Missä iässä ulkonäköpaineet yleensä helpottaa?
Kommentit (39)
Elättelen toiveita, että vanhainkodissa. Ehkä sitten minäkin saan kokea rakkauden ennen kuin kuolen jonkun sairauden uuvuttamana.
Terveisin Naispelko28
Aika moni huomaa niiden kadonneen 35-40 välillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä viimeistään luovutetaan?
Mulla ulkonäköpaineet alkoivat vasta 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen se varmaan liittyy, ei enää pidä sellaisia asioita kovin tärkeinä. Lue tätiytymisketju, siellä on hyviä kirjoituksia aiheesta.
Mulla jatkuu täysillä. Ei ole mikään itsetuntojuttu, pidän kauniista ihmisistä itse ja vastavuoroisuuden vuoksi pitää olla itsekin tikissä. M 58
40 naama roikkuu joka päivä enemmän enkä jaksa enää välittää
25-30-vuotiaana. Olen entinen anorektikko, ortoreksikko ja bulimikko. Tuohon 25-vuotiaaksi asti ulkonäkö oli pakkomielle. Nykyään itsetuntoni on paljon vahvempi kuin ennen enkä juurikaan ota paineita ulkonäöstä. Mussa on niin paljon mielenkiintoisempia osa-alueita kuin ulkonäkö. Olen aina ollut kaunis niin jotenkin teininä alkoi asiat mennä kieroon, koska ulkonäkö oli se mihin mussa kiinnitettiin huomiota. Se sai suhteettoman suuren merkityksen mun päässä ja tavoittelin täydellisyyttä. Kunnes sitten tuli havahtuminen siihen, että kukas minä oikein olenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen se varmaan liittyy, ei enää pidä sellaisia asioita kovin tärkeinä. Lue tätiytymisketju, siellä on hyviä kirjoituksia aiheesta.
Oon joskus lueskellut sitä ja kuulostaa karmivalta ajatukselta hiihdellä pönäkkänä jossain toppahousuissa ja kuomissa hiukset harottaen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että niillä, joilla niitä on paljon, ne ei hellitä ikinä.
Tätä mäkin pahoin pelkään. Oon ihan maassa, kun koronan takia tuli melkein kuukauden lepo kaikesta liikunnasta ja kroppa ei näytä enää hyvältä.
Ap
Voih 😱
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä
Miksi alapeukku subjektiiviseen kokemukseen?
Kyllä 30 vuotiaana on jo niin kyynistynyt, ettei millään ole väliä , eikä mikään erityisemmin kiinnosta tai tunnu miltään. Olen 36 ja mikään ei ole mennyt suunnitelmien mikaan tässä elämässä, joten odotan seuraavaa elämää. Olisi hienoa varmaan olla joku eläin, vaikka karhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että niillä, joilla niitä on paljon, ne ei hellitä ikinä.
Tätä mäkin pahoin pelkään. Oon ihan maassa, kun koronan takia tuli melkein kuukauden lepo kaikesta liikunnasta ja kroppa ei näytä enää hyvältä.
Ap
Voih 😱
Ei myöskään tunnu vahvalta ja hyvältä, joten ihan asiaton tällainen kommentti. Mutta varmaan sohvaperunalle ihan normaali olotila.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 30 vuotiaana on jo niin kyynistynyt, ettei millään ole väliä , eikä mikään erityisemmin kiinnosta tai tunnu miltään. Olen 36 ja mikään ei ole mennyt suunnitelmien mikaan tässä elämässä, joten odotan seuraavaa elämää. Olisi hienoa varmaan olla joku eläin, vaikka karhu.
Ei ole normaalia tuo.
Minulla helpotti joskus parikymppisenä.