Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaulasta poistaa itse luomia?

Vierailija
27.06.2015 |

Ärsyttää, kun on sellaisia "palluraluomia" kaulassa useampikin, kaulaketjutkin tarttuu niihin :( Tekis mieli ottaa sakset ja leikata näpsäyttää irti ne! Mutta kannattaako niin tehdä? Poistetaanko niitä tk:ssa, entä voiko poistaa raskaana olevalta? Olen siis raskaana :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta varaudu pulppuavaan vereen.

Vierailija
2/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poistettiin tk:ssa, nimenomaan vain saksilla leikkaamalla ja sitä ei lähetetty edes patologiselle. Mutta en silti lähtisi leikkaamaan itse. Ja ainakaan raskaanaollessa ei leikata lääkärissäkään, kysyin sitä mutta ei suostuttu. Jos sulla on tällainen luomettuva iho, niin niitä luomia alkaa valitettavasti iän ja raskauksien myötä tulemaan yhä enemmän ja enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta ei kannata. Itse tekee isomman haavan (esim partaterällä), isompi tulehdusriski ja kestää kauemmin parantua. Terkkarissa käy äkkiä ja parenee nopeammin ja paremmin ja jää pienemmät arvet.

Vierailija
5/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon puukolla pätkiny pahimmat

Vierailija
6/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:09"]ite oon puukolla pätkiny pahimmat
[/quote]

Ootpa kova jätkä

Vierailija
7/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:09"]ite oon puukolla pätkiny pahimmat [/quote] Ootpa kova jätkä

[/quote]

oon akka

Vierailija
8/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:06"]

Voi mutta ei kannata. Itse tekee isomman haavan (esim partaterällä), isompi tulehdusriski ja kestää kauemmin parantua. Terkkarissa käy äkkiä ja parenee nopeammin ja paremmin ja jää pienemmät arvet.

[/quote]

Itse oon leikellyt pienillä saksilla ja olen niin pikkutarkka että en millään usko että terkkarissa saisivat muka siistimpää jälkeä aikaan, eivät varmasti saa. Sakset desinfioin toki ennen leikkaamista

Vierailija
9/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirtä ne esim. hiuksen avulla. vaatii vähän sorminäppäryyttä, mutta jos saat luomen juureen tiukan solmun solmittua ja sitten annat olla jokusen päivän, niin luomi kuivuu ja putoaa omia aikojaan pois.

Vierailija
10/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia ihonvärisiä? Mullaki tuli niitä raskausaikana kaulaan, mut lähtivät pois synnytyksen jälkeen. Kannattaa odottaa jos johtuiski hormoneista

Vierailija
11/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkarista ilmoitettiin, että on pari sataa muutakin jonossa luomenpoistoon, että turha edes yrittää varata aikaa.

Vaikka mulla on kolme luomea alapäässä tosi hankalissa paikoissa ja raskausaikana niitten koko jopa kolminkertaistui eikä koskaan pienentynyt takaisin. Muitakin luomia on kasvanut isoiksi ja helposti repeiliviksi ja kaikki, tottakai, helvetin hankalissa paikoissa. Aika hankaa rintaliivit, alushousut, kengät, korut, enkä voi yhden luomen takia maata edes lattialla. Mutta edes aikaa leikkaukseen on kuulemma turha toivoa. Näin Helsingissä.

Vierailija
12/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hävittänyt kaksi tuollaista varsisyylää pakaroiden välistä jäädyttämällä ne muistaakseni wartnerin mymällä nestemäisellä typellä. Aine on pienessä suihkepullossa ja se laitetaan syylän tai mun tapauksessa luomen päälle pikkuruisella sienellä. Onnistuin siinä peilin ja piene agropatian avulla. Kumpikin luomi hävisi parin päivän sisällä. Pieniä varsisyyliä olen nyppinyt irti kaulalta ja kainaloista pinseteillä.

Vierailija
13/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:09"]ite oon puukolla pätkiny pahimmat [/quote] Ootpa kova jätkä

[/quote]

oon akka
[/quote]

Oot aika äijä

Vierailija
14/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus poistattaan kauneushoitolassa, oli joku ultraääni tai laser juttu.

Nykyään kestävällä ompelulangalla, tavallinen solmu vaan ja ihan juuresta, vaatii kovan nykäsyn kun kiristää solmun tiukalle, luomi lähtee samalla irti eikä tuu oikeestaan yhtään verta.

Vierailija
15/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksella olen hirttänyt pois, tai ohuella langalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi