Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peräsuolessa syvemmällä tuntui outoja limakalvomöllyköitä

Vierailija
14.02.2022 |

Ei siis ollut kakkaa, vaan selvästi suolen seinämässä kiinni olevia pahkuroita. Kaikenlaisia vatsa- ja suolisto-ongelmiakin ollut. Mitä nuo voi olla?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä selvisi miten?

Vierailija
2/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oudosti tehty postaus mutta AP haluaisi varmaan että täällä keskustellaan divertikkeleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on anaaliyhdynnässä just parhaita

Vierailija
4/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa peräsuolessa vai homppelikaverin?

Vierailija
5/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä selvisi miten?

Ajattelin, että se ois selvää miten sen nyt itse voi todeta? Laitoin siis sormen pyllyyn ihan siksi, koska halusin kokeilla tuntuuko siellä joku este mikä blokkaisi ulosteen normaalin tulemisen ja tuntuihan siellä. Mulla siis tulee kakka aivan osissa ja huonosti ponnistamalla, vaikka ei ole edes kovalla. Ap

Vierailija
6/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän oudosti tehty postaus mutta AP haluaisi varmaan että täällä keskustellaan divertikkeleistä.

Käsittääkseni divertikkeli on pussimainen, eikä mikään pallukka. Ap

Vierailija
7/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö ne divertikkelit ole paksusuolessa, eikä peräsuolessa? Minun sormet ei ainakaan niin pitkiä ole, että yltäisi paksusuoleen asti. Ap

Vierailija
8/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamia? Mulla samaa ongelmaa ja on myös peräaukon suulla samanlainen patti, se ainakin on peräpukama.

Vierailija
9/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi ajatella, että on syöpää, koska olen niin nuori että suolistosyövät ovat tosi harvinaisia minun ikäisellä. Saisiko asiallisia vastauksia. Ja lääkäriin olen jättänyt soittopyynnön. Ap

Vierailija
10/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ovat pukamia.

Vierailija
11/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjuja

Vierailija
12/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräpukamia? Mulla samaa ongelmaa ja on myös peräaukon suulla samanlainen patti, se ainakin on peräpukama.

Toivottavasti vain niitä, vaikka ei pukamien pitäisi olla noin syvällä. Ap

Vierailija
13/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt ne sormet pois sieltä persaukosta! Eikö oikeesti ole mitään parempaa tekemistä siellä? Jos oikeesti on joku ulostamisongelma, niin lääkäriin siitä vaan, mutta lakkaa nyt hyvä ihminen tunkemasta omia sormia sinne persiiseen :-o Ei siitä mitään valmista synny!

Vierailija
14/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi ajatella, että on syöpää, koska olen niin nuori että suolistosyövät ovat tosi harvinaisia minun ikäisellä. Saisiko asiallisia vastauksia. Ja lääkäriin olen jättänyt soittopyynnön. Ap

Voivat olla polyyppejä. Suosittelen kuitenkin käyntiä lääkärissä koska eihän sitä ikinä tiedä ennenkuin on tutkittu. Verta ei ole tainnut tulla?

Vierailija
15/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin eihän kukaan voi olla niin tyhmä, että kyselee tällaista palstalla, kun on aivan päivänselvästi peräpukamia. Toiseksi minkä takia täytyy kirjoitella näin oksettavia asioita kaiken kansan nähtäväksi?! Häiritse lääkäreitä kuvottavilla pukamasuolikertomuksillasi, heille siitä maksetaan. Kukaan normaali ihminen ei halua lukea näitä keskustelupalstalla🤢🤢🤢

Vierailija
16/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan oikeassa. Peräpukamista ja divertikkeleistä ei tule vaieta, vaan niistä on keskusteltava täysin avoimesti juuri tällaisilla keskustelupalstoilla, joissa asiantuntijat auttavat!

Vierailija
17/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin eihän kukaan voi olla niin tyhmä, että kyselee tällaista palstalla, kun on aivan päivänselvästi peräpukamia. Toiseksi minkä takia täytyy kirjoitella näin oksettavia asioita kaiken kansan nähtäväksi?! Häiritse lääkäreitä kuvottavilla pukamasuolikertomuksillasi, heille siitä maksetaan. Kukaan normaali ihminen ei halua lukea näitä keskustelupalstalla🤢🤢🤢

Eikä ole mitään päivänselvää.

Vierailija
18/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivat olla polyyppejä. Suosittelen kuitenkin käyntiä lääkärissä koska eihän sitä ikinä tiedä ennenkuin on tutkittu. Verta ei ole tainnut tulla?

On tullut verta ja pari kertaa pieni määrä silleen lorahtamalla. Muuten vain pyyhkiessä. Ja oksentelua on ajoittain. Ap

Vierailija
19/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lesboystäväkö tämän sulle kertoi?

Vierailija
20/35 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ihan oikeassa. Peräpukamista ja divertikkeleistä ei tule vaieta, vaan niistä on keskusteltava täysin avoimesti juuri tällaisilla keskustelupalstoilla, joissa asiantuntijat auttavat!

Oliko nyt pakko laittaa tuo asiantuntijat tähän? Eikö olisi ihan hyvä että tällaisista asioista voisi puhua ihan missä palstalla tahansa ja saisi ehkä kannustusta lähteä siellä lääkärillä käymään? Joillakin ihmisillä on jonkinlainen kynnys lähteä suolistoaan tutkituttamaan niin voi hakea ehkä jostain hieman tsemppiä. Aina jää joku diagnosoimatta syystä tai toisesta ja sitten ei naurata jos olikin syövästä kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän