Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaliskuiset 2016

27.06.2015 |

Heipä hei!

Onkohan vielä muita maalisvauvaa odottavia? Olisi tosi kiva päästä juttelemaan muiden kanssa odotuksesta ja tietenkin kaikesta vauvaan liittyvästä :) Meillä siis plussa pärähti ruutuun 25.6 eli aika tuoreita tapauksia - nyt siis toinen tuloillaan <3 LA olisi näillä näkymin 7.3.2016.

Kommentit (78)

41/78 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä plussattu pe 17.7.2015 eli rv 4+6 ja LA 23.3.2016 laskurin mukaan. Ensimmäinen neuvola 10.8.

Loppuvuodesta 2014 saatiin lähete lapsettomuushoitoihin ja suoraan koeputkihedelmöitysjonoon. Ensimmäinen alkion siirto tehtiin toukokuussa, josta raskaus ei harmiksemme lähtenyt. Heinäkuu oli lomien vuoksi tarkoitus pitää lomaa ja jatkaa taas elokuussa hoidoilla. MUTTA suureksi iloksemme ja yllätykseksi raskaus onnistuikin ns. luomuna. Ei meinaa millään käsittää, että miten nyt kävikin näin. Toivottavasti vain kaikki menee hyvin ja pysyy matkassa mukana! :)

Aiemmasta avioliitosta yritystä/hoitoja takana n. neljä vuotta ja nykyisessä liitossa yritystä/hoitoja takana reilu vuosi. Ensimmäisen kerran elämässäni sain viime kierrossa ovulaatiotikkuunkin kaksi viivaa.

Oireina menkat kolme päivää myöhässä ja hyvin menkkamaisia oireita oli muutaman päivän ennen plussaa sekä todella tihentynyt virtsaamisen tarve ja väsymys. Mutta muutoin ei mitään pahoinvointia tms.

Ihan huippu onnellinen fiilis! <3
Onnea myös muille plussanneille!

42/78 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä tehty plussa 16.7 ja laskettu näyttäisi olevan 18.3. Olisin halukas liittymään facebook ryhmään. :)

Rv 5+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/78 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä kans viikko sitten plussattu nyt 7+2 ja LA 8.3 jos nyt pitää paikkaansa :) mulla koko päivästä etovaa oloa ja kohdun kasvukipuja :/ meillekkin yllätysvauva mutta ei haittaa yhtään koska aijemmin yritystä takana vuosi! <3 paljon onnea kaikille ja toivotaan et pikkuset pysyy matkassa!

44/78 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksityisviestin saa kirjoitettua?

45/78 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin mielelläni fb-ryhmään, La 6.3 ja toinen tulossa :)

46/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi uusi odottava äiti. LA 8.3. Minulla oireena voimakas pahoinvointi heti rv4 lähtien. 

47/78 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ehkä perustaa tänne myös suljetun ryhmän jossa voisi keskustella nyt ainakin siihen asti että pääsee ekan kolmanneksen yli ja saa varmuuden että kaikki _pitäisi_ mennä ainakin paperilla hyvin. Meillä LA ois 27.3 tai suurinpiirtein. Tuulimunan jälkeen kierrot heitteli sen verran että voi olla päivän tai kaksi enemmän tai vähemmän.

Digitesti sanoi ainakin 3+ tänään :)

48/78 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, Minea. Mä en ainakaan halua vielä liittyä face-ryhmään. Osaatko perustaa yhden sellaisen suljetun ryhmän tänne?
Finest rv 6+5

49/78 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustin "LA Maaliskuussa 2016"-nimisen ryhmän jossa voidaan ainakin nyt alkuraskaus ja epävarmat ajat vielä jutella anonyymisti :)

50/78 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minea: en saa itse ainakaan tuota linkkiä toimimaan. Onko jotain toista tapaa päästä?

51/78 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy PC-versiolla "ryhmät". Mobiiliversiolla puuttuu ryhmät-osa.

52/78 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vauva.fi täysversioon, sitä kun painaa tuolla alhaalla, pääsee perille

53/78 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä maanantaina maaliskuun vauvan odottaja, nyt olen surullinen, vatsa tyhjä ja mieli murtunut. Onnea kaikille odottajille!

Vierailija
54/78 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Täällä 5+4, laskettu aika omien laskelmien mukaan 26.3! Ensimmäinen raskaus ja niin onnellinen! 

55/78 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi onnellinen pk-seudulla asuva 29v ensiodottaja ilmoittautuu. Eilen käyty varhaisultrassa Diacorissa, kun piti saada selvyys missä vaiheessa mennään. Vaihteluväli kun oli 6-11 viikkoa johtuen erittäin epäsäännöllisistä kuukautisista. Laskettu aika on 24.3.2016, IHANAA! Laittelen kohta viestiä tuosta fb-ryhmästä.

56/78 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikeon suru, otan syvästi osaa:( Itse odotan ensimmäistä ja koko ajan pelottaa. Plussasin heti, nyt kamala pelko, että jotain tapahtuu :O pitäisi osata iloita, mutta silti käytän aikaani turhaan murehtimiseen. Mulla olis la pääsiäissunnuntaina, tulisi siis pääsiäistipu meille. Täytyy rukoilla ja toivoa:) Terveyttä ja onnea kaikille maalisvauvojen odottajille:)

Vierailija
57/78 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikeko - olen pahoillani.

Minulle kävi samoin viime kuussa, ja olo oli ihan pohjalla - mutta onneksi nyt heti tärppäsi taas. Enkä ikinä olisi uskonut, että siitä kierrosta tärppää, olin lähes satavarma että ajoitus oli väärä ja että olin työmatkalla juuri silloin kun hedelmöittyminen olisi mahdollista (ilmeisesti ovuloinkin juuri sinä päivänä kun lähdin matkalle...), ja fiilis oli tosi epäuskoinen kun pari päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa tuli "tuttua" lievää etomista... Toivottavasti teilläkin on hyvä tuuri, ja uusi raskaus alkaa pian :)

Tosin pelko keskenmenosta ei ole vieläkään poissa, etenkin kun olen tosi vähäoireinen. Mutta äitini sanoikin, ettei yhdessäkään kolmesta raskaudestaan kärsinyt minkäänlaisesta pahoinvoinnista... Nyt kuitenkin "jo" 7+5, eikä vuodon vuotoa. Kai se on jo ihan hyvä merkki? Toivon ainakin. Vielä jos pääsisi vaikka varhaiseen ultraan varmistamaan että siellä pienellä sydän sykkii, niin olo olisi jo aika turvallinen...

58/78 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kevättähti, kiva kuulla susta pitkästä aikaa :)
Minulla sama tilanne, rv-ja kasassa 7+3, vuotoa ei näy mutta pelottaa että voi tulla. Ja pelottaa just siksi että keväällä oli varhainen keskenmeno. Ja minäkin olen vähäoireinen, väkisin tulee sellaisia ajatuksia, että masussani ei ole ketään. Mutta kun eka ultra on yleensä viikolla 12, niin siihen asti pitää kärsiä ja miettiä onko kaikki kunnossa tai ei.
Mulla siis ainoat oireet kipeät rinnat ja lievät menkkajomotukset aina silloin tällöin.
Onneksi jonkun verran rauhoittaa tieto että melkein kaikilla mun kavereilla oli oireettomat raskaudet. Pitäisi vissiin vähemmän lukea nettipalstoja kun niissä kaikki oksentelee 24/7 ja aika monella se pahoinvointi alkaa jo viikolla 3 :D :D miten..??? :D
Toivottavasti meillä kaikilla menee hyvin.
NB! Tervetuloa suljettuun ryhmään Maaliskuiset 2016!

59/78 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan: LA Maaliskuussa 2016

60/78 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan liittyä joukkoon!

Tänään ultrassa kaikki hyvin, tyyppi siellä heilui ja polskutteli. Nyt rv 9+4. Laskettu aika siis 3.3

Minulla ikää 31v, ja esikoinen. Miehelläni on 8v tyttö aikaisemmasta suhteesta.

Takana 2,5v yritystä sekä lapsettomuushoitoja, yksi keskenmeno vuosi sitten, ja nyt kun olisi pitänyt aloittaa lh:ssa piikitys, jänistin piikitystä. Ajattelin, että ensi kierrosta sitten rohkaistun piikittämään. No, eipä tarvinnut, koska tämä raskaus alkoikin yllättäen luomuna.

Oli kyllä maailman suurin yllätys!

Tosin rv 6 oli jälleen keskenmenoepäily, joka järkytti taas, mutta onneksi kyseessä oli vaan joku valevuoto. Olemme olleet kuitenkin erityistarkkailussa, ja tänään oli siis viimeinen erikoisultra. Kaikista saatu puhtaat paperit, huh! Ensimmäinen neuvola ensi viikolla, joten siirrymme riskiraskauden puolelta "normaalien" kirjoihin. 

Laitan viestiä myös FB-ryhmään liittyen.