Täti-ihminen, miten on mennyt sunnuntaipäivä?
Kommentit (28)
Hyvin kiitos, olin yön töissä ja sitten pitänyt siivouspäivää.
Aivan ihanasti! Luin, lepäsin ja lenkkeilin. Vietin mieheni ja lasten kanssa yhdessä aikaa. Katsoimme televisiota ja söimme hyvää ruokaa.
Olin ratsastamassa. Mutta en hevosella. 😂🤣👍
Oon ollut koko päivän töissä ja nyt väsyttää. Aion kohta mennä suihkuun ja sitten mennä sänkyyn katsomaan High Maintenancea.
Tapahtui nuorentuminen 20 vuodella.
Olen täti kahdelle muksulle, joten kaipa tässä täti-ihmisiä ollaan?
Olin reilun tunnin kävelylenkillä, saunoin, olen kirjoittanut fanifiktiota, tehnyt ja syönyt pizzaa, muutamia koriaskareita ja seksistä haaveilua puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen täti kahdelle muksulle, joten kaipa tässä täti-ihmisiä ollaan?
Olin reilun tunnin kävelylenkillä, saunoin, olen kirjoittanut fanifiktiota, tehnyt ja syönyt pizzaa, muutamia koriaskareita ja seksistä haaveilua puolison kanssa.
Oooo mikä fandom?
Töissähän se meni. Sen jälkeen olen murjonut yläselkää lihashuoltovasaralla, lavat yrittävät taas jumia. Nukuin päikkärit, viikkasin pyykit kaappiin, paistelin moussakan ja pakkasin huomisen eväät, ja nyt pitäisi kohta alkaa taas iltapuuhiin. Rauhallinen päivä.
Neulonut sukkia, lenkkeillyt koiran kanssa. Nukkunut parin tunnin päiväunet. Oi mikä ihana sunnuntai.
mies vietti erästä merkkipäivää, jonka kunniaksi hän sitten sai täyden palvelun kaikilla haluamillaan lisukkeilla. voitin vedonlyönnissä 300 euroa ja naapurini parvekeröökääjä vihdoin viimein tajusi, että kaikki rapussamme ja viereisissä rapuissa haluaa hänen häipyvän täältä ja alkoi etsiä uutta asuntoa itselleen, joten oikein kivasti, kiitos kysymästä. Ihana ajatus saada kohta sitten asua raikkaassa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on täti-ihminen?
Täti olet silloin kun sisaruksillasi on lapsia.
Ihana kysymys! Olin leikkarilla omien lasten kanssa, pidettiin elokuvailta ja katsottiin Disney-elokuva, sitä ennen kävin 4km kävelyllä ja nyt ajattelin kirjoittaa fanficcia! Ihanaa, että meitä on muitakin fangirleja:D
Olen enimmäkseen lukenut kirjaa Kyllikki Saaresta. Sitten kuuntelin youtubesta Teemu Keskisarjan puheita.
Mukavasti meni sunnuntai hiihtoa seuratessa, kävin myös uimassa ja siivottiin. Rauhallinen päivä.
Hiihdin 15 km. Katsoin Kriminalistin. Kudoin villapaidan hihat. Luen Hetkisestä ja Raamatusta päivän tekstin.
Katsoin miesten hiihtoa, kävin seuroissa ja leikin lasteni kanssa.
Mikä on täti-ihminen?