Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ajautumassa sivusuhteeseen...

Vierailija
28.06.2015 |

Oma suhde väljähtynyt, ja tiettyjä ongelmia löytyy, muttei mitään akuuttia. Tämän toisen osapuolen suhteessa isoja ongelmia.

Olen ihastunut tähän toiseen mieheen, mutta en kuvittele meidän voivan muuta kuin pitää hauskaa jonkin aikaa. En halua rakastua. Haluaisin vaan jännitystä elämääni ja toki ihailu, imartelu ja uutuudenviehätys = kiihko kiehtoo, ketäpä ei.

En silti haluaisi että ketään sattuu, vähiten kummankaan osapuolen lapsia. Tällä miehellä on kolme alle kouluikäistä lasta, itselläni yksi ala-asteikäinen.

Takokaa järkeä päähän, tai ohjeistakaa, miten minimoida vahingot. Ja kaikki haukkumaviestit voi jättää kirjoittamatta, tiedän itsekin tämän olevan moraalitonta ja idioottimaista ja ennenkaikkea itsekästä. Eihän mulla ole kaikki ok, kun tällaista tekoa edes tässä pohdin. Myönnän sen ja se myös surettaa minua, mutta olen liian tahdoton ja liian nautinnonhaluinen... luulisin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huora.;)

Vierailija
2/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on mun miehestä niin ota omaksesi niin pian kuin mahdollista! Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajauduin vuosi sitten. Pitää osata erottaa kotiminä ja sitten se toinenminä. Niinkauan kun kukaan ei tiedä, keheenkään ei satu.

Vierailija
4/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:54"]

Mä ajauduin vuosi sitten. Pitää osata erottaa kotiminä ja sitten se toinenminä. Niinkauan kun kukaan ei tiedä, keheenkään ei satu.

[/quote]

Tarkentaisitko, mitä konkreettisesti tarkoitat tuolla, että pitää erottaa kotiminä ja se toinen minä?

ap

Vierailija
5/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:54"]Mä ajauduin vuosi sitten. Pitää osata erottaa kotiminä ja sitten se toinenminä. Niinkauan kun kukaan ei tiedä, keheenkään ei satu.
[/quote]

Vaikka kukaan muu ei saisi tietää, itseinho suhteen loputtua voi olla kamala.

Vierailija
6/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole mihinkään ajatumassa, vaan sinä teet päätöksen siitä, satutatko suurta määrää ihmisiä vai et. Vahinkojen minimoimiseen suosittelen itsemurhaa. Tekisit kertomasi mukaan kuuden ihmisen maailmasta paremman paikan. 

Vierailija
7/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:54"]

[/quote]

Tarkentaisitko, mitä konkreettisesti tarkoitat tuolla, että pitää erottaa kotiminä ja se toinen minä?

ap
[/quote]

Että ei anna sen suhteen pyöriä päässä kun on kotona. Tajuaa että se on mun juttu vaikka nautinnon perässä jioksenkin.

Vierailija
8/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:54"]Mä ajauduin vuosi sitten. Pitää osata erottaa kotiminä ja sitten se toinenminä. Niinkauan kun kukaan ei tiedä, keheenkään ei satu.
[/quote]

Vaikka kukaan muu ei saisi tietää, itseinho suhteen loputtua voi olla kamala.
[/quote]

Tätä pelkäänkin.

Vierailija
9/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi alkaa ajan kuluessa epäilemään ja ilmapiiri kotona kiristyy. Kaikki tulevat kärsimään tavalla tai toisella.

Vierailija
10/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:59"]

Et sinä ole mihinkään ajatumassa, vaan sinä teet päätöksen siitä, satutatko suurta määrää ihmisiä vai et. Vahinkojen minimoimiseen suosittelen itsemurhaa. Tekisit kertomasi mukaan kuuden ihmisen maailmasta paremman paikan. 

[/quote]

Oho, yläpeukutin ennen kuin luin loppuun.

Vierailija
11/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:02"]Miehesi alkaa ajan kuluessa epäilemään ja ilmapiiri kotona kiristyy. Kaikki tulevat kärsimään tavalla tai toisella.
[/quote]

Eihän ala jos hoitaa homman kunnolla. Mun mieheni ei ole kuuteen vuoteen epäillyt mitään.

Vierailija
12/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huolta salauksesta, niin kaikki menee hyvin.

Vierailija
13/13 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te mihinkään "ajaudu" vaan ihan tietoisesti valitsette tekevänne. Tuollaisilla sanoilla kuin "ajauduin" yritätte sysätä vastuuta itseltänne pois ikään kuin omasta tahdostanne huolimatta olisitte lipumassa jonnekin että hups vaan miten tässä näin kävi. Kasvattakaa ämmät selkäranka. Jos aiot pettää, niin myönnä edes se, äläkä väitä että "olosuhteet ajoivat" tai muuta hevonpaskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme