Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen

Vierailija
27.06.2015 |

ei pidä totuuksista jotka ei ole kivoja. Jos totuus ei ole kuin muumilaakson tarinoista vaan karvas niin nainen ei pysty sisäistämään sitä vaan huutaa suu vaahdossa defenssejään jotta totuutta ei tarvitse hyväksyä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me tytöt ollaan välillä tyhmiä :)

Vierailija
2/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on heikkoja. Täytyy vaan koittaa ymmärtää niitä. Tämä oli muuten totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi kun sanoin, että hänen perseensä on iso ja sitä sopisi käydä lenkkeilyttämässä tai kun puristin hänen vatsamakkaraa ja sanoin, että exällä tällaisia ei ollut. Mikä neuvoksi? Ap

Vierailija
4/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:50"]Esimerkiksi kun sanoin, että hänen perseensä on iso ja sitä sopisi käydä lenkkeilyttämässä tai kun puristin hänen vatsamakkaraa ja sanoin, että exällä tällaisia ei ollut. Mikä neuvoksi? Ap
[/quote]
Moi riitta 52v - ap

Vierailija
5/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:50"]Esimerkiksi kun sanoin, että hänen perseensä on iso ja sitä sopisi käydä lenkkeilyttämässä tai kun puristin hänen vatsamakkaraa ja sanoin, että exällä tällaisia ei ollut. Mikä neuvoksi? Ap
[/quote]
oletko itse lihaskimppu?
Entäpä lompakkosi?

Vierailija
6/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:49"]

Naiset on heikkoja. Täytyy vaan koittaa ymmärtää niitä. Tämä oli muuten totuus.

[/quote]Pidän silti joistakin asioista naisissa. Voisin tehdä ketjun niistä asioista, joita monet eivät ole tulleet ajatelleeksi. Ne eivät siis ole mitään ulkonäköjuttuja.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
7/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän itseäni älykkäänä (olen nainen) ja jotkut ovat sitä mieltä että luulen itsestäni liikoja, mutta se on juuri päinvastoin. Minä en luule itsestäni liikoja, eli kuvittele että minusta olisi sellaiseen, mihin vain miehet pystyvät. Se, että tiedostaa olevansa heikompi sukupuoli ei suinkaan ole tyhmyyttä vaan älykkyyttä.

Vierailija
8/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:01"]Minä pidän itseäni älykkäänä (olen nainen) ja jotkut ovat sitä mieltä että luulen itsestäni liikoja, mutta se on juuri päinvastoin. Minä en luule itsestäni liikoja, eli kuvittele että minusta olisi sellaiseen, mihin vain miehet pystyvät. Se, että tiedostaa olevansa heikompi sukupuoli ei suinkaan ole tyhmyyttä vaan älykkyyttä.

[/quote]
Vaatii vahvuutta ja älykkyyttä myöntää tuollaisia asioita. Tuossahan saa vielä muitten naisten vihat päällensä kun ryhmäkuri pettää ja totuus uhkaa paljastua. - ap

Vierailija
9/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:47"]ei pidä totuuksista jotka ei ole kivoja. Jos totuus ei ole kuin muumilaakson tarinoista vaan karvas niin nainen ei pysty sisäistämään sitä vaan huutaa suu vaahdossa defenssejään jotta totuutta ei tarvitse hyväksyä.
[/quote]

Miksi rasismi ja sovinismi?

Vierailija
10/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol! Ei pidä paikkansa!!!me naiset ollaan ihan yhtä fiksuja ku miehet!!!sä vissii oot vaan semmonen sovinistisika!!!sanoppa yks syy miks me naiset oltas muka niin tyhmii?esim vauvapalstalla me kyl jutellaan esim.just kaikkii yhteiskunnallisii asioita ja ihmisoikeuksista ja semmost (esim et värikkääl bloggaajal on oikeus vuittoneihinsa!!joidenki mielest ei siis oo mit mun mielestä pukeutuu ihan hyvin ja vuittonit kyl sopii tyyliin. Turhaan te miehet mollaatte meit aina ku mahollisuus. Tuntuu tosi pahalt:( tasa arvoo pitäs olla!!!vaik just simmost et naiset sais halvemmal esim elintarvikkeit kaupast jne koska naiset joutuu synnyttää. Se on siis paljo rankempaa hommaa ku mikään mitö miehet tekee yhteiskunnan hyväks.te ette tajuu kuinka isoihin ponnistuksiin me naiset pystyttäs ellei meijön tarvis synnyttää jne!!!! Toivottacasti tää avas kaikille tosiasioita ja et mitä mä hain täl takaa

Vierailija
11/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa tämmönen sovinismi!!!!!!!!!!!

Vierailija
12/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:50"]Esimerkiksi kun sanoin, että hänen perseensä on iso ja sitä sopisi käydä lenkkeilyttämässä tai kun puristin hänen vatsamakkaraa ja sanoin, että exällä tällaisia ei ollut. Mikä neuvoksi? Ap [/quote] oletko itse lihaskimppu? Entäpä lompakkosi?

[/quote]

Miten liittyy asiaan? Lihaksikas ja rikas ihminen saa haukkua ja nolata muita ihmisiä?

P.S. Minulla on rahaa. Onko siis ok, että kohtelen sinua kuin paskaläjää?

Vierailija
13/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä samasta syystä kuin mieskään ei hyväksy.

Helmi aiheita on esim. juot/pelaat/nukut/valvot liikaa... älä akka aina nalkuta :D

Vierailija
14/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:47"]

ei pidä totuuksista jotka ei ole kivoja. Jos totuus ei ole kuin muumilaakson tarinoista vaan karvas niin nainen ei pysty sisäistämään sitä vaan huutaa suu vaahdossa defenssejään jotta totuutta ei tarvitse hyväksyä.

[/quote]

varmaan aika lailla samasta syystä kuin miehetkin.

et säkään ilahdu, jos vaimo sanoo, että peniksesi on pienempi kuin eksällä, voidit harkita pidennystä. Tai että eksä osasi lukea ihan oikeita kirjoja, sunkin kannattais opetella. 

Vierailija
15/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitch, be cool... Bitch.

Vierailija
16/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sovinismi, seksismi ja rasismi aka rasusmos...

Vierailija
17/17 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:19"]Lol! Ei pidä paikkansa!!!me naiset ollaan ihan yhtä fiksuja ku miehet!!!sä vissii oot vaan semmonen sovinistisika!!!sanoppa yks syy miks me naiset oltas muka niin tyhmii?esim vauvapalstalla me kyl jutellaan esim.just kaikkii yhteiskunnallisii asioita ja ihmisoikeuksista ja semmost (esim et värikkääl bloggaajal on oikeus vuittoneihinsa!!joidenki mielest ei siis oo mit mun mielestä pukeutuu ihan hyvin ja vuittonit kyl sopii tyyliin. Turhaan te miehet mollaatte meit aina ku mahollisuus. Tuntuu tosi pahalt:( tasa arvoo pitäs olla!!!vaik just simmost et naiset sais halvemmal esim elintarvikkeit kaupast jne koska naiset joutuu synnyttää. Se on siis paljo rankempaa hommaa ku mikään mitö miehet tekee yhteiskunnan hyväks.te ette tajuu kuinka isoihin ponnistuksiin me naiset pystyttäs ellei meijön tarvis synnyttää jne!!!! Toivottacasti tää avas kaikille tosiasioita ja et mitä mä hain täl takaa
[/quote]
Suuret puheet sinulla, mutta tuskin on voimia minkään toteuttamiseen. Ja tuskin olet synnyttänytkään tai tule niin tekemään, sillä ei suomalaiset miehet sentään niin tyhmiä ole, että tuollaiseen tyytyisi. Olisi ihan kiva, jos et tulisi tänne pilaamaan naisten mainetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi