Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tarkoitus maksaa asuntolaina loppuun?

Vierailija
14.02.2022 |

Vai alkaako olla jo liian iso asunto kuluihin nähden?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mulla on ollut n 40 vuotta asuntolainaa, asuntoa/taloa olen vaihtanut 8 kertaa, ei ole tullut koskaan mieleenkään että maksaisin lainan pois muuta kuin siinä tapauksessa että myyn asunnon enkä tarvitse lainaa enää, muutoin velka jää perikunnan suruksi. Ei vaan koskaan ole ollut niin paljon rahaa että olisi voinut maksaa lainan pois, mutta vuokra-asuminen ei ole mun juttu.

Vierailija
2/8 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo ole mitenkään ainoat vaihtoehdot. Meillä ei ole aikomusta maksaa tämän asunnon lainaa loppuun, vaan myydä ja ostaa isompi. Saadaan tästä reippaasti enemmän kuin ostaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laina-aikaa on jäljellä 2 vuotta. Ilman muuta maksetaan se loppuun. Asunto ei ole iso mutta kulut eivät myöskään ole.

Vierailija
4/8 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi maksaa se ennen kesää pois. Viimeinen maksuerä on syyskuussa, mutta mulla on nyt rahaa, jonka suunnittelin käyttäväni loppulainan maksuun.

Vierailija
5/8 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Ehdin varmasti vaihtaa uudempaan ja parempaan ennen sitä. Taas tulee lainaa ovista ja ikkunoista, mutta ei se haittaa. Aina ne kk.erät on maksettu ja toimeen tultu.

Vierailija
6/8 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee 20v laina-aika umpeen ensivuonna ja silloin viimeistään on koti maksettu.

Eikä ole kiirettä myydä tai mielenkiintoa vaihtaa esim.pienempään.

Vierailija
7/8 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kysymys.

Kaikilla on monessa tavoin erilainen tilanne...

Sitten kun kerron omani tänne (joka on järkevä, maltillinen ja tuottoa antava), saan vain alapeukutuksia...

Vierailija
8/8 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ehkä joskus sellainen suunnitelma. Nyttemmin olen havainnut, ettei taloamme myydä. Ei ole siinä kunnossa, että ilman syytteitä voisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi