Kannattaako ostaa metrilakua?
Onko hinta-laatu-suhde mielestäsi hyvä? Vai kannattaisiko lakut mieluummin ostaa kaupan karkkihyllystä tai irtokarkkeina? Mikä on parasta lakua mielestäsi?
Kommentit (15)
Ei kannata. Täyttä skeidaa, täys lisäaineita, kuten kaikki makeiset. Osta porkkanoita.
Kouvolan laku on mun mielestä parasta, mutta ostan metrilakuakin joskus. Harvoin tosin.
Mulle tulee noin kerran vuodessa mahdollisuus ostaa metrilakua. Vaikka kilohinta olisikin melkoinen, niin kokemuksena on niin mukava että kyllä on mielestäni kannattavaa. Jos metrilakua ois mahdollisuus ostaa vaikka joka vkl niin jäisi kyllä tiskille. Kirpeä omena on lempparini.
En osta ikinä, pahaa. En kyllä välitä muistakaan karkeista. Makuja on monia, mieheni taas rakastaa metrilakua.
Stubb, sua ei rakasteta Euroopassakaan, kun et oo saanut sitä huippuvirkaa edes Suomen myymisellä!
En ostais. En tykkää pitkästä enkä mustasta.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:48"]
Stubb, sua ei rakasteta Euroopassakaan, kun et oo saanut sitä huippuvirkaa edes Suomen myymisellä!
[/quotehei me puhutaan nyt metrilakusta :D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:48"]
[/quotehei me puhutaan nyt metrilakusta :D
[/quote]
Kirjoitin mielipiteeni tänne, kun Sipilä&Stubb -keskustelu sensuroitiin. Iltapäivälehdistä opittu juttu. Jos jotain aihetta ei saa kommentoida, mikä estää kirjoittamasta kommenttia toiseen ketjuun? ;)
Palataksemme aiheeseen, minustakin Kouvolan laku on parasta lakua. Tavallinen musta metrilaku ei ole kovin hyvää, mutta kirpeä omena ja minttulaku ovat suosikkejani. Olen kyllä pöyristynyt, jos metrilaku onkin oikeasti vain 70 cm! Tunnen itseni petetyksi :(
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:05"]
Palataksemme aiheeseen, minustakin Kouvolan laku on parasta lakua. Tavallinen musta metrilaku ei ole kovin hyvää, mutta kirpeä omena ja minttulaku ovat suosikkejani. Olen kyllä pöyristynyt, jos metrilaku onkin oikeasti vain 70 cm! Tunnen itseni petetyksi :(
[/quote]
Se on julma totuus :'(
Metrilaku on todella maukasta. Minulla on tapana syödä sitä koirani kanssa kilpaa. Joskus huomaankin syöväni koiraani kun lakut ovat loppu. Onneksi uusia koiria saa kaupasta, kuin myös lakuakin. Ahh, elämä on laiffii!
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, sen pituus on vain 70 cm.
Se on naisten metrilaku.
Se perinteinen lakritsi on ihan ehdoton juttu!
Torikojuissa hygienista ei pidetä huolta. Jos lakut tippuu maahan, niin nostetaan vain takaisin ja pyyhitään kivet ja roskat pinnalta pois.
Ei kannata, sen pituus on vain 70 cm.