Kävin treffeillä..
Tapasin miehen kahvilassa. Heti treffien alussa huomasin, että neuletakkini oli väärinpäin - otin sen pokkana pois, käänsin oikeinpäin ja puin takaisin. Mies katseli vähän ihmetellen toimintaani, mutta jatkoi normaalisti juttelua. Sitten kun olin jo kotimatkalla, huomasin että tummissa farkuissani oli hirveä meikkivoidetahra. En ymmärrä, miten nekin olin onnistunut sotkemaan. Tuleekohan toisia treffejä, mitä veikkaatte? :D
Kommentit (12)
Minusta tuo olisi vain söpöä, mutta joku pedantti voisi todeta, että liikaa sähellystä.
kävit treffeillä miehen kanssa etkä naisen joten mahdollisuudet jatkoon on hyvät. jos miehellä olisi ollut t-paita väärinpäin niin se olisi melkein maailman suurin rikos monelle naiselle :D
Itse varmaan olisin sanonut jotain nurin olevasta neuletakistani, enkä pelkästään kääntänyt sitä oikeinpäin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:36"]
kävit treffeillä miehen kanssa etkä naisen joten mahdollisuudet jatkoon on hyvät. jos miehellä olisi ollut t-paita väärinpäin niin se olisi melkein maailman suurin rikos monelle naiselle :D
[/quote]
Höpön löpön :)
Samat säännöt pätevät: jos mies on muuten kiinnostava ja hyvännäköinen ei naista todellakaan haittaa.
Tulee tietysti. Ei nainen tarvitse mitään muuta kuin reiän haarojen välissä, muulla ei ole mitään väliä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:33"]
No sehän riippuu siitä tulitteko juttuun ja oletko miehen mielestä kaunis. Ei pikkujutuista :)
[/quote]
Kyllä meillä jutut kävi hyvin yksiin ja mies vaikutti mukavalta :) Ja kun näki minun kävelevän kahvilaan, vaikutti ilahtuneelta. ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:37"]
Itse varmaan olisin sanonut jotain nurin olevasta neuletakistani, enkä pelkästään kääntänyt sitä oikeinpäin.
[/quote]
Joo, en vaan halunnut tehdä siitä numeroa. Mutta ehkä olisi pitänyt sanoa jotain. ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:39"]
Tulee tietysti. Ei nainen tarvitse mitään muuta kuin reiän haarojen välissä, muulla ei ole mitään väliä.
[/quote]
Sun kaltaset luuserimiehet kuvittelevatkin, että muut miehet on samanlaisessa puutteessa mitä sä ja pillu olis kriteeri deittailla naisia :D
Parhaimmilla miehillä on sen verran valinnanvaraa naisista, että sillä millainen nainen itsessään on on suuri merkitys.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:37"]
[/quote]
Joo, en vaan halunnut tehdä siitä numeroa. Mutta ehkä olisi pitänyt sanoa jotain. ap
[/quote]
Itse olisin repinyt siitä itseironiaa ja kommentoinut jotain humoristista.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:37"] Itse varmaan olisin sanonut jotain nurin olevasta neuletakistani, enkä pelkästään kääntänyt sitä oikeinpäin. [/quote] Joo, en vaan halunnut tehdä siitä numeroa. Mutta ehkä olisi pitänyt sanoa jotain. ap [/quote] Itse olisin repinyt siitä itseironiaa ja kommentoinut jotain humoristista.
[/quote]
äiti puki sinut kiireessä? :P
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:37"] Itse varmaan olisin sanonut jotain nurin olevasta neuletakistani, enkä pelkästään kääntänyt sitä oikeinpäin. [/quote] Joo, en vaan halunnut tehdä siitä numeroa. Mutta ehkä olisi pitänyt sanoa jotain. ap [/quote] Itse olisin repinyt siitä itseironiaa ja kommentoinut jotain humoristista.
[/quote]
äiti puki sinut kiireessä? :P
[/quote]
Vaikka.
No sehän riippuu siitä tulitteko juttuun ja oletko miehen mielestä kaunis. Ei pikkujutuista :)