Kun lapsi ottaa äidin sukunimen ..
Lapsi siis 18 ja haluaa ottaa minun sukunimen, kauanko käsittely kestää
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
1-3 kuukautta.
Sen tiedon olisit löytänyt netistä itsekin.
Mutta mieluummin täältä sitten haetaan vastauksia joihin kommentoi osin ne joilla ei ole harmainta aavistusta asiasta.
Mitä se sinua häiritsee missä asiaa kysellään?
Netistä löytyy tieto että kestää yleensä 1-3 kk mutta täällä saa kokemuskohtaisia aikoja niiltä ketkä nimeä ovat vaihtaneet. Sekään sulta tuskin on pois.
Mun tytöllä kesti viime vuonna n. 1,5 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
1-3 kuukautta.
Mutta mieluummin täältä sitten haetaan vastauksia joihin kommentoi osin ne joilla ei ole harmainta aavistusta asiasta.
Up
Vierailija kirjoitti:
Oliko lapsesi siis täysi-ikäinen ?
Onko 18-vuotias mielestäsi täysi-ikäinen vai ei? Aloituksessa on mainittu lapsen olevan 18.
Vierailija kirjoitti:
Mun tytöllä kesti viime vuonna n. 1,5 kuukautta.
Tätä varmaan tarkoitti hän. Tässä ei mainintaa iästä. Mutta nälvi ja näsäviisastele toki, muita kykyjä sulla vissiin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-3 kuukautta.
Mutta mieluummin täältä sitten haetaan vastauksia joihin kommentoi osin ne joilla ei ole harmainta aavistusta asiasta.Mitä se sinua häiritsee missä asiaa kysellään?
Netistä löytyy tieto että kestää yleensä 1-3 kk mutta täällä saa kokemuskohtaisia aikoja niiltä ketkä nimeä ovat vaihtaneet. Sekään sulta tuskin on pois.
Ajoissa saattaa olla alueellista eroa ja vaikka olisi sama toimipaikka, niin puoli vuotta tai pari vuotta sitten voinut olla ihan eri käsittelyajat.
1-3 kuukautta.