Miksi Burger Kingissä pitää erikseen maksaa juustosta?
Kommentit (23)
täh, oikeesti? :D onneks en ookka suomes ikin käyny siel :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:49"]
Ai jos haluat juuston sellaiseen annokseen johon se ei kuulu, niin maksat extraa? Vai eikö se kuulu mihinkään burgeriin?
[/quote]
Se kassa kysyy joka kerta, että haluatko juustoa, makssa x euroa.
Koska se on ihan vitun paska paikka!
Ehkä se on paljon puhuttua lisämyyntiä?
Täh, joutuuhan hesessäkin? :D Juustohamppari kalliimpi kuin tavallinen.
Tietysti lisätäyte maksaa, urpåko olet :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:58"]Ehkä se on paljon puhuttua lisämyyntiä?
[/quote]
Sitäpä sitä ;) hyvä että joku tajusi!
Oletteko Dresmannissa saaneet sukat kaupanpäälle, joiden tarpeesta myyjä kyseli teiltä, vai jouduitteko niistä sukista maksamaan, mikäli otitte ne?
Ja subwayssa kysytään haluatko pekonia/aurajuustoa, maksaa 50 senttiä. En ole tajunnut ottaa herneitä nenuun tuosta.
http://www.burgerking.fi/menu/ateriaksi suuressa osassa hamppareista näkyy olevan juusto valmiina. Eli kysyykö kassa sitten sellaisten hampurilaisten kohdalla juustosta, johon se ei kuulu? En nyt oikein ymmärtänyt aloitusta.
Lisämyyntiä. Peruskamat kuuluu hintaan, kuten joka paikassa, myös juusto. Voi tätä tyhmyyden määrää.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:04"]Oletteko Dresmannissa saaneet sukat kaupanpäälle, joiden tarpeesta myyjä kyseli teiltä, vai jouduitteko niistä sukista maksamaan, mikäli otitte ne?
[/quote] eri asia. Tiedät itsekin
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:04"]Oletteko Dresmannissa saaneet sukat kaupanpäälle, joiden tarpeesta myyjä kyseli teiltä, vai jouduitteko niistä sukista maksamaan, mikäli otitte ne? [/quote] eri asia. Tiedät itsekin
[/quote]
Miksi eri asia? Lisämyyntiä molemmat. Kyllä se perusjuusto kuuluu ihan burgerin hintaan. Ja en ole tämän kirjoittaja. Tiedät kai sinäkin käsitteen LISÄMYYNTI? Oletko edes käynyt Burger Kingisssä?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:04"]Oletteko Dresmannissa saaneet sukat kaupanpäälle, joiden tarpeesta myyjä kyseli teiltä, vai jouduitteko niistä sukista maksamaan, mikäli otitte ne? [/quote] eri asia. Tiedät itsekin
[/quote]
Miksi eri asia? Lisämyyntiä molemmat. Kyllä se perusjuusto kuuluu ihan burgerin hintaan. Ja en ole tämän kirjoittaja. Tiedät kai sinäkin käsitteen LISÄMYYNTI? Oletko edes käynyt Burger Kingisssä?
[/quote] Hamburger (ei juustoa) ja Cheeseburger (juustoa) ovat kaksi eri tilausta, ehka siksi varmistetaan mita asiakas haluaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:06"]
http://www.burgerking.fi/menu/ateriaksi suuressa osassa hamppareista näkyy olevan juusto valmiina. Eli kysyykö kassa sitten sellaisten hampurilaisten kohdalla juustosta, johon se ei kuulu? En nyt oikein ymmärtänyt aloitusta.
[/quote]
joo kysyy. tai en tiedä kysyykö myös niiden kohdalla, joissa on juustoa, eli haluaako ekstrajuuston. Mä olen käynyt siellä vain pari kertaa, ja aiemmin ei mitään kyselty, mutta viimeksi tyhmänä otin sen juuston ja tajusin vasta myöhemmin että se maksoi ekstraa :-/ Kassa ei erikseen sanonut hintaa enkä mä tosiaan tajunnut siinä tilanteessa että se on lisämyyntiä, luulin että se menee samaan tyyliin kuin Subwayssa jossa juusto kuuluu hintaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:06"]
[/quote]
joo kysyy. tai en tiedä kysyykö myös niiden kohdalla, joissa on juustoa, eli haluaako ekstrajuuston. Mä olen käynyt siellä vain pari kertaa, ja aiemmin ei mitään kyselty, mutta viimeksi tyhmänä otin sen juuston ja tajusin vasta myöhemmin että se maksoi ekstraa :-/ Kassa ei erikseen sanonut hintaa enkä mä tosiaan tajunnut siinä tilanteessa että se on lisämyyntiä, luulin että se menee samaan tyyliin kuin Subwayssa jossa juusto kuuluu hintaan.
[/quote]
Tyhmä.
Juu, tyhmiähän tässä ollaan kun ei ymmärretä kaikkien pikaruokaloiden käytäntöjä. Kassa kysyi "haluatko juustoa" samaan tyyliin kuin "haluatko ketsuppia" tai "haluatko kahviin maitoa", en todella tajunnut että näistä tuotteista se juusto sitten maksaa, muut ei.
Ai jos haluat juuston sellaiseen annokseen johon se ei kuulu, niin maksat extraa? Vai eikö se kuulu mihinkään burgeriin?