Mitä tekisit, jos sattuisit paikalle todistamaan satunnaisen henkilön ryöstöä?
Tämä on uusi normi - valitettavasti. Nyt nämä luuserit reissaavat ympäri suomea ryöstelemässä ihmisiä väkivaltaa käyttäen.
Kommentit (15)
Soittaisin poliisit ja yrittäisin saada selville ketä ryöstäjät on.
Todistajalla ainakin tulee olemaan kehitysmaalaistuvassa Suomessa auvoisaa...
Miksi minä välittäisin muiden ongelmista kun ei muut välitä minun ongelmista. Itsekkyys on tätä päivää ja muista ei välitetä
Jos nainen ryöstettäisiin en auttaisi. Koska olen toxinen valkoinen mie.s
No siis olin kerran nuorempana venaamas junaa yöllä pasilassa istuin siellä kauimmaisella penkillä ja pari penkki riviä aikasemmin mies ryöstettiin aseella uhaten. Ni eipä siinä oikeen voinnut mitään itte tehdä ois voinnu saada osumaa. silloin ei viellä oikein ollut kännyköitäkään jolla soitella.
Ottaisin kuvan vaivihkaa ja sitten soittaisin heti hätänumeroon. Toki jostakin kulman takaa tms, ettei itselle tulisi siitä hankaluuksia
Huutaisin jotain, jos tulisivat minua kohti niin kaivaisin Magnum 44:sen povitaskustani ja kysyisin: "Tunnetteko itsenne onnekkaiksi, nilkit?"
En mitäään koska olisi stressaantuneessa tilassa siinä ryöstöä tehdessä. Kylllä poliiisi tällaiset löytää.
Vierailija kirjoitti:
Huutaisin jotain, jos tulisivat minua kohti niin kaivaisin Magnum 44:sen povitaskustani ja kysyisin: "Tunnetteko itsenne onnekkaiksi, nilkit?"
No katos vaan, Harry on täällä. Kuis huiskii?
Huutaisin kaukaa kimittäen stop, lähtekää juoksemaan, poliisi on juuri kulman takana tulossa. Ja nopeasti se onkin yleensä paikalla, pari minuuttia.
Jos olisi autio paikka, kuten just joku juna-asema, eikä ketään näkyisi missään sen uhrin ja ryöstäjän lisäksi, niin eipä siinä kannata sekaantua. Tuntomerkkejä yrittäisin painaa mieleeni, samalla kun koittaisin piiloutua jonnekin. Soittaisin tietenkin välittömästi häkeen. Jos rosvo alkais tulemaan päin, viskaisin heti laukkuni "Take it"! Henkikulta vois näin säästyä. Ei parane sankariksi pyrkiä.
Riippuu varkaan koosta ja aseistuksesta. Jos puukko kädessä, en todellakaan tunkisi väliin.
Todistinkin kerran parvekkeelta käsin. Soitin tietysti heti hälytyskeskukseen ja huusin, että poliisit on jo tulossa, s**tanan kusipäät. Painoin tuntomerkit toki myös mieleen ja suunnan mihin lähtivät.
Parasta olisi tietenkin hakata nämä penikat paskoiksi, mutta riippuu tietysti siitä, kuinka monta seksijätettä olisi vastassa. Odottakaa vain, kyllä ihmisten pinna jossain kohtaa katkeaa ja ihmiset ottavat ohjat omiin käsiin.