Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fwb-suhde

Vierailija.....
14.02.2022 |

Ollaan reilu vuos oltu ns.fwb-suhteessa. Ei pitän olla tunteita. Mut nyt on kyselty jo et onks mul joku toinen ja kun yks sen tuttu ehdotteli mulle treffejä, toinen muuttu etäiseksi.. Mietin vaa onko toisella sittenkin tullu tunteet mukaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niitä tulee jommalle kummalle tai molemmille jossain vaiheessa.

Vierailija
2/18 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun on pakko kompata, ja mulla ainakin fwb-kaveri oli tosi pitkään mustasukkainen kun aloin seurustelemaan nykyisen miesystävän kanssa ja valitti millon siitä että ei nähdä enää tarpeeksi usein tai jos sanoin harrastaneeni jo seksiä oman miehen kanssa tms. Oli pakko jo sanoa että jos ei kelpaa harvemmin niin sit ei tarvii tulla ollenkaan, kyllä se ajan kanssa näyttää sinuiks päässeen asian kanssa, vaikka aluks näytti ettei homma vaan toimi enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan halunnut lopettaa sitä mitä ehdotti.. Tosin tää järjestely sopii molemmille just nyt..

Vierailija
4/18 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun on pakko kompata, ja mulla ainakin fwb-kaveri oli tosi pitkään mustasukkainen kun aloin seurustelemaan nykyisen miesystävän kanssa ja valitti millon siitä että ei nähdä enää tarpeeksi usein tai jos sanoin harrastaneeni jo seksiä oman miehen kanssa tms. Oli pakko jo sanoa että jos ei kelpaa harvemmin niin sit ei tarvii tulla ollenkaan, kyllä se ajan kanssa näyttää sinuiks päässeen asian kanssa, vaikka aluks näytti ettei homma vaan toimi enää

Kyllä muakin häiritsis jos menis yllättäen vaan kun toiselle sattuu sopimaan linjalle

Vierailija
5/18 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaa et kannattaisko nyt lopettaa ennen kuin tulee enemmän tunteita?

Vierailija
6/18 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanteellinen suhde mulle toi fwb. Tykkään naisista ja seksistä, mutta en halua "parisuhdetta". Koko sanakin ällöttää.

Vierailija
7/18 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun ehdotat jollekkin... Niin alko munkin oma

Vierailija
8/18 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on pari kertaa ehdotettu fwb suhdetta ilman tunteita. En ole suostunut, koska tiedän, että jossain vaiheessa tulisi kuitenkin tunteita mukaan. Huomaakin olevansa mustasukkainen toisen tekemisistä. Entä sitten kun löydät sen elämäsi rakkauden? Onko helppo sanoa fwb tyypillesi, jota olet pitkään tapaillut, tämä oli nyt tässä?

Vierailija
9/18 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on pari kertaa ehdotettu fwb suhdetta ilman tunteita. En ole suostunut, koska tiedän, että jossain vaiheessa tulisi kuitenkin tunteita mukaan. Huomaakin olevansa mustasukkainen toisen tekemisistä. Entä sitten kun löydät sen elämäsi rakkauden? Onko helppo sanoa fwb tyypillesi, jota olet pitkään tapaillut, tämä oli nyt tässä?

Jokainen tietysti toimii kuten parhaimmaks näkee mutta eihän siinä mikään pakko ole toimia niin, itselleni ainakin oli selvää että halusin myös fwb-suhdetta jatkaa, siihenkin tuli vielä lisää kipinää kun tapaamaan pystytään harvemmin

Vierailija
10/18 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sopimus oli ilman tunteita. Ja nyt ehdottaja itse on käynyt käyttäytymään niin kuin olisi tunteet kehittynyt.. Olin itse epäileväinen koko asiasta, toimi ihan ok kunnes hänen tuttunsa alkoi kyselemään olenko varattu ja ehdotteli yhdessä ulos menemistä.. Nyt sit kyseltiin jontyyliin että onko mulla ns. joku toinen..

Vierailija
11/18 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija..... kirjoitti:

Siis sopimus oli ilman tunteita. Ja nyt ehdottaja itse on käynyt käyttäytymään niin kuin olisi tunteet kehittynyt.. Olin itse epäileväinen koko asiasta, toimi ihan ok kunnes hänen tuttunsa alkoi kyselemään olenko varattu ja ehdotteli yhdessä ulos menemistä.. Nyt sit kyseltiin jontyyliin että onko mulla ns. joku toinen..

Kai nyt pitää fwb-jutussakin tietää mikä on toisen elämäntilanne.

Vierailija
12/18 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla myös ihan vaan sitäkin että huolestuu siitä että joutuu mahdollisesti uuden fwb-kumppanin etsimään? Tai että samassa sängyssä alkaa käymään joku toinenkin?

Vierailija
13/18 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsehän en ole missään vaiheessa ilmaissut että haluaisin lopettaa,tän säännöllisen/ epäsäännöllisen tapailun..

Vierailija
14/18 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla myös ihan vaan sitäkin että huolestuu siitä että joutuu mahdollisesti uuden fwb-kumppanin etsimään? Tai että samassa sängyssä alkaa käymään joku toinenkin?

Totta, ja esimerkiks mun fwb uteli alussa moneen kertaan käytänkö uuden miehen kanssa kondomia, pelkäs varmaan just tauteja mitkä vois sitten puolestaan häneen tarttua ja halus muutaman kerran itse käyttää sen jälkeen. Eli paljon siinä voi tulla kaikenlaista uutta mietittävää

Vierailija
15/18 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tullut mieleenikään pyörittää useampaa fwb suhdetta samaan aikaan.. ja samoilla linjoilla ollaan se asia tuli tehtyä puolin sekä toisin selväksi

Vierailija
16/18 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis edes se yksi suhde.

Vierailija
17/18 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sellane seksi on, jossa ei ole tunnetta? Mulle riittää dildo jooh!

Ja miestä rakastelen tunteella aah

Vierailija
18/18 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

fuck with blackcocksuhde?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi