Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi viikko MAALISKUISET! (vk 39)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Deepskyblue]Kyllähän minä sinut muistan tuolta kuumeilupuolelta. Ja kyllähän toisten pinoissa saa käydä lukemassa... Mitenkäs teillä muuten menee? Meillä myös isosisko aikanaan oppi ryömimään päivää vaille 8kk vanhana, mutta siitä sitten rupeskin konttaamaan melkein heti, nousi seisomaan ja alko kävelee... jospa Nooa hieman hitaammalla tahdilla menisi.

Nyt kuuluu itku...

-monkey-

22/22 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

En ole kovin paljon täällä palstalla ehtinyt viettää aikaa toisen lapsen syntymän jälkeen (ekan jälkeen " asuin" täällä kaikki vapaa-ajat ;) mutta nyt oli aikaa kun molemmat lapsukaiset nukkuu. On pakko vastata sulle Fiona, kun meillä on ihan samanikäinen tyttö eli 6,5kk (synt.18.3.06) ja konttaa kovaa vauhtia ja nousee koko ajan joka paikkaan seisomaan, vetelee olohuoneen pöydän pöytäliinaa yms. On aika vahdittava. Sitten on vielä aivan " yli" vilkas isoveli 2,5v vauhdissa siinä vieressä. Voi valtavaa, mä oon välillä niin " pulassa" näiden kanssa :) Esikoisen jälkeen nauroin, että kaikkea ne keksii, kun näin kaupassa " konttauskypärän" , mutta nyt oli vähän pakko ostaa sellainen. Jos haluan päivän aikana tehdä muutakin kun juosta kuopuksen perässä ja esikoista vahtimassa, ettei tönäise juuri jaloilleen päässyttä siskoaan nurin...pää kolisee päivän aikana niin paljon. " Kypärä" on auttanut hyvin mielestäni. Edelleenkin kupsahtelee mutta lähinnä pelästyy koska itku laantuu paljon nopeammin kun ennen " kypärää" ...tulipas tästä nyt oikea mainospuhe...

Onko muuten muilla sellaista, ettei vauvanne suostu syömään lihaa? Se on aivan uutta minulle, kun esikoinen söi kaikkea tosi hyvin mitä tarjosin. Tämä pieni neitipä ei pidä ilmeisesti lihasta. Kanaa sain eilen ekan kerran menemään. Syökö teidän vauvat jo kaksi liha-ateriaa päivässä vai vasta yhden? Milloin kaksi? Meillä syödään aamulla ja illalla puuroa, ekojen päikkäreiden jälkeen kana- tai kasvissosetta ja toisten päikkäreiden jälkeen hedelmäsosetta. Imetän lisäksi aina ruoan yhteydessä ja tarpeen tullen muulloinkin. Entäs miten teidän muiden yöt sujuu? Syövätkö teidän vauvat kuinka usein? Meidän Eve syö 2-5krt ja se tuntuu minusta aika paljolta. Suuttuu kauheasti jos yritän kääntää toiseen asentoon ja laittaa tutin suuhun. Haluaa vain tissiä, vaikka olisi joskus syönyt tunti sitten...niin siis yöllä...eikö se ole aika useasti??? Sitten en voi kauheasti antaa huutaakaan, ettei esikoinen herää tai mies, jonka täytyy jaksaa myös töissä...ekan kanssa oli paljon helpompaa mutta en halua valittaa nytkään...kunhan nyt kyselen...päivisin Eve on aivan suloinen hymytyttö ja touhuaa ja jokeltelee paljon, on tyytyväinen vauva.

Lizzy, Eve 6,5kk ja Aksu 2,5v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla