Torstaina ero, miehellä jo seksikumppaneita
Mitä se kertoo miehestä? Emme torstain jälkeen ole jutelleet sanallakaan missään. Käy juhlimassa paikassa, jossa on minun muutama ystävä töissä.
On nyt pyörittänyt ainakin kahta eri naista ja lähteneet heidän kanssaan yöksi. Sain kaverilta viestin.
Tekeekö hän tuon yrittääkseen saada minut mustasukkaiseksi, tasantarkkaan tietää että kaverini tuollaisesta ilmottaa.
Kommentit (10)
Ja lisättäköön. Meillä mies oli pihtari, minä en :D ei oikein koskaan tehnyt itse aloitetta yms.
Mitä se kertoo sinusta? Pihtasitko suhteemme aikana, jos mies noin puutteessa?
Ok! Sitten mies haluaa todistaa sinulle olevansa pihtauksestaan huolimatta kova ori. Mikä oli eronne syy? Miehellä selvästi jotain hampaankolossa.
Ehkä se tuntuu jännältä, jos teillä on pitkä suhde takana. Kaveri vois kyllä jättää viestit laittamatta, eiköhän ne aiheuta vain ja ainoastaan pahaa mieltä.
Mies on täysin vapaa tekemään mitä huvittaa, ehkä teidän parisuhteessa oli jotain muutakin pielessä minkä takia seksi ei kiinnostanut sinun kanssasi. Ei miehet ole tunteettomia sikoja, vaikka tällä palstalla se kuva annetaankin.
Monet miehet (varmaan naisetkin, mutta miehillä yleisempää) käsittelevät eron noin, suruaika tulee myöhemmin. Mikäs siinä, mutta jos kerran oli tiedossa, että kaverisi tulee melko varmasti näkemään hänet, olisi ollut hienotunteisia valita toinen paikka. Tiesikö ystäväsi muuten erosta? Jos tiesi, mikä ihmeen motiivi hänellä mahtoi olla kertomiseen? Sinä et tiedolla mitään tee, ja se vain satuttaa sinua.
Miksi sua miehen tekemiset kiinnostaa? Tehän olette eronneet.
Yritä olla ajattelematta koko miestä ja tekemisiään. Tsemppiä!
Kannattaa ehkä unohtaa exät,mitä väliä sillä on vaikka norsua panis. Laastareita ne on anyways. Nyt jatkat elämääs ja kyllä parempaa löytyy!Tsemppiä ja hyvää kesää!