Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaliskuiset 2016

27.06.2015 |

Heipä hei!

Onkohan vielä muita maalisvauvaa odottavia? Olisi tosi kiva päästä juttelemaan muiden kanssa odotuksesta ja tietenkin kaikesta vauvaan liittyvästä :) Meillä siis plussa pärähti ruutuun 25.6 eli aika tuoreita tapauksia - nyt siis toinen tuloillaan <3 LA olisi näillä näkymin 7.3.2016.

Kommentit (78)

1/78 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy yks :) rv4+5 ja tällä hetkellä laskettu aika 1.3. ja ensimmäinen tulossa.

2/78 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänään plussattu kun juoksutti vessaan oksennus kurkussa, 4+3 menossa ja LA 3.3.

Kohdunulkoinen raskaus vei leikkuulle aiemmin ja todella toivottu tämä.

Onko muilla näin aikaisin ollut oireita?

Ensimmäinen ja todella toivottu ja kauan odotettu olisi tuloillaa, varhaisultraan päästään heinäkuun alulla tuon kohdun ulkoisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/78 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin oireita jo jonkun verran ennen testin tekemistä; flunssaa, lämpö koholla, mahan turvotusta, väsymystä, valkovuotoa ovulaatiosta lähtien, vilunväreitä, menkkamaisia mahakipuja, muutamana päivänä alaselkäkipuja, noin viikko ovulaatiosta oli yhtenä päivänä huono olo ja plussan jälkeen ollu nännit arat, valkovuotoa edelleen, menkkamaisia mahakipuja, mutta nyt ei oo muutamaan päivään enää ollu, lämpö on koholla edelleen, mahan turvotusta ja monet tutut ruuat maistuu ihan liian suolasilta & makeeta ei tee enää mieli toisin kun ennen. Mulla ei tosiaan koskaan oo oireita ennen menkkoja, ainoastaan mahakivut alkaa päivää tai kahta ennen vuotoa, mutta silti ajattelin, että joko nää oireet johtuu flunssasta tai sit kuvittelen vaan, joten positiivinen testi oli valtava yllätys, tein 3 päivän aikana 7-8 testiä ennen, kun uskoin :D

4/78 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mahtavaa, että löytyy jo muita! Jos haluatte liittyä maaliskuisten fb-ryhmään niin laittakaahan mulle tuleen täällä yksityisviestillä nimi, niin lisään teidät ensin kaveriksi ja sen jälkeen ryhmään (salainen ryhmä vaatii kaveri statuksen).

Mulla on kanssa ollu jonkinverran oireita - etomista, vilua ja vatsassa nippailuja. Etomisesta osasin päätellä, että pieni siellä majailisi.

5/78 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jotenkin tunsin jo juhannuksen aikoihin ja jälkeen että olisi tärpännyt, en uskaltanut testiä tehdä ettei pettymystä tulisi taas... Eilen autossa ja tänä aamuna kun oksennus kurkussa oli, kohdunulkoisessa ei voimakkaita oireita ollut vaikka oireita olikin, hyvänä merkkinä siis pidän.

Liityn mielelläni siihen fb-ryhmään mutta käyn ensin ultrassa että tällä kertaa todella olisi oikeilla kohdilla.

Hätäleikkaukseen viimeksi vei niin osaa vielä iloita vaikka onkin vahva tunne että nyt on oikeilla paikoilla.

6/78 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän peukut pystyssä ja sormet ristissä Diazz, että tällä kertaa kaveri olisi oikeassa paikassa <3

täällä ei nähtävästi pystykään laittamaan yksityisviestiä...tai en ainakaan kännykällä tällaiseen pääse. Teen jonkun yleisen sähköpostiosoitteen ja laitan sen tänne, niin pääsette sitä kautta liittymään :) en viitsi tänne omaa nimeäni laittaa.

7/78 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tehtiin eilen testi, ja positiivinenhan se oli, niinkuin olin vähän jo arvellutkin, kun kuukautiset myöhässä ja tissit kipeät. :) Raskausviikkoja olisi tänään 4+3 ja LA 3.3. Suunniteltu tämä ei ollut, mutta silti nyt tervetullut. Ennestään minulla jo 6v tytär.

Onnea teille muillekin plussanneille! :)

8/78 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEAH meillä siis sama tilanne! Eli ei ollut tämä pikkukaveri aivan suunnitelmissa tässä kohtaa (juuri aloitin uuden työn), mutta aina asiat eivät ihan suunnitelmien mukaan mene :) nyt vain pitää totutella tähän ajatukseen! Oletteko muuten kertoneet vielä kellekään raskaudesta?

9/78 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itsekin aloitin juuri uudessa työpaikassa, tänää oli ensimmäinen työpäivä! :) Ja olen perjantaina muuttamassa uudelle paikkakunnalle sen työn perässä, sain sieltä todella ihanan rivarikämpän, että sikäli ajoittui hyvään kohtaan, edes asunnollisesti. :D Jos en olisi saanut työtä ja asuntoa, olisin joutunut jäämään tähän 36 neliöiseen pikkukaksioon, jossa nyt pelkästään jo poikaystävän ja 6v tytön kanssa hyvin hyvin ahdasta. Ja onhan meillä kissakin. :)

Tuntuu että siitä on ihan hetki vaan, kun viimeksi kirjoittelin tänne tyttöni saatua alkunsa, mutta onhan siitä jo 7 vuotta. Aika mennyt tosi nopeasti. Olen tällä hetkellä todella innoissani tästä tilanteesta ja malttamattomana odotan sitä ultraa, jossa selviää sukupuoli. :D

Kertonut olen tästä poikaystävälle, veljilleni, ädille, mummolle ja kahdelle tulevalle kummille, jos pikkunen vaan pysyy matkassa loppuun asti. :)

10/78 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! Ihanaa kun maaliskuiset ryhmä on jo perustettu. Sain itse plussan viime viikolla ja tänään aamulla plussa oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Laskettuaika on 4.3 jos netin raskauslaskuri pitää paikkansa. Esikoista odotetaan miehen kanssa ja molemmat 30 vuotiaita. Ollaan kyllä innoissamme. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Sain jo ensikäntiajan varattua heinäkuun vikalle viikolle :).

Kiva lueskella teidän tarinoita ja jakaa tätä matkaa yhdessä :)!

11/78 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi :) Suureksi yllätyksekseni raskaushormoni tänään reilu 150. Keskenmenosta aikaa tasan kuukausi, viime viikon testi nega. Torstaina uudet verikokeet, jos nousee edelleen eli raskaus jatkuu joudun alkamaan käymään poliklinikkatutkimuksissa. Tämä on neljäs raskaus, kaikki kolme päättynyt spontaanisti viim. viikolla 8. Toistuvien keskenmenojen vuoksi sairaala oli heti tänään kontaktissa. LA siis maaliskuussa, mitään ei kuitenkaan voi vielä arvata koska km jälkeen ei kuukautisia. Vasta viikkojen päästä ultran ja hormonin summaamisen jälkeen voi arvata päivää. Ikää mulla 18 ja asun afrikkalaisen avomieheni kanssa, kovasti molemmilla lapsi toiveena :) On joku fb ryhmä ilmeisesti, miten sinne pääsee jäseneksi?:)

12/78 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kiinnostunut tuosta FB ryhmästä :). Niin ja joku kysyi oireista! Mulla ei oo lähes mitään oireita. Lämpö ehkä vähän koholla ja siinä se sitten onkin. Kiva, kun meitä alkaa ilmaantua tänne pikkuhiljaa :).

13/78 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita mulla siis kuukautisten poisjäänti, viime kuukautiset alkoi 28.5, tissit todella kipeät ja alavatsaa välillä yskiessä tai nauraessa vihlasee alamahasta. Muita oireita ei ole ollut. :)

14/78 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäkää oma nimenne (jos useampi saman niminen fb, niin linkki omaan profiiliin) sähköpostilla osoitteeseen:
maaliskuiset@gmail.com

Fb ryhmä on salainen eli vaatii kaveriksi hyväksymisen ennen ryhmään lisäämistä. Muutama meitä jo onkin ryhmässä ja olisi ihana saada myös sinne lisää porukkaa :)

15/78 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!!
Tänään tuli plussa raskaustestiin. Hieman ehkä haaleampi, kuin pitäisi, mutta kaksi viivaa kuitenkin. Laittelen viestiä tuonne fb-ryhmään. :)

Aliisia

16/78 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei!
Tein tiistaina positiivisen raskaustestin :)
Laitan myös viestiä s-postiin.

17/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin maanantaina LA 3.3 toinen tulossa. :)

18/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti löysin tieni tänne.
Yritystä takana reilu kaksi vuotta, yksi keskenmeno reilu vuosi sitten.
Nyt kuukautiset myöhässä kaksi päivää, kierto säännöllinen. Outoja oireita; jatkuva nälkä, mahakipuilua, nivuskipuja, arat rinnat...siis todella arat.
Pakkohan se testi oli käydä ostamassa. Apteekin omalla plussaa pukkaa...väriltään ei vahva, mutta ihan luettavissa viivalla.

Olisiko nyt meidän aika saada kevätvauva? ☺

19/78 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ja onnittelut kaikille!
Mä plussasin reilu viikko sit ja laskettu aika noin 2.3. Yritystä takana vuosi ja alkuvuodesta keskenmeno. Tämä olisi toinen lapsi meille jos kaikki menee hyvin. Oireina kipeät tissit ja vihlaisut alavatsassa. Ekan viikon ajan oli myös semmoinen tunne et kuukautiset alkaa koska tahansa kun alavatsaa aavistus jomotteli. Liityn faceryhmään varmaan vasta ekan ultran jälkeen kun kaikki on varmempaa :)

20/78 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa kirjoittelen tänne ja hankalasti kännykällä. ..

Aamulla sain haamun halvalla testillä. Iltapäivällä selvä plussa erimerkkisellä :)

Meillä on jo kaksi kouluikäistä lasta ja nyt siis kolmas tulossa. Olen aika hämilläni; tärppäsi aika nopeasti. En olisi uskonu ikinä! 

Mitään erikoisia oireita en ole huomannut. Rinnat on arat, mutta niin ne oli viimeksikin ennen menkkoja. 

Faceryhmään voisin liittyä, kun siellä kuitenkin tulee roikuttua :)