Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies taas hiippaili viereeni, kun nukuin toisessa huoneessa

Vierailija
28.06.2015 |

Siis aiomme erota lähikuukausina, mutta vielä päätin, että voimme viettää tämän kesän yhdessä. Mies on väkivaltainen ja jotenkin outo, joten haluan erota hänestä. Hän on ilmeisesti pari kertaa jotenkin oudosti härnännyt minua nukkuessani, mm. kerran heräsin siihen, että hän oli sulkenut nenäni ja suuni kädelläni ja en saanut siis happea kunnolla. Hän piti jotenkin tosi kevyesti sitä kättään suuni ja nenäni edessä, joten tuskin edes tunsin sitä nukkuessani - heräsin siihen silti sillä kertaa. Myöhemmin mulla on ollut tiettyjä jälkiä naamallani tai kaulallani, kun olen herännyt, mutta en ole saanut häntä kiinni itse teosta. Nyt aamulla oli taas jälkiä ja menin toiseen huoneeseen. Mies tunnusti käyneensä huoneessanin, mutta kiisti kaiken ja alkoi haukkua huoraksi tms., sillä suuttui epäilyistäni sekä sanoi, että minulla ei ole todisteita, joten mitään ei ole tapahtunut. Mulle on tullut tiettyjä ajoittain outoja sydänoireita sekä silmieni valkuaiset ovat muuttuneet pysyvämmin punoittaviksi ja iholle on tullut veripisteitä sinä aikana, kun olen ollut mieheni kanssa yhdessä. Lisäksi muistini on huonontunut selvästi. Tosin tosiaan todisteita mistään ei ole.

Eilen illalla mies poikkeuksellisesti pyysi jättämään välioven auki (oli hyvä syy siihen) ja kerrankin luotin häneen, kun ajattelin, että ehkä olin sittenkin väärässä epäilyideni vuoksi ja nyt taas herään siihen, että pulssi on kova ja olo on ihan poissaoleva sekä huulen sisäpinta on ihan tummanpunainen ja jotenkin raapeutunut hieman sekä silmänvalkuaiset punottavat. Ja mies makoili viereisessä huoneessa hereillä noin klo 6. Mitä v*ttua? Miten saan tämän p*skan loppumaan ja hänet tajuamaan, että mua ei saisi kiusata noin?

Hänelle ei mene puhe perille, vaikka hän on muuten fiksu. Hän vain syyllistää minua, että olen hankala, kun epäilen edes mitään. Miksi mulle tulee aina noi oireet silloin, kun ovet ovat auki ja mies lähistöllä sekä huomatessani asian hän on hereillä? Kun mies oli vähän aikaa poissa kotoa, sydänoireeni vähenivät ja rytmihäiriöt palasivat, kun mies tuli taas kotiin. Ongelma on siinäkin, että hän suuttuu ja syyllistää minua, jos edes mainitsen asiasta mitään.

Mä jotenkin vain pelkään, että mun mies on jotenkin "psyko" ja tekee mulle pahaa nukkuessani - en voi sille mitään. Hänellä on muita vastaavia piirteitä (syyllisyydentunto puuttuu ja tekee pahoja asioita muille ilman omantunnon kolkutusta), joten uskon, että häneltä onnistuisi se, että tekee minulle pahaa. Lisäksi hän on erittäin kateellinen kaikesta mahdollisesta ja mun pitäisi aina olla hänen alapuolellaan tai häntä alkaa harmittaa. Jopa se, jos sanon jotain oivaltavaa/fiksua, saa hänet vihaiseksi, joten nykyään aina "sensuroin" juttujani, jotta en mene vahingossakaan sanomaan mitään liian fiksua tai mitään oivaltavaa, jotta hänelle ei tulisi paha mieli. En vain aina muista noita "sääntöjä" itsekään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit paranoidinen tai turhaan pelkäisit, et enää luota häneen. Muuta pois jo tänään.

Vierailija
2/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, et nuku enää yhtään yötä samassa paikassa. Mieluummin vaikka kadulla. Otan jäljistä valokuva ja käy vaikka tarvittaessa lääkärillä.

Jos provo, huono sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä asut hänen kanssaan enää hetkeäkään? Sä et tule selviämään hengissä sieltä pois jos et heti lähde.

Vierailija
4/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää tappaa sua? lähe äkkiä helvettiin siellä hulluko oot vaa mitä siellä vielä roikut koitatko oikeen päästä henkestäs?

Vierailija
5/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti pois sieltä, hyvä ihminen! Jos jäät, huomenna et ehkä ole enää edes elossa. Hän yrittää ehkä tukahduttaa sinut nukkuessasi.

Vierailija
6/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Tismalleen sama aloitus oli täällä about vuosi sitten. Lähde nyt jo :D

Vierailija
7/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrajumala näitä ihmisiä...

Vierailija
8/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tää tarina on täällä aina aika ajoin. Alan olla taipuvaine uskomaan et tää on jonkun pölöpään fantasiaa. Niin tai näin, hakeudu ap eroon. Ja jos sulla on toi mies olemassa, lähde tänään. Enää kertaakaan en tätä viestiä aio kirjoittaa, et tähänkään asti ole kuunnellut ketään.

Vierailija
9/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi jompikupi teistä on hullu. Vai molemmtat?91

Vierailija
10/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jonkun sairas fantasia. Ei kukaan, siis EI KUKAAN, joka pelkää ja jolle tehtäisiin tuollaisia, mitä kirjoitat sanoisi " Erotaan, mutta ollaan nyt vielä tämä kesä yhdessä. Vapaaehtoisesti." En edes alennu sanomaan "Juokse henkesi edestä vielä, kun voit" vaan mene hyvä ihminen psykiatrille, tuollaisen tarinan ajattelu ei ole tervettä.

Vierailija
11/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä ja milloin miehesi teki sinulle tuollaista ekaa kertaa?

Vierailija
12/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan asentaa kameran makkariisi. En kyllä tajua tätä kertomusta, enkä varsinkaan sitä että haluat olla edelleen tuollaisen ihmisen kanssa jota moisista teoista epäilet. Ei käy järkeen, vaikuttaa huonolta käsikirjoitukselta tämä.

Vierailija
13/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tarvitset apua. Hae sitä.

Vierailija
14/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten yllä jo todettu, sama aloitus toistuu palstalla vähän väliä.

Älkää ruokkiko provoa.

Vierailija
15/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et lähde vielä tänään ni koita salakuvata jollain äijän yötoimia... ite kyl kävisin yksityisellä lääkärillä labroissa jne. Ja muuttasin pois heti.

Vierailija
16/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti sairaalta vaikutat.

Vierailija
17/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet tästä kirjoittanut tänne jo aiemminkin, monta kuukautta sitten. Silloin sulle sanottiin, että lähde heti ja, jos jäät mies tappaa sinut vielä joku päivä. Selvästikään ei mennyt jakeluun, kun vielä roikut siellä. "Tarkoitus erota, ollaan kesä vielä yhdessä" Niinhän sä itsellesi selität, vaikka tiedät sisimmässäsi, ettet sitten oikeasti minnekkään lähde, kun sen paikka olisi vaan keksit uuden tekosyyn jäädä/ annat periksi miehen suostutteluille. Nyt vain huijaat itsellesi paremman mielen, kun sinulla on muka suunnitelma. Jos olisit tosissasi, olisit jo kaukana sieltä... Saan varmaan p***** tästä niskaani, mutta minulta ei sympatiaa tai sääliä enää löydy.
Joskus tulee se raja vastaan, kuinka paljon tukea, neuvoja ja rohkaisua voi muilta hakea, kun se päätös on kuitenkin tehtävä itse ja toteutettava se. Sanon enää vain, että lähde nyt tai jatkossa tapahtuva on ihan oma valintasi ja silloin on turha valittaa kurjaa kohtaloaan. (Mies toki täysi sika, en puolustele häntä) Tiedät itsekin, mikä on lopputulos, jos jäät. Turha selittää, miten mies oli silloin kerran taas 5min kiva, tai lupasi taas kuun taivalta ja miten päätit hyvänä puolison uskoa plaa plaa plaa... Selität vain pois oma vastuutasi omasta elämästäsi ja tietoisesti päätät nähdä vain ne hyvät hetket.
Turha puhua myöskään itseluottamuksen puutteesta tms. kun ensimmäinen homma sen hankkimiseksi takaisin olisi miehwn dumppaus. Ei ole helppoa, mutta se ei tarkoita, että voit jättää sen tekemättä ja silti valittaa. Sori, kovaa tekatiä, mutta minulla on tapana puhua suoraan eikä ne vaiemmat kannustusviestit jaxuhleineen ole ilmeisesti edes toimineet.

Vierailija
18/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hullulle voi puhua järkeä! Turha miehellesi on mtn yrittää puhua, se vielä tappaa sut. LÄHDE äkkiä pois, kun vielä olet hengissä!
Ei mitään muttia, kun vaan lähet vetään! Ei puhumisia, ei selvittelyjä ja tilille vaatimisia (muuta kuin poliisin kautta), vaan LÄHDET!!

Nimim. Väkivaltaisessa suhteessa ollut ja pois päässyt

Vierailija
19/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 08:09"]Taas? Tismalleen sama aloitus oli täällä about vuosi sitten. Lähde nyt jo :D
[/quote]
Mietin samaa. Ei neuvot, apu ja tsemppi näköjään viimeksi kelvannut. Mitä uutta luulee vielä saavansa? Ehkä tietää, ettei mitään tee, mutta näin saa huomiota ja päänsilittelyjä, kun on niin kova kohtalo ja hän on olosuhteiden uhri, ei voi itse mitään jne.

Vierailija
20/21 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 08:30"]Kuten yllä jo todettu, sama aloitus toistuu palstalla vähän väliä.

Älkää ruokkiko provoa.
[/quote]
Epäilen ennemmin, että ap saa jotain tyydytystä samastaan säälistä ja siksi postaa sama viestiä. Eihän sitä miestä voi jätää, kun ei sitten saa samoja kiksejä postatessaan av:lle. Saa jotain sairasta nautintoa suhteestaan ja siitä postaamisesta. Provoilijat on harvoin niin laiskoja, että eivät viitsi edes muokata tarinaa...