaa niin valuminen loppuu. Kun revit vahan iholta siihen saattaa jäädä vielä vähän vahaa. Silloin voit käyttää esim. vauvaöljyä ja saat sen ilman repimistä pois ja ihollesi ei tule mitään jälkeä ( itse tosin vaan revin sen, koska ihoni ei ole niin herkkä). Osa karvoista TULEE katkeamaan. Paitsi, jos vedät täydellisesti vahan pois (voi tosin olla, että sinulla tosiaan on niin hennot karvat, että ne eivät kestä, jolloin kannattaa vaan sheivata). Jos taas tuntuu siltä, että tuohon vahaamiseen ylipäätään menee liikaa aikaa.. Kun tekniikan oppii siinä menee paljon vähemmän aikaa. Itse pistän esim. 2 eri paikkaan vahaa, jolloin kestää luonnollisesti tuplasti vähemmän aikaa. Ja mikä tästä oikeasti tekee nopean on se, että ei tarvitse tosiaan kuin kerran 3 viikossa tehdä tämä. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa tästä tuotteesta. Jos vaan osaat käyttää maalaisjärkeä, tämä tuote on loistava!
Eihän miehetkään ajele karvoja. Minä sheivaan vain bikinirajat jos ITSEÄNI häiritsee kesällä.. Muuten noups. Ei tee hyvää keholle.
Luin arvosteluja, itse laite on loistava mutta vaha joidenkin arvostelijoiden mielestä huonoa. Neuvoksi annettiin laittaa talkkia käsiteltävälle alueelle ja osa kertoi ostaneensa myöhemmin toisen valmistajan vahoja jotka lämmittävät veetin laitteessa. Haluaisin kokeille bikinialueelle, toimiiko mutta en ole vahoja aikaisemmin kokeillut.
Pääsin kokeilemaan Veet Spa Waxia Buzzadorin kautta.
Vahan lämmittämisessä kesti mielestäni kauan, 30 minuuttia. Vaha oli vaikea levittää (vahanauhoja valui ympäriinsä) ja se haisi pahalle. Vahaliuskan irroittamisen jälkeen vahaa jäi sääriini, eikä se irronnut jo irroittamallani vahan palalla hinkkaamalla, kuten ohjeessa neuvottiin.
Annoin säärikarvojeni kasvaa tarkoituksella viikon-pari ennen vahan kokeilua, jotta karvat olisivat suositusten pituiset. Vaha ei kuitenkaan poistanut edes puolia karvoistani ja osa karvoista vain katkesi. Ehkäpä minulla on liian hentoiset säärikarvat noin tuhdille vahalle ja paksummat karvat olisivat tarttuneet vahaan tiukemmin ja irronneet paremmin.
Kaiken kaikkiaan säärikarvojeni poistossa pelkästään säärien etuosasta kesti yli kaksi tuntia mukaanlukien vahajäämien poisraapiminen mattopuukolla vahauksen jälkeen. En suosittele ainakaan ensimmäiseksi lämminvahatuotteeksi aloittelijalle.