Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häälahjaksi rannekellot?

Vierailija
27.06.2015 |

Onko ihan typerä idea ostaa häälahjaksi esim gantin rannekellot?
Äitinä mielestä ajatus on aivan älytön??
Hänen mielestään parempi on lahjakortti ravintolaan.
Kyse on vähän alle nelikymppisestä parista. Morsian on serkkuni.
Häälahjaksi eivät toivoneet muuta kun että tullaan paikalle :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä (merkki)kello on parempi vaihtoehto kuin lahjakortti varsinkin jos on kyse pienistä häistä. Osoittaa, että hieman enemmän on laitettu ajatusta lahjaan :). Tietysti parinsadan tai muutaman sadan lahjakortti johonkin hyvään ravintolaan käy kanssa ihan hyvin. Jos tiedät, että kellot sopii heidän tyyleihinsä niin siitä vaan.

Vierailija
2/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei ap) Kyllä ainakin itse käytän kelloa :D jos olisi joku halpa niin en, mutta merkkikelloa kannan kyllä ihan silmänilonakin. Nyt en enää edes osaisi olla ilman rannekelloa, kun siihen on niin tottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on hyvät välit serkkuusi, niin kysy suoraan tykkäävätkö ajatuksesta. Ajatus on kyllä kiva, mutta kaikki eivät käytä kelloa ja osa on tarkka siitä, millainen kellon pitää olla. Lahjan ei tarvitse olla yllätys. Ja jos serkkusi mielestä lahja on kallis, niin kerro, että saat hyvän alennuksen.

Vierailija
4/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:45"]Kuka nykypäivänä enää käyttää rannekelloa? Ei kukaan.
[/quote]

Minä käytän kelloa päivittäin ja koen olevani hyvinkin nykyaikainen ja tyylikäs.

Mun mielestä ne kellot on hyvä idea.

Vierailija
5/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä lahja. Kaiverruta vielä nimet ja hääpäivä niihin.

Vierailija
6/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:48"]Jos sinulla on hyvät välit serkkuusi, niin kysy suoraan tykkäävätkö ajatuksesta. Ajatus on kyllä kiva, mutta kaikki eivät käytä kelloa ja osa on tarkka siitä, millainen kellon pitää olla. Lahjan ei tarvitse olla yllätys. Ja jos serkkusi mielestä lahja on kallis, niin kerro, että saat hyvän alennuksen.

[/quote]
Olemme vähän etäisempiä serkkuja kun asumme eri puolilla suomea. Mutta olemme hänen kanssaan hyvin saman tyylisiä ja luonteisia ja tulemme hyvin toimeen silloin kun tapaamme.
Tiedän että hän tykkää merkkivaatteista, kengistä ja myös käyttäisi kelloa.
Arvostaa kylläkin myös sitä hyvää ruokaakin..
Häät ovat pienet, ei tule kuin ihan me lähisuku.

Vierailija
7/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:45"]Kuka nykypäivänä enää käyttää rannekelloa? Ei kukaan.
[/quote]
Kuule nykypäivänä sitä kelloa juuri käytetään :)

Vierailija
8/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin :) Persoonallinen idea, jos osaat ostaa heidän maun mukaiset kellot.

Vierailija
9/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 13:53"]Ihan hyvä lahja. Kaiverruta vielä nimet ja hääpäivä niihin.
[/quote]
Kiva kuulla :)
En viitsi kaivertaa niihin mitään jos kuitenkaan ei jostain syystä tykkäisi niin ne voi sitten vaikka myydä.
Ja minun omaan gantin kelloon ei ainakaan saa kaiverrettua mitään kun on kaikkea muuta jo kellotaulun alla.
Muuten hyvä idea :)

Vierailija
10/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin itse mieluummin lahjakortin vaikka ravintolaan. Haluan ainakin itse valita rannekelloni itse, koska haluan itseäni miellyttävän mallin. Sama pätee mieheeni. Hänelle kelpaa vain tietty merkki ja malli.

Vierailija
11/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos malli ei miellytä pariskuntaa, niin kellot jäävät käyttämättä. Siinä mielessä jokin hyvä lahjakortti olisi parempi. Nykyään monilla pareilla on myös lahjalista. Arvostan itse hääpareja, joilla on netissä lahjalistat. Saa ainakin ostettua sellaista mitä pari oikeasti haluaa/tarvii.

Vierailija
12/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin ravintolalahjakorttiin kun juttelin hänen siskon kanssa :) Oli morsian kuulemma toivonut lahjakorttia kun siskonsa oli tiedustellut mitä hän ostaisi lahjaksi.
Kiitos mielipiteistä!

Vierailija
13/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä..
Minulla siis "suhteita" eli saisin kellot puoleen hintaan.

Vierailija
14/14 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nykypäivänä enää käyttää rannekelloa? Ei kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän