Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiuslaatu huonontunut? Mistähän johtuu?

Vierailija
14.02.2022 |

Hiukseni ovat noin vuosi sitten menneet jotenkin huonoiksi. Minulla on suorat hiukset, mutta nyt näkyy välillä sellaisia ihan kiharoita lyhyitä hiuksia, jotka lähtevät helposti irti. Mistähän tämä voisi johtua?

Olen 40-vuotias. Vuosi sitten kroppani kuivui pahasti, kun en stressiltäni muistanut juoda tarpeeksi. Tämän jälkeen olen juonut runsaasti vettä joka päivä. Voisiko johtua vielä tuosta kuivumisesta? Syön terveellisesti ja lisäksi syön vitamiineja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuuppppp

Vierailija
2/12 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et syö monipuolisesti rasvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten peseminen, lisäaineet, saasteet jne

Vierailija
4/12 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomisen aiheuttama jatkuva tulehdustila vaikuttaa hiuksiin todella paljon.

Vierailija
5/12 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radikaali mummoutuminen on alkanut jo sinulla.

Vierailija
6/12 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukletappa sinkin puutos. 

Vierailija
7/12 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenet.

Vierailija
8/12 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit jo omaan kysymykseesi: stressi. Vaikutukset tulee hieman viiveellä ja nuo stressihiukset ovat nyt kasvaneet siihen mittaan, että pystyt näkemään ne.

Vierailija
9/12 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu itsellä. Ensin lähti puolet hiuksista pienen ajan sisällä ja siitä vuosien saatossa paksuista jouhistani tuli sellaista sähköistä ja ohutta, elotonta seittiä. Todettiin paha raudanpuute.

Katsotaan onko rautalisistä apua, vasta muutaman viikon syönyt.

Vierailija
10/12 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukletappa sinkin puutos. 

Olen syönyt vuoden verran biotiini-tabletteja, joissa on mukana sinkkiä. Tämä oli kyllä mielenkiintoista tietoa.

Ap

Vierailija
11/12 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen sivuvaikuituksena, on todella monelle tullut hiustenlähtöä.

Vierailija
12/12 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti mahdottomasti hiuksia noin viisi vuotta sitten. Oli yksi kilpirauhasen vajaatoiminnan oire. Ihan entiselleen tukka ei ole tullut ja jostain syystä se on alkanut kihartumaan.

Aikaisemmin vastaavaa hiustenlähtöä on ollut vain imetyksen lopettamisen jälkeen.

Koronarokotteen sivuvaikutuksena ei tällaista katoa ole ilmennyt, mutta jos jonkun mielestä näin tapahtuu, niin enpä intä vastaan. Tuntuu vain, ettei sellaista terveysongelmaa nykyään olekaan, mikä ei jonkun mielestä johdu rokotteesta. En tiedä, kuuluko lähipiiriini jotenkin geneettisesti erikoista sakkia, kun ei kukaan ole valittanut muusta kuin pistoskohdan arkuudesta ja kuumeilusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi