Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän yksinäisten ystävänpäivä on sujunut?

Vierailija
14.02.2022 |

Itse olin taasen sen perinteiset 8h töissä, siitä kauppaan ja kotiin nukkumaan. Äitini kutsui itsensä kylään, joten keittelin kahvit. Äsken väsäilin hieman huomiseksi ruokaa, kohta heitän pakastepitsan uuniin ja suutelen oluttölkin kylmää suuta muutamaan otteeseen. Pidän myös täysin mahdollisena, että katselen jotain varttuneille silmille suunnattua viihdepläjäystä ennen nukkumaanmenoa.

Mites muilla?

Terveisin Naispelko28

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan pian selailemaan vaihtohakua jonkun verran ja myöhemmin tai huomenna aamulla sisustan yhen The Sims 4-pelissä rakentamani talon valmiiksi. Tavoitteena päästä yliopistovaihtoon ehkä Ranskan Lyoniin kevätlukukaudeksi 2023 ainakin, jotta pääsisin näkemään yhtä mun 1,5 tuntia Lyonista ranskalaista kaveria.

T: diagnosoitu asperger ranskan kielen pääaineopiskelija nuorimies Helsingin yliopistosta

Vierailija
22/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin animea.

Mitä animea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis aiemmin tänään oon käyny normi ruokaostoksilla ja tehny yhen ranskan kurssin tehtävän eli ihan normaali arkipäivä tää on mullekin.

T: edellisen viestin kirjoittaja

Vierailija
24/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti sujui, kävin hiustenleikkauksessa, teki juuri kuin pyysin hiusmallin hieno ja ripeä kampaaja.

Vierailija
25/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin, kokkasin, tein opiskelujuttuja. Ystävänpäivä on sellainen päivä muiden joukossa ettei edes mitenkään harmita viettää sitä yksin.

Vierailija
26/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis ollu aika koukussa The Sims 4-peliin viimeisten 4 vuoden ajan ja nykyään pelaan sitä myös ranskaksi kielitaidon parantamiseksi. Siinä pelissä kun voi vaihtaa eri kielien välillä oman mieltymyksensä mukaan.

T: se ranskan kielen pääaineopiskelija

Vierailija
27/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kovasti itkin kun mies vasta jätti toisen takia.

En ole syönyt mitään, kun tuntuu niin pahalta.

Heitin roskiin petivaatteet ja pesin pyykkiä.

Nyt itkettää taas.

Joo, mieshän se ei saa jättää naista.

Toki saa, ja pitääkin jos tuntuu että parempi muualla. Saa se silti sattua.

Ihme tampio.