Onko Samu Haber komea
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin miellyttävä herrasmies. Valtava elämänkokemus. Pitkät hiukset tekevät entistä paremman näköiseksi. Hyvä ihminen, esimerkillinen ja eettisesti korkea moraalinen. Välittää ihmisistä. Ei voi muuta kuin ihailla. Hänestä tulee hyvä isä lapsilleen. Kunnioitan. .
Hah hah. Siitä pojasta ei isää tule. Äidissä kiinni oleva Peter Pan, joka haalii nuoria tyttöjä sydänystävikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin miellyttävä herrasmies. Valtava elämänkokemus. Pitkät hiukset tekevät entistä paremman näköiseksi. Hyvä ihminen, esimerkillinen ja eettisesti korkea moraalinen. Välittää ihmisistä. Ei voi muuta kuin ihailla. Hänestä tulee hyvä isä lapsilleen. Kunnioitan. .
Hah hah. Siitä pojasta ei isää tule. Äidissä kiinni oleva Peter Pan, joka haalii nuoria tyttöjä sydänystävikseen.
Hih - nimenomaan! Mamman poika. Sellaisesta ei komeaa saa 🤣
Aika erikoinen ruumiinrakenne. Jalat kilometrin pituiset, kapea yläosa suhteessa lantioon
Ei todellakaan ole komea:
Kasvot ei komeat
Hiukset kamalat
Ilmeet vastenmieliset
Ryhti huono
Kehon mittasuhteet kummalliset
Käsivarret näyttää ihan hyvältä
Sam Huber on komeampi, ei pelkästään parempi laulaja.
On kyllä hyvännäköinen kaikkinensa.
Ei komea, mulle täysin mitäänsanomaton tyyppi.
Eikös Haber ole huumerikollinen, sen oksettavan Ranta-ääliön kavereita?
Jos nyt pelkkää ulkonäköä arvioin niin ei, ei ole minun silmissäni komea. Näyttää hyvin tavalliselta, sellaiselta joka unohtuu heti ja johon ei kiinnitä mitään huomiota jos tulee kadulla tai kaupassa vastaan.
Ei tarvitse ollakaan millään tavalla komea (kiiltokuva, veistokseksellisuus, plaaplaa), jos on karismaa. Ja Samulla sitä on. Jo pelkässä äänessä ja olemuksessa niin paljon, että ei tässä maassa kovin moni ohi kiri. Se puree naisiin.
Oon pannut sitä joskus kännissä perseeseen, silloin ajattelin, että on komea.. aamulla enää en niinkään.
Komeus on katsojan silmissä, ei mikään gallupin tulos...
Ei ole. Ääni on ihan kiva, ulkonäkö ei niinkään.