Täti-ihminen, miten on mennyt sunnuntaipäivä?
Kommentit (28)
Nukuin pitkään, join kahvia ja luin uutisia pitkälle iltapäivään. Sitten koitin lukea mutta päädyin pelaamaan lapsen kanssa pleikkarilla. Loppuillasta leffaa ja koska kauppaan meneminen ahdistaa tilattiin kebabia.
Ihan hyvä sunnuntai.
Miten itselläsi meni?
Nukuin aamulla pitkään. Olin lasten ja ystäväni ja hänen lastensa kanssa hoplopissa. Tein vähän kotitöitä ja tunnin treenin ja vartin venyttelyn. Juttelin miesystävän kanssa puhelimessa. Olen siis eronnut lasten isästä ja joka toista viikonloppua lukuunottamatta lapset ovat luonani.
Olen hyvässä kunnossa, monen mielestä kaunis ja kiinnostava ja mielestäni silti täti-ihminen. Ihan vain koska olen keski-ikäinen (reilu 40) ja ihan oikeastikin täti. Iloinen, vastuuntuntoinen, elämänsä ja lapset kunnialla hoitava, liikuntaa, viiniä ja kulttuuria rakastava aikuinen nainen. Tädit ja tätiys on parhautta <3
Vierailija kirjoitti:
Nukuin pitkään, join kahvia ja luin uutisia pitkälle iltapäivään. Sitten koitin lukea mutta päädyin pelaamaan lapsen kanssa pleikkarilla. Loppuillasta leffaa ja koska kauppaan meneminen ahdistaa tilattiin kebabia.
Ihan hyvä sunnuntai.Miten itselläsi meni?
Kiitos hyvin. Katsoin jääkiekkoa ja tiskasin, luin ja surffailin netissä.
Jo kaksi fanficin kirjoittajaa 🤯. Itsehän suunnittelin nukkumaan mennessä lueskella vähän.
Nukuin pitkään ja aamupalan jälkeen tein pari remppajuttua kotiin. Tein lanttulaatikkoa joulusta jääneistä tarvikkeista ja borssia meal preppinä ensi viikolle. Tiskejä ja pyykkejä ja palstailua ja siivoilua ja siinäpä se.
Etäopiskellen. Palautin viikon työn ja tulin tänne rentoutumaan.
Oon lenkkeillyt koiran kanssa, pelannut tietokoneella Elder Scrolls Onlinea, tilannut Woltista ruokaa kun en tänään jaksanut itse tehdä, siivonnut ja ihan vaan oleillut. Normisunnuntai.
Päivän tärkein oli hakea apteekista rautavarastotesti. Jännä juttu.
Vielä iltaa edessä ja papruhommeleita