Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän yksinäisten ystävänpäivä on sujunut?

Vierailija
14.02.2022 |

Itse olin taasen sen perinteiset 8h töissä, siitä kauppaan ja kotiin nukkumaan. Äitini kutsui itsensä kylään, joten keittelin kahvit. Äsken väsäilin hieman huomiseksi ruokaa, kohta heitän pakastepitsan uuniin ja suutelen oluttölkin kylmää suuta muutamaan otteeseen. Pidän myös täysin mahdollisena, että katselen jotain varttuneille silmille suunnattua viihdepläjäystä ennen nukkumaanmenoa.

Mites muilla?

Terveisin Naispelko28

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sairaana, ystävä soitti ja valitteli parisuhdettaan ja perhekuvioitaan, en jaksanut kuunnella kun ikinä ei muuta asiaa ole. Lähetin pari ystävänpäiväviestiä sukulaisella ja puolitutulle. Tänään huomasin että ei minulla ole ystäviä. Ystävät lähti kun sain lapsen.

Vierailija
2/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 'tehnyt töitä' harrastukseni parissa koko päivän. Jostain syystä jotain vatsaongelmaa. Nyt katson uutiset. Mitäs tässä muuta? Tavallinen päivä. Ja yksin olen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kävi kylässä ja tehtiin pitsaa mummin reseptillä ja syötiin viinerit kahvin kanssa. Äidin lähdettyä olen lähinnä surffannut netissä sekä pelannut switchillä.

N. 34v

Vierailija
4/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ystävänpäivää jotenkin viettää? Itselle tämä on ihan normi päivä muiden joukossa. 

Vierailija
5/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut koko päivän Gran Turismo 4:sta (lapsuuden peliä). Ihmiset, etenkin naiset, ovat minulle rasite. Yksin on niin paljon mukavampaa. :)

Vierailija
6/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Yritin kaverin kanssa sopia kyläilyjä jollekin päivälle. Ei aikataulut onnistuneet. Aikuiset pojat laittoi viestiä, ja miesystävä soitti. Hyvä päivä❤️

Vierailija
7/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö ystävänpäivää jotenkin viettää? Itselle tämä on ihan normi päivä muiden joukossa. 

No ihan samaa ihmettelen!

Vierailija
8/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen arkipäivä. En ole koskaan Ystävänpäivää mitenkään viettänyt.

Vierailija
9/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä ja kävin työhaastattelussa mistä jäi hyvät fiilikset. Kotona söin ihan normaalisti ja olen pitkälti tehnyt sitä mitä yleensä töitten jälkeen eli luen kirjaa, olen netissä ja kuunnellut musaa. Plus olen katsellut toista asuntoa. Ihan normipäivä ja tyytyväinen.

Vierailija
10/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi maanantai. Töissä, kotihommia ja koiran lenkitystä.

Vierailija
11/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on sujunu. En muistanukkaan että on valentiinuksen päivä.

Vierailija
12/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni leivoksen ja lemmikkieläimelle uuden pedin.

Vierailija
13/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin postissa kuusi ystävänpäiväkorttia, eikä yksikään kortin saaja kiittänyt, vaikka onkin päivitellyt facebookin seinälleen tänään (ei olisi mielestäni ollut iso vaiva huikata nopea kiitos yksityisviestillä - kortteja en siis odottanutkaan saavani, mutta toivoin että lähettämäni kortit ilahduttaisivat, kun itse rakastan postikortteja). Se hieman harmittaa, koska itse en osaisi olla kiittämättä, jos saisin jotakin postissa ja joku ihminen olisi nähnyt vaivaa vuokseni.

Vierailija
14/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkasin viinapullon ja juhlin.  Kelan tukipäätös kilahti taas puoleksi vuodeksi eteenpäin ja pääsen viikonloppuna thaimaaseen. Siellä elää yltäkylläistä elämää tuilla.

Vierailija
15/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin animea.

Vierailija
16/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa olen mutta vastaan silti. Olin päivän töissä.

Tein itselleni ja puolisolle leivokset päivän kunniaksi. Ei edes kiittänyt vaan valitti koristeista.

Vierailija
17/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin koko päivän, kaupassa kävin missä näin muita ihmisiä.

Ystävänpäivä viestejä ei enää tule näköjään, itse pari lähetin ja yksi puhelu entisen naapurin kanssa.

Samalainen huominen, yksinäinen tiistai.

Perheetön nainen 58v

Vierailija
18/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovasti itkin kun mies vasta jätti toisen takia.

En ole syönyt mitään, kun tuntuu niin pahalta.

Heitin roskiin petivaatteet ja pesin pyykkiä.

Nyt itkettää taas.

Vierailija
19/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivähän on sujunut kutakuinkin niin kuin muutkin päivät, eli ihan mukavasti. En vietä tällaisia päiviä mitenkään, vaan ne ovat vain tavallisia päiviä muiden seassa.

Vierailija
20/27 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kovasti itkin kun mies vasta jätti toisen takia.

En ole syönyt mitään, kun tuntuu niin pahalta.

Heitin roskiin petivaatteet ja pesin pyykkiä.

Nyt itkettää taas.

Joo, mieshän se ei saa jättää naista.