Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saatte blogien seuraamisesta?

Vierailija
27.06.2015 |

Miksi seuraatte näitä "lifestyle" tai muotiblogeja? Mitä niistä saatte? Miksi ne kiinnostavat?

Itsestä ne vaikuttavat todella tylsiltä. Kuvia tavaroista tai sisustuksista tyyliin "sisustuskauppa ryöstetty". Hieman lisätty tyhjänpäiväistä tekstiä (pahimmassa tapauksessa huonolla suomella): "ostin tämän siitä ja siitä liikkeestä, olen kyllä tykännyt.." . Ketä tai millaisia ihmisiä tällainen kiinnostaa? Kysyn ihan tosissani kun en voi käsittää.

Ymmärrän jotakin harrastusta tai selkeää aihetta käsitteleviä blogeja, mutta nämä ns. lifestyle blogit vaikuttavat huonoilta mainoksilta. Täällä av:lla keskustellaan tämän tästä tällaisista blogeista, joten teitä lukijoita on varmaan täällä palstailemassa. Valistakaa siis tyhmää.  

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

300€ kk

Vierailija
2/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:15"]

300€ kk

[/quote]

Blogin lukemisestako? t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen visuaalinen ihminen ja tykkään kaikesta kauniista. Haluan myös saada vinkkejä omaan ulkonäkööni + muotiin. Vähän sama fiilis kuin selaisi Pinterestiä, ei sen syvällisempää - ymmärrätkö?

Vierailija
4/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:15"]

300€ kk

[/quote]

Blogin lukemisestako? t. ap
[/quote]
Niin ihan hyvin muutamasta kommentista.

Vierailija
5/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:18"]

Olen visuaalinen ihminen ja tykkään kaikesta kauniista. Haluan myös saada vinkkejä omaan ulkonäkööni + muotiin. Vähän sama fiilis kuin selaisi Pinterestiä, ei sen syvällisempää - ymmärrätkö?

[/quote]

En oikein. Tai siis tajuan kyllä, että ihmiset tykkää kaikesta kauniista, ja tykkää katsella kivoja kuvia, mutta miksi siihen tarvitaan blogia? Varsinkin kun ne kuvat ovat useimmiten todella tylsiä. Asetelman muodostaa kahvikuppi tai puurolautanen tarjottimella. Tai se samppanjalasi alaviistosta kuvattuna. Ymmärtäisin jos lähes kaikissa blogeissa olisi todella hienoja kuvia, mutta kun suurimmassa osassa kuvat ovat samanlaisia, mitä toiset laittaa facebookiin. Vepsäläisen huonekalukuvastokin on minusta inspiroivampi.  

Vierailija
6/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä, ideoita. Innostuin tekemään pari sisustusideaa, joka näkynyt vain eräässä blogissa, ryöstin siis mielestäni tosi kauniin ja edullisen sisustusidean blogistilta, lisäksi olen esim saanut e-kirjoja-50%n alella rajoituksetta ostaa tietyn ajan puitteissa, kun blogistilla oli tarjota alekoodi lukijoilleen, säästin varmaan 200 euroa, sillä latasin heti kaikki klassikot ja äänikirjat, jotka muuten tosi kalliita, nyt ovat käytössäni kännyssä ja tabletilla kaikkialla (tosi kätevää lomamatkoilla) (latasin n 10-20 kirjaa/äänikirjaa kertarysäyksellä, nämä kirjat eivät ole koskaan olleet alessa e-kirjassa)!. Lisäksi olen saanut tietää eri tapahtumista, matkavinkkejä, ostosvinkkejä jne. Ostin myös saman kameran kuin eräs blogisti, jossa mm langaton kuvien siirto, kamera on ollut ksikkien sikojen paras ostoni!! Blogisti esitteli ksmeraa ja kehui sitä laadukkaaksi, näppäräksi ja helppokäyttöiseksi, jonka allekirjoitan. En itse jaksa aina ottaa asioista selvää, niin on mukava lukea juttuja esim halvoista lennoista/hyvidtä matkakohteista/tekniikasta/sisustusideoita joissa blogisti itse on nähnyt kaiken vaivan; lukijana voin sitten itse poimia rusinat pullasta, kritiikithömästi todin en lue, vaan arvioin itse mikä on aidosti mielestäni hyvä juttu, mikä pelkkää mainontaa (mihinkään härpäke/ylikallis design juttuihin en lähde mukaan)

Vierailija
7/7 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 18:31"]

Vinkkejä, ideoita. Innostuin tekemään pari sisustusideaa, joka näkynyt vain eräässä blogissa, ryöstin siis mielestäni tosi kauniin ja edullisen sisustusidean blogistilta, lisäksi olen esim saanut e-kirjoja-50%n alella rajoituksetta ostaa tietyn ajan puitteissa, kun blogistilla oli tarjota alekoodi lukijoilleen, säästin varmaan 200 euroa, sillä latasin heti kaikki klassikot ja äänikirjat, jotka muuten tosi kalliita, nyt ovat käytössäni kännyssä ja tabletilla kaikkialla (tosi kätevää lomamatkoilla) (latasin n 10-20 kirjaa/äänikirjaa kertarysäyksellä, nämä kirjat eivät ole koskaan olleet alessa e-kirjassa)!. Lisäksi olen saanut tietää eri tapahtumista, matkavinkkejä, ostosvinkkejä jne. Ostin myös saman kameran kuin eräs blogisti, jossa mm langaton kuvien siirto, kamera on ollut ksikkien sikojen paras ostoni!! Blogisti esitteli ksmeraa ja kehui sitä laadukkaaksi, näppäräksi ja helppokäyttöiseksi, jonka allekirjoitan. En itse jaksa aina ottaa asioista selvää, niin on mukava lukea juttuja esim halvoista lennoista/hyvidtä matkakohteista/tekniikasta/sisustusideoita joissa blogisti itse on nähnyt kaiken vaivan; lukijana voin sitten itse poimia rusinat pullasta, kritiikithömästi todin en lue, vaan arvioin itse mikä on aidosti mielestäni hyvä juttu, mikä pelkkää mainontaa (mihinkään härpäke/ylikallis design juttuihin en lähde mukaan)

[/quote]

Kyllä kai koko blogi on mainontaa, sillä voidaanhan hyviäkin tuotteita mainostaa?? Ainakin suurin osa blogeista vaikuttaa minusta päättymättömältä mainokselta. Mutta mielenkiintoista kuulla, että joku kokee hyötyvänsä blogien lukemisesta tällä tavoin. Itse en tee ostopäätöksiä tuolla tavoin, niin ehkäpä siksi ei tämä blogimaailma ole mulle avautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä